- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- American Horror Story
American Horror Story
(Willie)
-
- 425 messages
- 85 votes
Toch viel seizoen 4 uiteindelijk nog mee, had op veel meer gejank gerekend.
bijna 3 afleveringen onderweg in Hotel, vond de eerste heel vet, maar krijgt nu al weer de Murder house manco's (beloofd veel, uitwerking blijft karig), hoewel het zeker nog wel potentie heeft.
Hopelijk maken ze nu eens echt een keertje horror i.p.v. soaps.
(Willie)
-
- 425 messages
- 85 votes
Na 5 afleveringen nog steeds positief, zit nog wat weinig echt lijn in, maar nog steeds reteveel potentie, die schoolscene was mooi.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Zeker een fijn seizoen. ga het zeker afkijken 
Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
Ik ben nu AHS Hotel aan het 'binge'-kijken en ik moet zeggen dat ik voor het eerst sinds seizoen 1 weer eens geniet.
Lekker sfeertje, doet me af en toe denken aan The Shining.
Lady Gaga is perfect gecast als The Countess!
sabsabsab
-
- 647 messages
- 52 votes
Ik kijk nu aflevering 10 van seizoen 2, en het bevalt me heerlijk.
In seizoen 1 had ik wel meer aantrekking met de characters dan met seizoen 2, maar seizoen 2 is veel duisterder, sadistischer en absurder!
Ook zeer verslavend deze serie!
sabsabsab
-
- 647 messages
- 52 votes
Weet iemand Wanneer hotel op Netflix verschijnt?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nog mensen nog het nieuwe seizoen aan het volgen? 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Weet iemand Wanneer hotel op Netflix verschijnt?
Vanaf 10 oktober te zien op Netflix (Nederland; helaas niet beschikbaar in België)
(Willie)
-
- 425 messages
- 85 votes
Nog mensen nog het nieuwe seizoen aan het volgen?
Nog niet, ben me eerst door Deadwood aan het worstelen, en dat valt bepaald niet mee.
(Willie)
-
- 425 messages
- 85 votes
Ok. Dit is tot nu toe wel het meest gruwelijke seizoen.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Volgens mij proberen ze het vooral steeds vreemder te maken, maar dat wil zeker niet per sé beter zijn. Hotel begint best leuk, wordt dan vooral chaotisch en een paar afleveringen voor het einde had ik het gevoel dat ik naar een seizoen aan het kijken was dat eigenlijk al had moeten eindigen. Aan bloed is inderdaad geen gebrek, maar het is een beetje lame dat de serie zich naast blood and guts vooral op seks fixeert, maar daarna nog geen tiet laat zien. Als je werkt met beperkingen, bindt het dan een beetje in. En wat heb ik een afkeer jegens mevrouw Sevigny. Wat een vreselijk wijf.
(Willie)
-
- 425 messages
- 85 votes
Vrijwel alle seizoenen beginnen toch met een goed idee waarvan de uitwerking altijd tegenvalt.
Enig seizoen dat ik met recht goed zou willen noemen is 2, maar is dan ook weer het minste horror.
Ik hang bij het laatste seizoen nog steeds bij aflevering 5, het zal wel weer snel achteruit gaan, maar niettemin was het eerste deel vrij wreed.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Ik vind het eerste seizoen nog steeds het beste. Niet te chaotisch en een uitstekende plotwending. Iedereen is nogal te spreken over seizoen 2, maar dat was naar mijn idee juist een tegenhanger van dat eerste seizoen en kwam met een overload aan plotlijnen/plotwendingen die mij niet zo konden bekoren.
038Zwolle
-
- 40 messages
- 2 votes
Vond ook het 2e seizoen het best. Met die heksen vond ik het minder en ook met die clowns (enige seizoen dat ik niet afgekeken heb) vond ik niet echt sterk.
Dit seizoen vind ik wel goed en tot op heden vermaak ik me prima (aflevering 5)
dualcia
-
- 953 messages
- 2311 votes
Gisteren ter ere van Halloween de eerste 7 afleveringen van Roanoke gekeken. Wat ben ik blij dat ik gewacht heb tot er wat meer afleveringen uit kwamen om een groot deel in één keer te bingen.
Moest wel even wennen aan het nieuwe format en dat het allemaal gewoon veel anders is dan we gewend zijn. Maar moet zeggen dat dit seizoen toch wel genieten geblazen is.
(Willie)
-
- 425 messages
- 85 votes
Vond die verandering na aflevering 5 al een gewaagde keuze, maar aflevering zes was nog wel aardig, die laatste aflevering echter was tenenkrommend, jeetje wat slecht.
(Willie)
-
- 425 messages
- 85 votes
En ze hebben de bal weer laten vallen.
Misschien eens echte schrijvers inhuren om de goede ideeën die tijdens een brainstormsessie boven komen uit te werken.
sabsabsab
-
- 647 messages
- 52 votes
'Cult' begint lekker, en het ziet er heel wat netter uit dan Roanoke, dat was toch wel de grootste min punt van de hele reeks
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Zelf ben ik nu bezig met het 6e seizoen en tot nu toe bevalt dit me prima.
Snap de vele negatieve berichten van dat seizoen niet.
eppo349
-
- 874 messages
- 4063 votes
3 afleveringen ver in seizoen 7 en ik stop met kijken. Teveel lawaai voor mij. Ik hou niet van doorgedraaide hysterie.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wat een draak van een seizoen inderdaad.
Heb de eerste 4 afleveringen van Cult wel gezien, maar de spanning is ver te zoeken en de personages zijn erg vervelend. Zelfs Evan Peters doet me weinig terwijl ik hem altijd graag zie.
Valak
-
- 626 messages
- 405 votes
Jammer mensen!
Ik vind dit juist een enorm sterk seizoen (tot nu toe). - Oké, toegegeven, het vele geschreeuw en constante gehuil van Sarah Paulson was soms wel wat storend en werkte af en toe 'n beetje op m'n zenuwen, maar aan de ene kant als ik er nu over nadenk vond ik dat tweede ook wel weer goed, want dat helpt mij in ieder geval me beter in haar personage in te kunnen leven.
Maar daarom was het wel bijzonder, en ook even erg wennen, dat de 4e aflevering afstand nam van Ally en haar partner.
Ik vind het deze keer juist écht spannend, het kruipt onder je huid, het brengt het gevaar heel krachtig over, omdat het zo actueel is en ook in de realiteit afspeelt, tegenover Roanoke bijvoorbeeld.
En het heel echt is voor mensen hedendaags in de VS, zo'n gekken kunnen en zullen daar vast rond lopen; waardoor ik extra blij wordt dat ik daar niet woon.
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Zelf ben ik nu bezig met het 6e seizoen en tot nu toe bevalt dit me prima.
Snap de vele negatieve berichten van dat seizoen niet.
Zijn er negatieve berichten? Ik wilde hier juist gaan typen: eindelijk weer eens een écht heel goed seizoen dat zich kan meten met de eerste twee. Het was steeds een beetje op en neer en net niet sinds seizoen 3, maar ditmaal verrassen ze me toch wel echt. Heel gaaf en fris format.
Valak
-
- 626 messages
- 405 votes
Zijn er negatieve berichten? Ik wilde hier juist gaan typen: eindelijk weer eens een écht heel goed seizoen dat zich kan meten met de eerste twee. Het was steeds een beetje op en neer en net niet sinds seizoen 3, maar ditmaal verrassen ze me toch wel echt. Heel gaaf en fris format.
Hey Zwolle, zit jij ook op TVMeter?
Heb je alle seizoenen van AHS gezien tot nu toe?
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Jezus Christus, het gaat van kwaad tot erger met American Horror Story, of zoals je seizoen 7 zou kunnen noemen, American Parody Story. Waardeloos.