- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- American Horror Story
American Horror Story
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Renewed voor een derde seizoen, zelfde geldt voor Jessica Lange.
Super, het tweede seizoen is geweldig freaky en beter als het eerste dus laat maar komen!
hell300
-
- 73 messages
- 379 votes
ik denk dat ze in dat huis moeten blijven omdat er iets is met het stuk grond. Ze zijn op dat stuk grond doodgegaan en als hun lichaam daar dan blijven liggen zijn hun zielen aan dat stuk grond verbonden. En van die huisvrouw denk ik dat ze haar verschijning zo voordoet zodat vrouwen denken dat hun man/vriend of doorgedraaid is of sexverslaafd
Women see the soul of a person. Men see only what they want to see
Dat werd in de serie gezegd
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Gisteren gemist maar ik ga het zeker volgen 
mar007
-
- 1151 messages
- 949 votes
en nog bedankt 606 jij had gisteren vermeld dat deze serie zou starten
op rtl5 (kan het niet zo gauw terug vinden)heb gekeken en vond het wel goed.
dus dankzij jouw waarschijnlijk weer een serie erbij om te volgen pfffff (verslavend)
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
en nog bedankt 606 jij had gisteren vermeld dat deze serie zou starten
op rtl5 (kan het niet zo gauw terug vinden)heb gekeken en vond het wel goed.
dus dankzij jouw waarschijnlijk weer een serie erbij om te volgen pfffff (verslavend)
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Erg vette eerste aflevering, kan niet wachten tot nieuwe aflevering.
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
Ik ben ook eindelijk begonnen met seizoen 2, omdat ik dacht dat er maar 10 episodes zouden komen, helaas komen er nog 3. En met helaas bedoel ik dan dat ik nog ongeveer 3 weken moet achten om te weten hoe het afloopt 
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Kwil binnenkort ook gaan beginnen met het 2e seizoen.
Alleen ik vroeg me af of het 2e seizoen ook nog met het 1e te maken had?
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
nee dat niet, het enige wat seizoen 1 met seizoen 2 gemeen heeft is dat bepaalde acteurs en actrices van s1 ook in s2 te zien zijn, alleen spelen ze andere personages
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
nee dat niet, het enige wat seizoen 1 met seizoen 2 gemeen heeft is dat bepaalde acteurs en actrices van s1 ook in s2 te zien zijn, alleen spelen ze andere personages
Oke thx
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Vandaag de eerste 2 afleveringen en ook dit seizoen begint gelijk weer geweldig.
Morgen denk weer verder kijken.
Wat een fantastische serie zeg. Ik hoop dat er nog vele seizoenen gaan komen.
GEWELDIG.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
FInale van seizoen 2 was erg sterk. Paar heerlijke shots te vinden. Dat blijft vooral opvallend bij deze serie montage/camerawerk is erg sterk. (helemaal voor een serie) Ook mooie afronding, best emotioneel zelfs.
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2563 votes
Ja seizoen twee was net zoals het eerste een topper.
Het tweede seizoen is mijn favoriet!!!!
Seizoen 3 is al bevestigt dus ik zit er weer klaar voor!!!! 
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
IK ben afgehaakt na 6 afleveringen. Mij te saai. Aan de cast ligt het niet...Frances ''Ruth Fishe'' Conroy is een coole actrice. En James Cromwell zat er nog aan te komen....
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik volg het nog erg graag op tv, erg toffe serie.
Glacius
-
- 4297 messages
- 3031 votes
Ben nu met het tweede seizoen bezig en vind deze toch wel een stuk beter. Seizoen 1 was ook best oké overigens, maar was niet altijd even pakkend.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ben halverwege seizoen 2 afgehaakt, maar probeer ergens toch nog de zin vandaan te halen om alsnog verder te kijken.. Ik vond seizoen 1 dan weer veel beter.
ibendb
-
- 5036 messages
- 3214 votes
Wauw.
Een aantal maanden geleden keek ik de eerste aflevering van Asylum. Dit vond ik erg rommelig en te onduidelijk. Zo heb ik nooit echt verder gekeken. Nu hoorde ik van iemand dat hij het tweede seizoen geweldig vond en ook hier las ik dat, dus ben ik gaan kijken. En echt, ik heb nog nooit zo snel een seizoen uitgekeken. In vier dagen tijd 13 afleveringen bekeken. Ik kan nog steeds niet geloven dat het gedaan is. Zo'n intens tweede seizoen. Je leeft met de personages mee, je voelt de spanning van het gekkenhuis en je wilt gewoon verder kijken.
Dit seizoen wordt eigenlijk gedragen door Jessica Lange. Wat een topactrice is zij toch. Telkens wist ze me te overtuigen en zelfs mijn compassie te winnen. Wat er met haar gebeurde in Briarcliff pakte me wel af en toe. Het is ook niet verwonderlijk dat zij ook in de beste scène van het seizoen meedoet. Dat was Het lied The Name Game uit de gelijknamige episode. Zo zie je wat er in haar hoofd rondging om de ellende te vergeten. Nog iemand die ik erg goed vond was Lily Rabe. Ook een fantastisch personage en haar dood vond ik geweldig in beeld gebracht.
Niet iedere episode is even goed, maar gelukkig zijn er meer goede dan slechte. Een van de beste was toch de dubbele: I Am Anne Frank Part 1 & 2. Erg spannend, mysterieus en boeiend. De finale was ook erg goed en er komt een goed einde aan het verhaal. Iets waar ik vrede mee heb. Alleen zit ik nog met een vraag: Hoe zit dat met de eindscène? Wat gebeurt daar nu? Moet daar soms nu een schok van komen of is het gewoon een inleiding voor het volgende seizoen (waar ik trouwens ook erg veel zin in heb)?
Veel beter dan het eerste seizoen.
jester
-
- 806 messages
- 1245 votes
Seizoen 1 net afgerond, en meer gaat het ook niet worden. Erg onevenwichtig over het hele seizoen gezien. Goed begin, daarna ingezakt, weer prima rond de Halloween afleveringen, dan weer minder, en de laatste aflevering die het hele seizoen goed samenvat: goede momenten, maar ook erg zwak hier en daar (het stuk met de nieuwe bewoners). En zelden een irritanter personage als Hayden gezien.
huiguh
-
- 429 messages
- 2402 votes
seizoen 2 is stukken beter als seizoen 1.
Goed verhaal, lekker creepy maar vooral het acteerwerk is naar mij mening van erg hoog niveau.
Vooral Jessica Lange (sister Jude) en James Cromwell (dr. Arden) zijn geweldig.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
heb het afgelopen weekend beide seizoenen achter elkaar gekeken, wat een geweldige serie!!
vond seizoen 1 super, moest er toen ff inkomen omdat seizoen 2 zo anders was maar wow wat een geweldig seizoen, beter nog als het eerste, was er erg van onder de indruk, het enige minpuntje was het alien verhaal, dat hoefde voor mij niet en nu dagen later heb ik nog steeds Dominique in mijn hoofd!! duurt lang nu tot oktober......
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Net het 2e seizoen afgekeken en ook dit seizoen was weer helemaal geweldig, vond hem denk nog beter als het 1e seizoen.
Erg leuke personages en een lekker fucked up verhaal. 
In oktober het 3e seizoen, ik kan echt niet wachten 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Net het 2e seizoen afgekeken en ook dit seizoen was weer helemaal geweldig, vond hem denk nog beter als het 1e seizoen.
Erg leuke personages en een lekker fucked up verhaal. 
In oktober het 3e seizoen, ik kan echt niet wachten
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik ben halverwege seizoen 2 gestopt met kijken omdat dat hele asylum gedoe me niet aansprak, maar ik ga seizoen 3 toch weer volgen. Witches is echt helemaal mijn ding dus ik ben benieuwd, hopelijk kunnen ze nu wel mijn aandacht vasthouden 
tattoobob
-
- 8198 messages
- 2563 votes
Jep ik ga vanavond aflevering 1 van het nieuwe seizoen kijken...
Kep er zin in.
huiguh
-
- 429 messages
- 2402 votes
Seizoen 3 begint goed 
Moet alleen even wennen aan dezelfde acteurs/actrices in een andere rol dan het voorgaande seizoen.
Dying Rose
-
- 1315 messages
- 3417 votes
Ik moet vooral wennen aan Emma Roberts, snap nog altijd niet goed wat zij hier doet. Bwerk.
huiguh
-
- 429 messages
- 2402 votes
dat is inderdaad zo. Maar daar tegenover zijn Gabourey Sidibe en Kathy Bates wel aanwinsten voor de serie.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Na de serie na het eerste seizoen afgeschreven te hebben, was het gister op Halloween tijd om Asylum de kans te geven. Veel aardiger dan het eerste seizoen, fijne exploitatieve psycho-seksuele vibe, weer lekker veel verhaallijntjes maar toch allemaal veel beter geschreven. Ook dit subgenre ligt me veel meer. Wel heel vervelend dat dezelfde cast blijft terugkomen, dat stoort me dan wel weer. Met een opzet als AHS kan dat natuurlijk niet.
Anyway, wel op elk vlak een verbetering tov het vorige seizoen, en flinke verbeteringen.