• 178.040 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.658 votes
Profile

Pretty Little Liars

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

It's

(afbeelding)

!!!

Can't wait! Morgenvroeg niet Twitter aanzetten anders word ik geeeek. *Nerveus*

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

vond t allemaal een beetje tegenvallen eerlijk gezegd, had er meer van verwacht, wel benieuwd hoe het verder gaat, maar vind de liars een beetje naief dat ze nu geloven dat t over is, vooral nadat mona duidelijk een paar keer zei TEAM A....

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Had Aria 'Ali' niet gezien op dat gemaskerde bal? Dacht dat ze elkaar recht aankeken.

Ben overigens echt geen fan van dat hele evil twinsister gedoe.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Naarmate je de finale keek, werd het steeds duidelijk wie als eerste A werd onthuld. Ik heb even op internet geneuzeld, en dan lees je de gekste verhalen bijvoorbeeld dat Aria A zou zijn omdat ze in code sprak met Melissa over het taffe-ijs, want dat werd later herhaald in de lippenstift van Mona en zo. Ook Ezra zou niet helemaal vrij van blaam zijn, dus wat dat betreft ben ik heel benieuwd naar seizoen 3, en probeer ik dingen over de boeken te vermijden. Een twin sister van Alizou ik een enorme cop-out vinden.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ziet er wel naar uit dat dat laatste het geval is. In de boeken is Courtney het gestoorde tweelingzusje.

Dit (spoilers) zou ik echt niet cool vinden; How does Pretty Little Liars end - wiki.answers.com

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

leuk begin van seizoen 3 weer!!! ik zit er weer helemaal in....ook fijn dat er nog wat series zijn die in de zomer uitzenden

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik weet het nog niet. Ik vind de serie een beetje rommelig geworden eerlijk gezegd, ik blijf het nog wel kijken met de mrs, al is het maar omdat alle vier de meiden zo ongelofelijk hot zijn, maar qua verhaal...nee, het is het toch niet meer.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik zit er wel weer lekker in. Heb de meiden echt gemist. Toby met ontbloot bovenlichaam, eventjes Caleb mogen bewonderen... Ja hoor! Mona is lekker creepy, vraag me af wat Lucas allemaal aan het doen is, en fijn dat -A weer terug is.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Thank GOD dat Caleb niet dood is. Toch moest ik even flink huilen.

En dat einde, NEE! Ik kan en wil 't niet geloven. Kan gewoon niet dat Toby -A is. Het is vast een manier om Spencer te beschermen,dat hij 'geinfiltreerd' heeft om er via Mona achter te komen wat er speelt Anders ben ik boooooooos jongen!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Moet nog steeds seizoen 2 afkijken, niet echt een goed teken, misschien toch afhaken. Al kan ik zo'n soort luchtige serie nu wel gebruiken.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

Elineloves wrote:
Thank GOD dat Caleb niet dood is. Toch moest ik even flink huilen.

En dat einde, NEE! Ik kan en wil 't niet geloven. Kan gewoon niet dat Toby -A is. Het is vast een manier om Spencer te beschermen,dat hij 'geinfiltreerd' heeft om er via Mona achter te komen wat er speelt Anders ben ik boooooooos jongen!

ik heb hetzelfde gevoel, dat kan niet en mag niet, kan niet kloppen, denk hetzelfde als jou....was wel een schok, want zag het niet aankomen! dat eerste zag ik wel aankomen, wist wel dat we dat moesten denken maar dat het niet echt waar was, en ben ik de enige die ontzettend medelijden heeft met Paige, geloofde al niet dat zij erbij betrokken was en vond het echt zielig, vooral wat Ali haar flikte...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hmmm, nee, ik mag haar niet. Nog steeds niet. Duurde me ook iets te lang, dat hele gedoe. Zal ook nog wel een staartje krijgen, ze komt er niet zomaar vanaf denk ik, er zal toch wel meer spelen wat haar betreft. Vertrouw dr niet helemaal.

Het is wel één grote vage zooi nu, nog steeds. Vooral wat betreft personages die je niet écht veel meer ziet. Lucas? Melissa? Jenna? Noel? Hoe zit het met hun?

Irritant is dat er steeds lijntjes uitgegooid werden om iemand 'verdacht' te maken en dat er vervolgens niks meer mee gedaan werd. Elke keer opnieuw. Ik snap dat dat gedaan wordt om het 'mysterieus en spannend' te houden, maar ik vind vooral dat de rode draad daardoor al lange tijd kwijt is en het onnodig te verwarrend is, want als kijker vergeet je zo de helft.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Voorspelbare twist als je veel films/series kijkt, maar goed. Benieuwd wat erachter zit. Arme Lindsey Shaw. Zit haar ook nooit mee

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

En wat me nu nog te binnen schiet: Alex Mack wordt oud.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vind haar een vervelende uitstraling hebben. Mag snel weg van mij. Dat zal wel niet lukken..

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Potdomme. Best wel flabbergasted. Was een beetje laat met de Halloween episode, maar ik vond 'm erg spannend. Ik vertrouw Ezra voor geen meter en vraag me af wie er in dat graf lag. Zo te zien klopt het twinsister verhaal wel, aan de situatie met Hanna haar moeder te zien.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

HOLY SHIT!!!
ik had helemaal geen zin in deze aflevering, dacht dat het weer net als de halloween afl van vorig jaar was en daar vond ik niks aan, maar wow, ik ben ook flabbergasted! dit was heel erg spannend!!
en ik vertrouw ezraook niet.....zat steeds te wachten op een teken dat hij gewond was.......
spannende ontwikkelingen! wanneer gaat het verder? januari? damn......

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

las net een interview met 1 van de schrijvers die een aantal vragen beantwoorde over deze aflevering in de bodybag zitten idd de resten van Ali, in de volgende afl komen ze terug op wie Aria stak vanuit de kist, de vader van haar heeft echt connecties gehad met Ali, en de hand uit het zand was een flashback, hij baalde dat dat niet duidelijk was maar dat lukte niet met filmen door dat zand, maar het was een flashback....

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Wat een barslechte aflevering vol gaten in het script waar een vrachtwagen doorheen kan. Wat voorbeelden. Garret, blijf hierr, dan ga ik Aria halen. NEE. Je gaat nu mee naar Aria, want straks gebeurt er iets. Waarom vragen de meiden hun vriendjes niet om hulp? Ze zijn er zowat allemaal. Waarom lopen drie meiden de ene kant op en moet Lindset Shaw alleen? Blif dan bij elkaar. Vreemd kind zit op bed. Blijf jij hier, dan ga ik mn vriend halen. NEE. Je neemt dat kutkind mee. Aria steekt iemand, en de kist valt bijna uit de trein. Ineens zijn daar de meiden en is er niemand meer te bekennen. de serie was al niet heel geloofwaardig meer, maar dit sloeg echt alles. Ugh. Maar damn, wat zag Spencer er goed uit hier. En wtf doet Adam Lambert in die scene met Aria? Enkel een excuus zeker om dr naam op het raam te schrijven. Lui schrijfwerk zeg.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Lol sara-pezzini, we zijn de enige fangirls nog

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Inmiddels bij 316, dus loop 2 epjes achter, maar qua verhaalijn is de serie niet echt meer te volgen. Het is echt een zootje geworden en dat is erg jammer. Toch blijft het prima wegkijkvoer. Benieuwd wat er nu gebeurt nu Spencer weet dat Toby een van de A's is

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nee, van het verhaal moet je het allang niet meer hebben. Ik kijk het wel nog, maar het gaat echt nergens meer over. Het begint te vervelen, telkens die vaagheid en nooit eens een duidelijk antwoord. De verhaallijnen zijn ook gewoon totaal niet boeiend meer. Zo zonde.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Heb na 2,5 jaar eindelijk de pilot en aflevering 2 gezien. Ik moet zeggen dat de pilot aflevering nog wel redelijk was en aan het einde van de aflevering ben je toch wel benieuwd hoe het verder gaat ondanks dat het toch meer naar het genre drama neigt dan naar mystery/thriller.

Maar ik merkte tijdens aflevering 2 dat mijn interesse afnam en dat het toch teveel een 'soapy' sfeer heeft. Jammer, met wat krachtige rollen,beter acteerwerk en meer spanning erin had het best nog wat kunnen worden denk ik. Ik haak af helaas.

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Spin-off van P.L.L

ABC Family heeft bekend gemaakt dat ze volgend jaar oktober met een spin-off van Pretty Little Liars komen, genaamd 'Ravenswood'.

Pretty Little Liars zelf is 'renewed' voor in ieder geval nog een seizoen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Bah. Dus nog minimaal twee seizoenen en het zullen er vast nog wel meer worden.

Voor mij is het althans duidelijk dat Bellisario een enorm acterend prospect is. In Consent echt briljant en ook haar bijdrage in de shorts samenwerkingen met Shane Coffey heeft ze nu al een diepe indruk achtergelaten. Chloe Domont heeft Joyful Girl ook naar mij gemaild, ook hier weer enorm stellar. Dat ze actief is in het short wereldje zegt ook al veel, waarvoor ode.

Het lijkt mij dus zeer in het voordeel van cinema als Bellisario haar tijd niet voldoet aan projectjes die zwaar onder haar stand liggen. Waste of potential.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Elineloves wrote:

Nee, van het verhaal moet je het allang niet meer hebben. Ik kijk het wel nog, maar het gaat echt nergens meer over. Het begint te vervelen, telkens die vaagheid en nooit eens een duidelijk antwoord. De verhaallijnen zijn ook gewoon totaal niet boeiend meer. Zo zonde.

Zo, al een jaar niets meer gepost, bij een serie die ooit heel erg hoog op mijn lijstje stond. Nu doe ik er al bijna een half jaar over om zes afleveringen te kijken. Vandaag toch besloten het nog eens een kans te geven, S15E15+16, maar het is lastig doorheen te komen. De personages lijken het gewoon niet meer te doen, het verhaal is te vergezocht en niet meer zo interessant. Ergens hoop ik dat het een kwestie is van 'opnieuw even inkomen', maar ik vrees dat het niveau gewoon te erg gedaald is.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ja, de serie lijkt me slachtoffer geworden van z'n eigen succes. Ben zelf halverwege S3 afgehaakt omdat het gewoon een grote ret-con aan het worden was. Antwoorden worden eindeloos uitgesteld en niets is wat het lijkt, want als ze weer een verhaallijn nodig hebben, draaien ze alles gewoon weer even om. Dan is die weer A, dan die weer, dan die toch weer niet, et cetera. Serie lijkt me ook nauwelijks nog te volgen. Jammer, want het eerste seizoen was goed.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Is dit nog niet gecancelled? Benson en Bellisario verkloten hun talent hier mee.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Volgens mij ben ik ook nog een van de weinige (moviemeter) kijkers die het nog een kans geeft. De meeste mensen zijn inmiddels afgehaakt (En terecht). Het enige wat het nog de moeite waard maakt is dat de meiden echt ongelofelijk knap zijn. Maar dan ook echt bloedmooi. Hashtag jaloers.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Eindelijk, ik heb seizoen 4 afgekeken!

Shay Mitchell in een bruidsjurk (4x23), WAUW! Wat is zij mooi zeg. Spencer is nog steeds het meest boeiende personage, Hanna haar personage is helaas niet meer wat het geweest is en Aria is met afstand een van de mooiste vrouwen op deze planeet. Zeker top 3 materiaal voor mij. De ontwikkelingen met Ezra zijn boeiend, maar trok zich te lang.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.