- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Pretty Little Liars
Pretty Little Liars
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat maakt het dan nog enigszins goed.
Ook Lucas? Ik ben te nieuwsgierig. Over een uurtje ga ik kijken ofzo. *Telt af*
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
ze doen het lijken alsof de volledige 40 min alleen maar spanning en suspense is door middel van groot opgezette ogen, een beetje drama hier en daar en wat bombastische muziek, maar als je erover nadenkt gebeurd er eigenlijk vrij weinig.
In a nutshell
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
In a nutshell
.
Was voornamelijk gericht op deze episode hoor 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Oeh Caleb, oeh Caleb! Jeej!
Ik vond het wel een lekkere episode. Aardig wat fijne momentjes met in het begin het smsje van -A naar Emily, een mooi emotioneel moeder-dochter moment van Hanna, de achtergrond info van Caleb en het irritante broertje van Aria.
Hoewel ik het bewust probeer te negeren, vraag ik me wel steeds vaker af hoe het kan dat -A alles lijkt te zien, te weten, te horen, te kennen. Bijna alsof A bovennatuurlijk is. Lichte stoorzender. (Maar zou het einde dan toch.....?) Het hele Jenna-Cop gebeuren begrijp ik ook niet.
MAAAAAR JEEEEEEJ. Haleb is back!!!!! Ik moest bijna huilen joh!
(In my defense, ik ben ongesteld). Ze zijn weer bij elkaar.
Was helemaal door het dolle heen, bijna erger dan wanneer het mijn eigen relatie zou zijn.
Het einde vond ik echt super, heb er wel eens aan gedacht maar om het nu zo te zien.. freaky!
Ik voel me altijd stukken beter na een nieuwe episode. Dat zal wel snel voorbij gaan als ik weer een week moet wachten. 
Dan maar de rest van de dag hier naar staren (spoilers!)
http://29.media.tumblr.com/tumblr_lo949o9ZHN1qcqnqzo1_500.gif
http://30.media.tumblr.com/tumblr_lo93srPirX1qcqnqzo1_500.gif
*Zwijmel* Ik word nog eens een romantisch zieltje zo.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dat is dan weer jammer maar ben toch apetrots
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
S02E06.
Toby! Toby, Toby, Toby!!! Finally. Wát een cutiepie is 't toch.
Maar... de aflevering zelf was vrij saai. Gebeurde erg weinig, werden een paar interessante visjes uitgegooid maar er werd te weinig mee gedaan. Enige pluspunt is dat de meisjes ontzettend knap waren, zagen echt heel mooi uit. (Al waren de kledingstukken vreselijk, op de jurkjes van Alison na) Al had Spencer beter niet die jurk aan kunnen doen, want haar borstjes leken verdwenen waardoor ze meer weg had van een strijkplank. Zonde.
Die 'verkeerde dvd' was dan wel geinig, maar zat er aan te komen. Weer geen Jenna. Weinig Caleb. Geen Lucas. En teveel Mona. Zucht. Spice it up!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Vond deze aflevering de minste tot nu toe. Keek er heel erg naar uit, maar er gebeurde erg weinig. Ik begin er een beetje moe van te worden dat heel de aflevering 'opvulling' lijkt te zijn en de laatste minuten er nog net eventjes wat spannends gebeurd. Of in het geval van deze aflevering tijdens de laatste minuten van de fasionshow. 3 minuten spanning in 1 aflevering is niet genoeg om het interessant te houden.
Vind het ook verschrikkelijk jammer dat we deze week wéér geen Jenna te zien kregen. In seizoen 1 had ze een ongelofelijk belangrijke rol en het lijkt er een beetje op alsof ze naar de achtergrond geschoven wordt. Jammer, jammer, jammer. Ik vroeg me ook nog af waarom Mona zoveel screentime had. Ik hoop niet dat ze van haar ook nog een verdachte maken en vind het helemaal geen leuk of boeiend personage.
Begrijp sowieso niet waarom het allemaal een grotere puzzel moet worden. Nu weer met die pa van Spencer, Jason, etc.. Ik zou het nu wel eens fijn vinden om antwoorden te krijgen, ipv nóg meer vragen.
De meiden zagen er deze week in ieder geval wel weer leuk uit inderdaad, maar ook dat is niet genoeg om de aflevering boeiend te houden. Ik hoop op verbetering volgende week, maar ik vrees voor het ergste. Toch wil ik gewoon perse weten hoe het af gaat lopen, wie Ali vermoord heeft en wie A is, dus ik zal het waarschijnlijk gewoon blijven kijken.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Eens. Niveau begint te dalen, er er zijn momenteel ook weinig tot geen verdachten meer. Weird.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Aardige aflevering.
De serie kabbelt lekker rustig voort, er gebeurd vrij weinig maar dat maakt het niet minder vermakelijk. Meiden zagen er goed uit, en Caleb al helemaal in pak, blijft de leukste jongen uit de serie. Sommige personages krijgen wat meer ruimte zoals de vader van Hanna, en de moeder van Emily. Jason vind ik tot nu toe nog niet erg boeiend, net zoals Toby. Wel blij dat Ezra even uit beeld is, mis hem dan ook totaal niet.
Het is even rustig maar om dan gelijk te zeggen dat het niveau daalt vind ik onzin. Serie heeft ook gewoon ruimte nodig om weer wat nieuwe lijnen te creëren, en daardoor krijgen andere personages ook even wat meer ruimte om zich te laten zien. Lijkt me ook erg lastig om het de spanning en suspense van de eerste afleveringen aan te houden, daar is het gewoon geen serie voor. Ik stoorde me er in ieder geval niet aan, prima aflevering dus.
Op naar de volgende 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
S02E07
Ezra is back. Jeej.
Die relatie vind ik echt niets meer, doe mij maar Aria-Jason. Gelukkig hebben we Caleb nog, lekkurrrrr ding.
Ennn TOBY. Ofja Spoby eigenlijk, they are so cute together! Ik ben echt dol op dat verlegene: 'Ehhh I'm kind off sweaty, ghehe''. Adorable! ♥
Ouders beginnen meer centraal te staan. Ik vind Holly Marie ook steeds leuker worden, ontzettend lieve vrouw. Proberen wel steeds zijlijntjes naar Mike uit te gooien, benieuwd waar dat heengaat. Vertrouw hem voor geen meter. Die pa van Spencer deugt ook niet, volgens mij had hij ook een affaire met Alison.
Betere aflevering, spannend einde.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
206 was een aflevering met weinig inhoud. Hopen dat 207 iets meer te bieden heeft want de kwaliteit van de serie begint te wankelen. De dames gelukkig nog niet 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
207 was weer iets boeiender, maar niet veel. Ik merk gewoon aan mezelf dat ik het hele whodunnit eigenlijk een beetje beu ben. Ik wil antwoorden en ik denk dat vooral de manier van kijken (iedere week 1 episode) voor mij niet echt geschikt is voor een serie als deze.
Daarbij is de serie ook gewoon een heleboel spanning verloren en zit er momenteel veel meer relatiegedoe in als voorheen. Leuk, maar minder leuk als de suspense. Bijna geen 'A' meer, geen Jenna, amper Ali-flashbacks . De hockeystick was deze week wel erg leuk en zorgde voor een klein beetje spanning, maar ik denk dat ik deze serie eventjes links ga laten liggen en als seizoen 2 af is in één keer ga kijken.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
207 was wel weer 'aardig'. Maar ik begin een beetje mijn interesse te verliezen. Het is met vlagen zo saai, en er zijn bijna geen nieuwe ontwikkelingen. Ze mogen er echt wel wat aan gaan doen, want als het zo blijft zal ik op den duur toch afhaken.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
De aflevering van deze week was zeker stukke beter als de vorige, al vond ik het einde wat overdreven en vergezocht. Ik was erg blij dat we Jenna weer te zien kregen en in combinatie met de politieagent maakte dat alles weer mysterieus en spannend. Ook wat meer dingen te weten gekomen over de dood van Ali en de hockeystick maakt het nu dan ook wel weer spannend.
Caleb begin ik een beetje vervelend te vinden en ook Hannah is niet meer zo leuk als dat ze was (sorry Eline
). Emily daarentegen had deze aflevering weer een veel leuker aandeel dan in de vorige afleveringen en dat was wel weer eens leuk.
Ik ben, na een aantal weken niet meer zo geinteresseerd te zijn geweest, nu wel weer benieuwd naar de volgende aflevering. Hopelijk gaan ze verder in op het hele Jenna-mysterie.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Inderdaad weer wat beter. Emily was inderdaad interessant deze episode, leuk ook dat ze onverwacht bezoek kreeg. Hanna/Caleb inderdaad iets minder boeiend, al vraag ik me wel af hoe het nou precies zit met Caleb. Aria/Ezra nog steeds vervelend en Spencer, tsja.. wisselvallig.
Fijn om Jenna weer eventjes te zien. Werd tijd. Wel minder -A messages, zou wel wat meer mogen.
Wel een grappig einde, hehe.
skullcandygirl94
-
- 168 messages
- 49 votes
Heb net 208 gekeken....de details over hoe alison was vermoord is wel shocking..: ze werd levend begraven en met een hard voorwerp op haar hoofd geslagen (hockeystick anyone?)
en arme emily bijna je zwemcarriere voorbij deze aflevering is wel beter dan 2x06 (hoewel die fashion show was wel leuk)
maar al met al leuke aflevering ben echt benieuwd naar 210, want die promo zag er echt freaky uit (met jason als hoofdverdachte)
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
209 was nog steeds niet echt bijzonder, maar er komt duidelijk weer een stijgende lijn in. Het wordt allemaal ietsje spannender en boeiender en ik ben blij dat ze weer meer aandacht besteden aan Jenna. Ook het hele gedoe met Jason was erg verdacht en mysterieus en ik ben benieuwd wat dat allemaal te betekenen had.
Ik hoop dat de stijgende lijn zich blijft doorzetten en dat 210 nog beter wordt. Het niveau van seizoen 1 hebben ze in seizoen 2 nog nergens gehaald en dat is erg jammer. Ik heb me verder wel prima vermaakt met deze aflevering en ben weer benieuwd naar de volgende episode.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Voor wie het nog niet wist: Caleb is CUTE.
Ik hield het niet droog toen hij begon te huilen (ongesteld, ik huilde zelfs bij Big Momma 3, for god sake!) en ik vond Hanna weer ontzettend lief.
Verder eindelijk weer een flinke dosis -A messages, nice. Je begint je wel telkens af te vragen wie het nou is, en die vraag begint behoorlijk te knagen. Laat eens iets meer los!
Jason is echt creepy. Vraag me echt af wat er momenteel allemaal speelt met hem.
Einde viel wel weer te verwachten.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Je begint je wel telkens af te vragen wie het nou is, en die vraag begint behoorlijk te knagen. Laat eens iets meer los!
Daar heb ik ook al een hele tijd erg veel last van. Ze doen er denk ik ook niet echt goed aan om het zo lang te rekken. Ze kunnen beter één seizoen maken over het onderwerp Alison en daarna gewoon een ander plot (wel soortgelijk) kiezen. Ik raak vaak veel te gefrustreerd, omdat ik het nu wel eens wil weten.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
207 en 208 inmiddels gekeken en wat was Hanna weer lekker droog in 208. Lekker botte opmerkingen over Emily
De serie herpakt zich gelukkig een beetje.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
S02E10 gezien. Best spannend. Jenna/Garett weer eens gezien, Jason was weer wazig maar gelukkig wel genoeg -A messages.
Nog steeds geen idee wie A nou is, maar puzzelstukjes lijken wel steeds meer in elkaar te vallen.
Ik mis Caleb.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
210 was weer stukke beter als de voorgaande afleveringen. De serie lijkt zichzelf inderdaad weer te herpakken, maar haalt het niveau van seizoen 1 nog steeds niet. Ben blij dat Jenna weer veel te zien was. Wat Spencer in het yearbook gevonden had is een interessant gegeven en ook met Emily was het allemaal behoorlijk spannend.
Ezra en Aria zijn nog steeds irritant en alles rondom Jason blijft behoorlijk mysterieus. Ook Garett en Jenna blijven mysterieus en ik hoop dat ze de komende afleveringen wat meer aandacht schenken aan die 3 personages. De verhaallijn van Hannah vind ik op het moment het minst interessant, maar Hannah blijft leuk om naar te kijken.
Weer wat leuke A-messages. Ben nu toch wel benieuwd wie 'A' is. Voor mij vallen de puzzelstukjes nog steeds helemaal niet op zijn plaats. Het kistje met spullen van Ali leek zo interessant, maar hier werd eigenlijk vrijwel niets mee gedaan. Jammer.
edit:
De preview voor de volgende aflevering ziet er in ieder geval veelbelovend uit:
Pretty Little Liars 2x11 "I Must Confess" Promo - YouTube
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Begint er steeds meer op te lijken dat het een groepsverband is tussen Jenna, Garrett en Jason. Toch zou dat te voor de hand liggend zijn. Dat er meer als één A is geloof ik wel, maar dit.. Je begint wel steeds meer te weten te komen over het hoe en wat, dat niet alleen Ian opnames maakte maar dat er toen al sprake was van een 'complot'.
@ Sneak peek: Ziet er HEEL goed uit. Die therapeute begint ook een belangrijke rol te krijgen, spannende ook wat ze zegt in het filmpje. Die pa van Spencer vertrouw ik niet, denk dat hij een affaire had met A.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja, het begint nu echt weer leuk te worden en je kan weer meer gaan zitten speculeren, iets wat in het begin van seizoen 2 niet echt meer mogelijk was. Die vader van Spencer vertrouw ik ook niet. Het kan inderdaad best zo zijn dat hij een affaire had met Ali.
Ik heb na het zien van de Sneak Peek echt enorm veel zin gekregen in volgende week. Vind het echt heel fijn dat de serie zichzelf aan het herpakken is. Ik had de hoop al bijna opgegeven. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ben blij dat die therapeute niet meteen van kant werd gemaakt. Daar heb ik heel veel zin in, ben benieuwd wat daar uit gaat komen. Is het al woensdag? 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Lijkt erop dat dit seizoen maar 12 episodes heeft (ipv 22 in seizoen 1). Ik hoop dat het zo is, want dit seizoen vullen met 22 episodes lijkt me een beetje teveel van het goede. Weet iemand of het klopt dat er maar 12 episodes komen?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dacht zoiets te lezen op Twitter, dat een meisje zich daarom afvroeg of in aflevering 12 bekend gemaakt zou worden wie -A is, maar anderzijds werd er gezegd dat dit seizoen niets verklapt zou worden, maar in seizoen 3 (wat dan tevens het laatste zou zijn) pas.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Aha. Denk ook niet dat 'A' bekend zal worden gemaakt in de komende twee afleveringen. Hoop dan in ieder geval wel dat we het in seizoen 3 weten, want het duurt toch wel echt heel lang op deze manier.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
S2E11. Betere episode.
Spencer's dad is a creep. Lief hoe Spencer het opneemt voor Toby. Zou ik ook doen met zo'n freaky pa. Even wennen dat Maya (mooi meisje) terug is, dacht juist dat Emily erg into Samira was. Dronken Hanna is grappig, haar stiefzusje is een beetje weird en gemeen.
Spannend einde met Dr Sullivan. Ben benieuwd.
Sneak peek season finale: