- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Pretty Little Liars
Pretty Little Liars
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Snap die hele rol van Wren ook niet, hoe hij plots weer in the picture is. Had ik echt niet verwacht ook.
Jenna was ook weer creepy, vond je niet?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja. Ik blijf haar sowieso elke keer intrigerend vinden als ze in beeld komt. Ze heeft aan de ene kant iets heel verdachts en aan de andere kant totaal niet. Blijft weird. Ik kan er mijn vinger in ieder geval niet op leggen. Vind het wel echt een bijzonder personage.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik ben ook eindelijk helemaal bij
Blijft een leuke serie om naar te kijken, begin van het tweede seizoen is goed, al blijft het een beetje op hetzelfde niveau hangen als bij het eerste seizoen. Het plot is aardig, al vind ik het soms erg vergezocht, maar goed dat hoort er een beetje bij. Personages blijven ook wel boeiend, al blijft Jenna me mateloos irriteren. Jason is trouwens nog wel een leuke man om naar te kijken, gelukkig maar want qua sexy mannen heeft de serie verder niks te bieden. Ben wel benieuwd naar de rest, nu ik bij ben ga ik het gewoon elke week volgen, maar het zal wel weer even wennen worden, heb dit toch non stop gekeken de laatste twee weken ongeveer 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Beetje vreemd dat er 2 acteurs zijn voor Jason, ze lijken niet eens op elkaar.
En Caleb is toch best cute? 

Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ja dat is wel raar, enfin ik heb het over de gespierde, heerlijke bos haar Jason
En ja Caleb is een hottie, maar die is nu even niet in beeld, hopelijk binnenkort wel weer 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Drew Van Acker, google afbeeldingen zijn niet allemaal even geweldig, maar op sommige foto's heeft ie wel een leuk koppie. En een mooi lijf.

AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Aflevering 203 was vermakelijk, maar waar ze in seizoen 1 probeerden de geloofwaardigheid nog enigszins vast te houden, maakt het schijnbaar in seizoen 2 allemaal niets meer uit en wordt alle geloofwaardigheid overboord gegooid om de twists in het verhaal te passen. Beetje jammer. Dan maar met het geluid uit kijken 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Morgen de nieuwe aflevering!
Ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren. Hoop dat we wat duidelijkheid krijgen over Melissa. Ben echt benieuwd wat zij allemaal weet.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik kijk ook uit naar de volgende aflevering, al ben ik er wel weer een beetje uit. Volgens mij is dit echt een serie die je beter in één keer achter elkaar door kan kijken, blijf je een beetje bij het verhaal 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik denk dat dit voor mij zo'n serie wordt die ik af en toe weer eens tevoorschijn tover en dan in een korte tijd alle afleveringen nog een keer kijk.
Met Charmed heb ik dat ook gehad. Ik ben er opzich nog niet helemaal uit nu hoor. Vind het ook fijn dat ze aan het begin van elke episode een samenvatting geven, zodat je weer even denkt van: 'O ja!'
45 minuten is ook fijn. Ik moet er niet aan denken dat ie na 22 minuten al afgelopen is, zoals vele andere series. Elke week wachten op een aflevering van 45 minuten is tenminste de moeite waard. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Die samenvatting aan het begin is altijd wel fijn ja, dan weet ik het ook wel weer, maar toch vond ik het lekkerder kijken toen ik het eerste seizoen in een keer door kon kijken
45 minuten is altijd een plus ja, heb ik ook liever dan 22 minuten!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Kon niet meer slapen, dus maar vast Pretty Little Liars gekeken. Ik vond het de beste aflevering van seizoen 2 tot nu toe. Veel spanning, vooral aan het einde en weer wat 'antwoorden' en dingen die veranderd zijn.
Wat ik nu denk is: Dat Melissa Ali heeft vermoord en dat Ian daar van af wist. Vandaar dat Ian dus toegeeft de moordenaar te zijn en vandaar dat Melissa en Ian nog zo close zijn. Melissa heeft ook een erg groot motief, namelijk: Ali deed het met haar vriendje. Ik heb nog steeds geen idee wie 'A' is, maar ik denk wel dat veel mensen met haar moord en met 'A' te maken hebben, omdat er zo enorm veel verdachts gebeurd. De agent lijkt nu een 'good cop' te zijn, maar dat onderonsje met Jenna van een paar episodes terug was ook niet helemaal pluis. Verder vond ik het wel jammer dat we Jenna deze aflevering niet te zien kregen en ook jammer dat we Jason niet te zien kregen. Om die personen hangt nog een heel groot mysterie en die blijven voor mij ook enorm verdacht. Het verdachtenlijstje wordt alsmaar groter. Melissa, Jenna, Jason, Ian, de Agent.. Pff, ik weet het niet meer! 
Misschien dat ik alles nog maar een keer moet kijken en dat me dan meer dingen opvallen.
Ik hoop trouwens wel dat we aan het einde van dit seizoen duidelijkheid krijgen. Zo niet, dan lijkt het me dat het een beetje uitgemolken wordt. Ik kan er ook helemaal niet tegen om zo lang in spanning te zitten. 2 seizoenen mysterie lijkt me meer dan genoeg.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik hoopte heel erg Caleb te zien in deze nieuwe aflevering, dus ben er eens goed voor gaan zitten! 
Lucas en Hanna blijft ik erg leuk vinden, op de vriendschappelijke manier. Echt een lief joch. Zo onschuldig en onzeker, ik vind het zo schattig!
Maar ik rende dus bijna (kon mezelf nog net tegenhouden) als een dolle koe door het huis toen ik Caleb zag. YEEEEEEY. Hoewel ik echt aanvoerster van TEAM TOBY ben, komt Caleb toch ook heel dichtbij, wát een stuk.
Ik zou het wel weten, godsamme.
Die ogen van hem.. hij is net.. Bambi. En ik vind Bambi niet eens leuk, kun je nagaan.
Daarbij komt ook nog eens dat ik na ruim 20 minuten begon te piepen dat ik Toby nog niet gezien had.
Kun je je voorstellen hoe ik me op het einde van de aflevering voelde.
Hm. Ik heb teveel crushes op celebrity's, geloof ik.
Hoewel jullie (Mel, Rianneke) volgens mij de PLL kerels niets vinden, ben ik toch een beetje (te) obsessed met L,C en T. Heb ik dan zo'n slechte smaak? 
Dat momentje in de keuken met de 'double date' was zo schattig, met het handjes vasthouden. Ik weet niet wat het is met deze serie, maar ik voel telkens vlinders als ik kijk. Het is zo romantisch en snoezig, het hele highschool sfeertje eromheen... Love it!
Het einde was weer fucking mindfuck. Dat hoefijzer bijv, ik vind het echt interessant dat ze dit soort dingen steeds weer opnieuw er in verwerken, die 'details' waarvan je niet weet of ze nu wel of niet belangrijk zijn. Die bekentenisbrief geloof ik niet, dat is van A, (zie streepje ook) en natuurlijk Ian's telefoon in Spencer haar tas.
God, weer een week wachten. Ik word nu al gek.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha, ik werd helemaal vrolijk van je stukje Eline.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ben echt helemaal hyper de pieper!
Voel me een verliefde tiener, in Disneyland, met heel veel snoep in dr hand, vlak voor pakjesavond ofzo.
Wat een serie al niet los kan maken. 
(Hoop niet dat ik teveel gespoilerd heb?)
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha, ik merk het.
Ik was ook helemaal happy na het kijken vanochtend, maar ik ben niet zo into die relaties als jij. Enige knappe vent in PLL vind ik Jason. Ik vind de meiden sowieso ook stukke knapper dan de jongens in de serie. Vooral het mysterie en het puzzelen vind ik erg leuk en daar kan ik geen genoeg van krijgen. Ik wil dan ook gewoon perse de volgende aflevering al zien, ook al kan dat niet, om te weten wat er nu weer gaat gebeuren.
Geweldige serie.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik was stiekem wel even opgelucht deze week geen 'Ezria' gezeur te zien. Die relatie vind ik niet leuk. Zou interessant zijn als Aria op Jason zou vallen nu. Goede twist, lekker creepy.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Was ik ook wel blij om. Vind trouwens Emily ook steeds minder interessant worden, terwijl dat in het begin mijn favoriet was. Kijk toch het liefst naar Hanna (!!!!!) en Spencer op het moment.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Emily is teveel vrouwen aan het verslijten, en ook allemaal verhaallijnen die plots afgekapt worden en waar niets meer mee gedaan wordt. Nu is dat ook niet de hoofdprioriteit natuurlijk, maar begint wel op te vallen.
Ik zou ook wel meer -A acties willen zien die iets verduidelijken inderdaad.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Half slapend de 204 gekeken, maar ik zat meer op de kwaliteit van het beeld te letten -eerste PLL in HD- dan op het verhaal. Maar ik denk dat deze ep wel wat beter in elkaar zat dan de vorige. Seizoen 2 lijkt z'n draai gevonden te hebben, nu hopen dat ze zo doorgaan.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
YouTube - Lucy Hale - Run This Town (2011 Single With Lyrics)
YouTube - Lucy Hale - Old Fashioned
Ze kan inderdaad nog goed zingen ook, wat een veelzijdig meisje, die Hale.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha, wat een onzin. Ik ben de persoon die ik het minst leuk vind, namelijk:

melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Heb weer zin in de volgende episodes. Echt, op dinsdagen kan ik aan niets anders denken als aan PLL. Morgenvroeg kunnen we weer genieten. 
Nieuwe Preview:
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ga vanavond naar Harry Potter dus zou eigenlijk pas morgen PLL kijken, maar als echte addict kan ik het natuurlijk niet laten wachten. Middagpauze dus maar!
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
2x05 was wel een aardige aflevering. De serie word hier en daar een beetje eentonig, ze doen het lijken alsof de volledige 40 min alleen maar spanning en suspense is door middel van groot opgezette ogen, een beetje drama hier en daar en wat bombastische muziek, maar als je erover nadenkt gebeurd er eigenlijk vrij weinig. Dat gevoel had ik tenminste met deze aflevering.
Ezra en Aria ben ik een beetje zat aan het worden, dat eeuwige gezeur over het stiekem houden van hun relatie, gelukkig hebben we nu Jason die een nieuwe love interest van Aria lijkt te worden. Hanna en Caleb , zijn erg leuk samen, ben blij dat ze weer samen zijn. Enige echt leuke ontwikkeling deze aflevering.
Voor de rest was het niet heel erg boeiend. Hopelijk hebben ze volgende week weer de vaart erin en gebeuren er wat meer interessante dingen 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik vond het broertje van Aria, de video op het einde, de badcop die nog steeds samenspant met Jenna en Jason die niets meer kan herinneren van de nacht dat Alison vermoord is toch ook leuke ontwikkelingen deze aflevering.
Wat ik alleen erg jammer vind is dat we geen Alison flashbacks te zien krijgen en dat Jenna al een aantal afleveringen niet in the picture is geweest. Ik ben Ezra ook helemaal beu.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Klopt. Daarvoor in de plaats een heleboel Caleb