• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.059 actors
  • 9.371.622 votes
Profile

Pretty Little Liars

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Vond het ook wel een spannende aflevering, Wel een stuk hoger niveau dan de rest van dit seizoen. Hopelijk kunnen ze dit weer een beetje aanhouden dan. Ben erg benieuwd hoe het verder gaat

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

211 was weer een leuke episode. Vond het erg leuk om eindelijk weer eens een Ali-flashback te zien. Ook was het allemaal erg spannend met Dr. Sullivan. Jenna en de pa van Spencer vind ik ook nog steeds creepy. Ben erg benieuwd hoe het nou precies allemaal zit en hoop dat we daar snel achter zullen komen. Of in ieder geval meer duidelijkheid zullen krijgen.

Verder zaten er ook wat grappige momentjes in, zoals dronken Hannah bijvoorbeeld, en vond het erg leuk om Maya terug te zien. Ook het gedoe met Aria en haar familie vond ik dit keer totaal niet storend en werd op een leuke manier gebracht en gelukkig zonder dat Aria dit keer uit ging huilen bij Ezra. Hopelijk komt hij ook nooit meer in beeld.

Ben na het zien van de sneak peek ook erg benieuwd geworden naar de episode van volgende week. (Zag ik Ali nou?) Hopen dat de season finale net zo spannend wordt als de vorige season finale.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Geweldige finale!

Eindelijk weer eens een flink spannende episode. Er gebeurde van alles, en de manier waarop er naar het einde werd gewerkt vond ik erg goed. Toch wel de beste episode dit seizoen, vooral nadat de rest een beetje tegenviel.

Benieuwd hoe het allemaal gaat uitpakken voor de dames. Leuk dat Caleb weer even te zien was, maar wat heeft hij met zijn haar gedaan?! Echt minder leuk zo, helaas. Dat met de dokter vond ik ook een beetje jammer, blijkt zij er toch ook weer bij te horen, had juist zo gehoopt dat zij dan een keer die uitzondering zou zijn en de meiden bijstond. Maar nee ook dat was niet zo. Qua mannelijk schoon valt het nog steeds erg tegen, hopelijk gooien ze er volgend seizoen nog wat 'lekker vlees' in De meiden zagen er natuurlijk wel weer top uit, zoals gewoonlijk. Vraag me toch elke keer af hoe ze die gave gezichtjes voor elkaar krijgen, geen vlekje, puistje, bultje of dingetje te zien bij die meiden haha.

In Oktober komt er nog een speciale Halloween aflevering! Promo zag er goed uit, en ik ben gek op Halloween dus ik vind het erg leuk dat ze dit doen. Daarna is het weer afwachten op het volgende seizoen. Dacht heel even dat ik af zou haken, omdat dit seizoen toch niet zo heel goed was, maar na deze finale ben ik toch weer benieuwd hoe het verder gaat, dus ik ga volgend seizoen gewoon weer volgen

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

S2E12 ; '' Cause two can keep a secret If one of them is dead. ''

Fijn dat de aflevering begint met '12 hours earlier', vind ik altijd wel iets hebben, die flashbacks.
En weer mooie Toby/Spencer momentjes, they are sooo cute! ENNNN CALEB, JEEEEEJ WHOOOH WHAAA!

En toen kwam Ezra in beeld, en was mijn blije bui meteen over. Blijf hem boring vinden, inclusief Jackie. En die oorbellen van Aria.. Jezus, heeft ze de Eiffeltoren in tweeën gespleten
en er oorbellen van gemaakt?

Heerlijk creepy met die poppen, ik haat die dingen sowieso al, laat staan als ze ingesproken stemmetjes hebben. Brrrr. Lekker creepy!

Goede opzet van de aflevering, creatieve wendingen, genoeg spanning en je kunt ook echt met ze meeleven deze keer.

Spannend toen 'het' gebeurde met/bij Emily. Goed om Ali weer te zien.

Creepy einde, met Jenna en die cop. Eindelijk ook weer een kleine clue erbij, waar we mee kunnen puzzelen. Je zou nu neigen naar Jenna en the Cop, maar vind het toch nog te voor de hand liggend.

Snap ook niet helemaal hoe het zat met Sullivan, en wie 'Pretty Eyes' nu is.

Arghhh!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Mjah met 'Pretty Eyes' zou ik toch aan Aria denken, maar neem niet aan dat zij A is, al begint haar naam wel met een A. Zou dat even lachen zijn

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha dat zou echt een hele fucked up wending zijn. Pretty eyes.. tsja, moest ook even stilletjes aan Jenna denken, dat die helemaal niet blind blijkt te zijn.

En Alison heeft zelf ook hele mooie ogen..

Jezus, ff terugdenken aan het eerste seizoen wie nog allemaal Pretty Eyes hadden/hebben.

Yo, Mel, haast je met kijken, wil jouw input!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Oeeh, ik ga meteen kijken. Jullie maken me nieuwsgierig. Input over een uurtje dus!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Waaaaaah

Ik sta nog helemaal strak van de adrenaline! Ik heb echt op het puntje van mijn stoel gezeten en heb zelfs moeten huilen (toen Emily daar zo lag en Ali haar een kus gaf). Wat een episode zeg!

Vind het de beste aflevering tot nu toe (incl. seizoen 1). Die poppen waren lekker creepy en ook het hele gebeuren met Dr. Sullivan vond ik erg spannend. Het zou denk ik inderdaad een beetje te voor de hand liggend zijn als Jenna en the cop 'A' zijn/Ali vermoord hebben.

Ik weet niet of ik het gemist heb, maar wie lag er nou eigenlijk begraven? Pretty Eyes zou inderdaad kunnen slaan op Ali (grote spoiler over de boeken, die verklapt wie 'A' is in de boeken, niet lezen dus als je dat niet wilt weten.) als ze de boeken aanhouden zou het de tweelingzus van Ali moeten zijn , maar ik heb niet het idee dat ze die boeken ook echt volgen. Het zou misschien wel 'Pretty Eyes' verklaren en ook verklaren dat Emily zegt: 'She's still alive'

Anyway, ik weet het niet. Jenna blijft enorm creepy, the cop ook, Jason ook nog steeds en ook die pa van Spencer vertrouw ik niet. Deze aflevering vond ik Ezra trouwens veel minder irritant, maar dat komt vooral door die ex van hem (ben de naam ff kwijt).

Jeetje wat een aflevering zeg, héérlijk dat we weer wat meer puzzelstukjes hebben gekregen. Ik ben enorm benieuwd naar wat er met de meiden gaat gebeuren nu en hoe de puzzel precies in elkaar steekt.

@Rianneke: Wat leuk dat ze een halloween episode gaan doen! Zo hoeven we toch niet helemaal te wachten tot het nieuwe seizoen en kunnen we tussendoor ook alvast 3 kwartier genieten!

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

@Mel: Ja zeker leuk, hier het promo filmpje

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Oh trouwens Mel, als het echt zo gaat als in de boeken vind ik dat eigenlijk erg stom, op die manier kun je alles wel verdacht maken natuurlijk, Jammer, zou ik een erg slappe ontknoping vinden. En wat er onder de grond lag wat trouwens een pop volgens mij

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Was inderdaad ook een pop.

Ik geloof niet dat Emily Ali echt heeft gezien, want Hanna had ook al eerder een moment dat ze haar dacht te zien/met haar sprak. Hoop dat dat gewoon verbeelding is.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik hoop ook niet dat ze de boeken aanhouden hoor en ik zou dat ook een beetje een slappe ontknoping vinden inderdaad. Maar tot nu toe zijn ze al flink afgeweken (ik heb de boeken zelf niet gelezen, maar mijn schoonzusje wel). Ik dacht al dat het een pop was onder de grond, maar wist het niet zeker. Wilde bijna terug gaan kijken net, maar dat hoeft dus niet meer.

Die promo ziet er leuk uit Rianneke! Ik vind het sowieso altijd erg leuk als Ali veel in beeld komt en aan die promo te zien is dat daar ook zeker het geval!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Op de een of andere manier denk ik telkens dat het een man is, ook aan de handschoenen e.d. te zien, telkens bij de aftiteling krijg ik dat idee... maar anderzijds ook een stemmetje in mn hoofd dat het een vrouw kan zijn.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Oeeeeeh!! Nice!!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Jeetje, zag net de promo van de Halloween episode, creepy zeg!

Kanaal van ShayMitchellIT - YouTube

Al snap ik er maar weinig van, wat ik nou precies zag..

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ja, ik snapte er ook maar weinig van. Wsl speelt het af vóór seizoen 1... Denk ik.

dit was niet de seizoens finale, het is alleen een break in het tweede seizoen, de rest van seizoen 2 komt in januari, en tussendoor nog een halloween aflevering.....seizoen 1 was het zelfde, begon in de zomer en in het midden een break tot januari....wel jammer zo'n hele lange break want dan ben je er zo uit, maar toch ook weer fijn dat er in de zomer toch nog wat leuks te zien is...

ik denk trouwens niet dat de dokter samenwerkt met A, kreeg meer de indruk dat ze gechanteerd werd en gedwongen om mee te werken aan A's plan wel een gave en spannende aflevering trouwens!! bij pretty eyes kreeg ik ook zo'n vaag gevoel dat het over Jenna ging, heb altijd zo'n vaag idee gehad dat ze misschine niet blind is, maar denk ook dat het teveel voor de hand ligt, het zou wel erg gaaf en verrassend zijn als het Aria is haha

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Redelijke Halloween-aflevering. Weinig nieuwe dingen, en ook niet echt verrassend, maar leuk om de meiden weer terug te zien, en hoe sommigen elkaar leerden kennen, al kan het best zijn dat het niet allemaal in lijn is met wat er in de afgelopen anderhalf seizoen is uitgelegd, misschien dat ze het speciaal voor deze halloween ep een beetje samen hebben gepakt, zo goed heb ik de serie niet in m'n hoofd zitten.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vond het erg fijn om zoveel Ali te zien, en alles wat er aan vooraf is gegaan. Wat me wel opviel is dat ze, naar mijn mening, erg probeerden om Lucas en Mona verdacht te maken als -A. Verder vond ik het weer een heerlijke aflevering, veel Ali, een beetje Jenna, beetje Ian.. fijn om die nog eens terug te zien.

Ben benieuwd in hoeverre dat verhaal over die tweeling klopt, en of dat echt 't geval is bij Ali. Hoop het niet, als dat -A blijkt te zijn vind ik het best suf.

Aaaah ik wil zo graag weten wie " A " nou is. Ik heb het op internet opgezocht, omdat ik mij niet meer kon inhouden. Maar ik kon niet echt een antwoord vinden. Ik zelf denk dat " A" Alison zelf is.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Season 3 is a go!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Nog een seizoen lang How I Met Your A

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Blij dat ze weer terug zijn! Was een redelijke episode, tegen het einde aan lekker spannend en ik hoopte zo wat meer over A te weten te komen, maar dat zou een beetje snel zijn Volgens mij was (deze) A- wel een man, aan lichaamsbouw en kracht te zien. Ben benieuwd hoe het verder gaat met de gevonden telefoon. Ik vond Lucas vrij verdacht deze aflevering, maar was vooral blij om Toby en Caleb weer even te zien, hottieeee's. Ezria boeit me nog steeds vrij weinig, helaas.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Any sense of boobs? Hanna FTW

Prima aflevering, de dames zijn nog even knap als altijd, en ik irriteerde me niet aan de alwetendheid van A. Dus ga zo door!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wat een geweldige episode! Heerlijke spanning, vooral erg goede ontwikkeling van Lucas! De scène waar hij met Hanna in de boot zat was echt creepy, kreeg er kippenvel van. Zo nieuwsgierig! Heb altijd mijn vraagtekens bij hem gehad, maar toch had ik het niet verwacht.

Ik wil niet nog een week wachten, verdorie!!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Het leek mij overduidelijk dat Lucas gewoon z'n liefde voor Hanna wilde uitspreken dus die hele spanning eromheen, alhoewel goed gespeeld, maar kwam bij ons dus niet echt over. Toch zaten er weer een paar leuke quotes in, en Emily kreeg weer eens wat meer aandacht.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Fijne aflevering! Blijf dit toch een heerlijke serie vinden. Caleb is hot, hij en Hanna zijn een geweldig koppel. Ook wat fijne Jenna/Toby momenten, had ook echt medelijden met Toby. Poor guy. `

Mooie 'kissing in the rain' scene. Al blijft voor mij Ezria toch het minst boeiende koppel.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik kan echt niet meer wachten tot volgende week! Promo is er echt veelbelovend uit.. Zullen we dan eindelijk weten wie -A is?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.