• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.982 votes
Profile

American Horror Story

Musicer

• 614 messages
  • 652 votes

Naomi Watts wrote:
Ook weer geen Moira, en laat dat nou net één van de weinige interessante punten zijn en zo hou je wel erg weinig over.

Ofwel ben je blind, ofwel kijk je over de geweldige Frances Conroy heen? Zelfs als ze vlees staat te bakken is ze interessant

Openingsscène was trouwens geweldig. De shootout zelf wel wat subtieler gekund, maar Tate's 'pieuuwww' op z'n kamer was

Eric Stonestreet was ook sterk, hoe die vent grappig kan zijn terwijl 'ie toch doodserieus is. Alleen z'n laatste scène vond ik wat te random.

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Ik vond het de beste aflevering tot nu toe. Ik wachtte al langer op meer achtergrond bij Tate en ook de ontwikkelingen rond de dochter vond ik sterk, en ik word heel benieuwd naar de baby!

Echt veel horror vind ik het voorlopig ook niet maar ik ken ook geen enkele andere horrorserie dus dit komt er dichtbij en de creepy sfeer zit er wel goed in, al mag het van mij nog altijd wat meer worden. Jammergenoeg vind ik altijd de stukjes rond de vader het minst interessant, misschien ook wel omdat ik hem zo'n slap personage vind.

Voor de rest is de serie echt gegroeid aan mij, het is zodanig uniek dat ik er elke week echt begin naar uit te kijken!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Musicer wrote:

Ofwel ben je blind, ofwel kijk je over de geweldige Frances Conroy heen? Zelfs als ze vlees staat te bakken is ze interessant

Heb het vooral over young Moira, stukken interessanter dan het gros van de personages. Vooral na haar development in episode 4.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nieuwe episode was weer interessant, maar ietsie minder. Nu kan dat ook zijn geweest omdat ik erg moe was toen we hem keken. Weer wat meer Moira, de relatie tussen Larry en Constance werd steeds duidelijker en ook fijn om te zien hoe de vork nou precies in de steel zat wat betreft Larry.

Jessica Lange blijft voor mij toch de topper van deze serie. Geweldige vrouw.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Episode 8 was super! Met een heel toffe ontknoping na de eerste 5 minuten, want eindelijk weten we wie rubberman is. Het is best obvious maar als je er over nadenkt toch wel freaky. Ik ben erg benieuwd hoe dit verder zal gaan en kijk al uit naar episode 9

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Spannend Linn, klinkt goed! Wij gaan hem vanavond kijken en hebben nog niet echt een idee wie Rubber Man is, dus we laten ons verrassen! Ik dacht wel eventjes dat het gewoon die vader zelf is., maar dat kan volgens mij niet.

Musicer

• 614 messages
  • 652 votes

Idd erg voorspelbare onthulling, maar behalve de dramatische muziek erbij (alsof we het echt niet gingen raden) een goede aflevering.

Leuk dat Hayden eindelijk eens in gang schiet. Ik begin ook meer en meer te denken dat Violet ook al dood is.

Eigenlijk wel jammer dat Ryan Murphy showrunner is, want de afleveringen die hij geschreven heeft zijn niet slecht, maar wel duidelijk de minste tot nu toe. "Pilot", "Home Invasion" waren minder, "Rubber Man" was oké, maar de rest steekt er ver bovenuit imo.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Elineloves wrote:
Spannend Linn, klinkt goed! Wij gaan hem vanavond kijken en hebben nog niet echt een idee wie Rubber Man is, dus we laten ons verrassen! Ik dacht wel eventjes dat het gewoon die vader zelf is., maar dat kan volgens mij niet.

Have fun Je zal het snel genoeg weten aangezien het al in de eerste 5 minuten onthuld word!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Manmanman, het houdt niet over. Maar wat wordt American Horror Story met de week slechter. Vooral het enorme slechte schrijfwerk is beangstigend en ook het gebrek aan structuur en samenhang is niet al te best. Ook wel enorm voorspelbaar (de Rubber man onthulling ) en het lef in het schrijfwerk is 0,0. Ik blijf het een beetje horror 101 for dummies vinden. Het gebrek aan inspiratie wordt elke aflevering steeds pijnlijker, ik ga het nog even aan zien maar afhaken is nabij. Tergend slecht dit. Hoe je in hemelsnaam Kate Mara aan kan nemen is beyond me, wat een talentloos wicht.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Dit weekend ook episode 7 & 8 gekeken en als ik heel eerlijk ben, begint deze serie een beetje vervelend te worden. Het blijft te lang bij hetzelfde hangen en ik vind veel personages erg irritant worden zoals die dochter, de moeder en ja ook de vader, eigenlijk dat hele gezin dus. En ook die Kate Mara is echt vreselijk om te naar te kijken. Het is gewoon eerder lachwekkend dan spannend. Vind het niet echt freaky meer, het word een beetje eentonig en het lijkt wel alsof de schrijvers niet echt weten welke kant ze nou op willen. Erg rommelig hier en daar.

Ik ben nog niet volledig afgehaakt maar de serie moet wel een hele andere kant op gaan wil ik het nog blijven volgen. Ze moeten gewoon een wat sterkere verhaallijn erin gooien en wat van de vaste cast eruit

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Ik vind de serie meer een soort van highschool musical gehalte hebben. Je moet er van houden maar voor is het meer een dertien in een dozijn serie.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik amuseer me er nog steeds goed mee, vond het weer een fijne aflevering. Niet al te spannend maar wel onderhoudend genoeg en toch genoeg 'nieuwe' dingetjes en fijne flashbacks.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Elineloves wrote:

Ik amuseer me er nog steeds goed mee, vond het weer een fijne aflevering. Niet al te spannend maar wel onderhoudend genoeg en toch genoeg 'nieuwe' dingetjes en fijne flashbacks.

Vind ik ook En ik hoop eigenlijk toch ook wel op een tweede seizoen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Is dan ook al aangekondigd.

Musicer

• 614 messages
  • 652 votes

En erg veel geruchten dat de main cast vervangen wordt, wat me wel logisch lijkt gezien het tempo van het verhaal.

En als Ben en Viv hierna nóg langer in dat huis blijven is er toch wel serieus iets mis met die twee.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Musicer wrote:

En erg veel geruchten dat de main cast vervangen wordt,

Kijk dat zou zowaar nog positief uitpakken dus voor de serie

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat zou al een positief punt zijn maar belangrijkste lijkt me Falchuk eruit donderen. Murphy ook niet altijd even sterk maar het is 'zijn' show en is al co writer ook best wel van waarde.

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Het eerste deel gezien. Vaag en freaky, dat bevalt me wel. Geen standaard materiaal voor een serie en het voelt behoorlijk experimenteel op een positieve manier. To be continued.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Na, al de slechtheid eindelijk zonneschijn na de fikse regenbuien. Jennifer Salt mag de boel weer eens gaan redden en het ziet er naar uit dat dat ook niet mis kan gaan. Het ziet er weer goed uit, sterker nog: beter dan ooit tevoren. Black Dahlia, Moira weer freaky hot, Mena Suvari en the Pope's box. Het hele treurige main cast gebeuren kan mij gestolen worden maar dit is veelbelovend. Maar dat is vooral het probleem van de serie, de main plot is gewoon ronduit klote. Ook Salt kan daar lastig om heen werken maar komt dan toch met een impressive side plot.

Blijft een kwalijk probleem met het ongetalenteerde schrijversteam maar Jennifer Salt maakt zoveel goed. Ik kan niet misgaan, Salt komt net op tijd en herstelt het dieptrieste niveau van de laatste weken. Jennifer, i salute you . Gauw gaan zien, maar het ziet er zeer veelbelovend uit. Mocht ook weer wel.

Nu gerust naar bed.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

En zo ging het dus ook. Salt weet qua randzaken flink uit te pakken en het plot rondom Elizabeth Short pakt gewoon goed uit. Sterk design, zelfde geldt voor het tijdsbeeld en qua sfeer ook in orde. Suvari is gemaakt voor Elizabeth Short. Het probleem blijven de regulars en het plot rond die personages heen want die rommelen aan alle kanten. Horror gehaklte is daar 0,0 maar The Black Dahlia en The Pope's Box maken veel goed. En horny Moira natuurlijk. Beste aflevering tot dusver. Al zal dit niet zo snel een goede serie worden, of ze moeten inderdaad met seizoen 2 een nieuw 'rode draad' opstarten en de main cast ontslaan. Hoogtepuntje wel deze van Salt, al zie ik ze dit niet voortzetten.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Goeie episode weer! Ik hou van Jessica Lange, wat een héérlijk wijf! Eindelijk duidelijkheid over Violet, toch wat ik al vermoed had, maar desalniettemin erg goed neergezet. Hoewel het eigenlijk constant over Constance en Violet draaide heb ik me wel weer prima vermaakt.

Musicer

• 614 messages
  • 652 votes

2 Golden Globes nominaties: beste drama en best supporting actress voor Jessica Lange.

Die voor Lange is compleet verdiend, maar dat ze 't plekje van Breaking Bad hebben ingepikt voor beste drama...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Sowieso lachwekkende nominatie, hoort er zo al niet bij en al helemaal niet op de plaats van BrBa. Lange ook verre van verdiend overigens, daarvoor zijn er veel te veel betere collega's.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ken Breaking Bad niet, maar ik ben wel blij met de twee nominaties, en ik hoop sowieso dat Lange hem binnen kan/gaat slepen.

Birth was echt.. erg goed. Moest net niet huilen, maar vond sommige momenten toch wel aangrijpend. Met name het feit dat Vivien nu ook dood is, samen met haar dochter.

Evan Peters ga ik steeds meer waarderen, geweldig joch. Weet nooit goed of ik medelijden met hem moet hebben of hem creepy moet vinden, dus doe ik het maar allebei. Zijn momenten met Taissa Farmiga zijn erg treffend, goede chemie samen.

Kan niet wachten tot 'Afterbirth' te zien is, schijnt erg schokkend te zijn.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Net Birth gezien en ik moet zeggen dat ik dit een van de beste afleveringen tot nu toe vond.
Inderdaad net zoals Eline zegt op sommige momenten erg aangrijpend en ook ik weet nooit niet goed wat nu van Tate te vinden. Naar Violet toe lijkt hij erg oprecht maar hij heeft ook wel wat op zijn kerfstok. Helaas helaas nog altijd de baby's niet gezien

Ik kan niet wachten tot de nieuwe episode (is ook de laatste toch?) Topserie!!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja, volgende week de laatste alweer. Heb de aflevering gisteravond nogmaals gezien met vriendje samen, en voor mij ook zeker de beste aflevering tot nu toe.

Daarna nog even vluchtig gezocht naar info over seizoen 2, maar kon nog niks concreets vinden. Wil niet dat de cast vervangen gaat worden!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Gaat waarschijnlijk toch wel gebeuren. Je hoort veel mensen praten over een geheel nieuwe cast en locatie. Wat eigenlijk wel een goed iets is, want zo blijft de serie fris en vernieuwend. Je kunt ook zoveel kanten op met 'American Horror Story's', dus een nieuw eng huis met inwoners zou alleen maar tof zijn.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nu dat zowel Violet als Vivien dood zijn, lijkt het me ook de meest logische oplossing, maar wel jammer, was erg aan het gezin gehecht geraakt, en aan Tate/Constance.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ze kunnen gewoon supporting cast blijven natuurlijk. De setting zal rond het huis blijven draaien en de huidige familie kan in het volgende seizoen gewoon als doden in de kelder doorbrengen. Voor de continuïteit lijkt het me wel beter dat je elk seizoen een totaal nieuwe "story" vertelt. Al zal dat niet zo snel gebeuren.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Maar een nieuw seizoen staat wel al vast dus? Ook al bekend wanneer dat gaat uitkomen?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.