- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Pretty Little Liars
Pretty Little Liars
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Bij LOST werkte dat concept ook prima, en dat was toch een gegeven wat veel moeilijker interessant te houden was, maar die hadden goede schrijvers
. Al lijkt het mij niet echt geschikt voor 5+ seizoenen ofzo.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
En toch ben ik bij LOST na seizoen 1 afgehaakt. Vooral de personages spraken me helemaal niet aan.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Heerlijke episode. Toen Hanna de keuken inliep en Caleb daar zag zitten, helemaal nerveus en 'klein', voelde ik acuut de neiging om een paar traantjes te laten. Dat soort boy-trouble is tenslotte heel herkenbaar voor mij.
Ik lijk ook wel in bepaalde opzichten op Hanna, daarom doet zij me als personage zoveel. Kippenvel joh, mijn hele rug en armen begonnen te tintelen toen hij die lieve dingen zei.
Ik ga serieuze afkickverschijnselen krijgen, ik voel het. Al is het maar het kijken naar die WAANZINNIGE outfits die de meiden elke keer dragen. Die rokjes, laarzen... love them!
Ben helemaal hyper door deze serie. Oh,en Spencer moet bh's dragen.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Hahaha. Nou, super grote afkickverschijnselen zal je nu nog niet krijgen, want morgenvroeg staat de volgende alweer online zei NW zet.
Maar daarna zal het inderdaad een weekje afkicken worden. Ik ga maar weer snel op zoek naar een nieuwe verslaving. Heb zin in nog een ABC-serie, maar ben nog eventjes aan het twijfelen welke het gaat worden.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Je gaat het wel missen, eerst in sneltreinvaart aflevering na aflevering en nu telkens wachten.
Mijn andere series liggen ook stop. Misschien dat ik ook maar op zoek ga naar een nieuwe soortgelijke serie, of dat ik begin met mijn kijkachterstand van films weg te werken.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik kan nu al bijna niet meer wachten tot morgenvroeg. Ik denk dat het opstaan met Pretty Little Liars wordt.
Heb er nu al zin in. Fijn ook dat zo'n aflevering 45 minuten duurt.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hij staat er -bij mij- nog niet op. Het is zelfs zo erg dat ik er vannacht over gedroomd heb. Ben er teveel mee bezig geweest de laatste dagen. 
Stiekem toch nog maar even genieten van Youtube filmpjes. Toch wel een van mijn favo momenten:
YouTube - Pretty Little Liars Season 1 1x19 Toby And Spencer Kiss
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Hij staat er -bij mij- nog niet op. Het is zelfs zo erg dat ik er vannacht over gedroomd heb. Ben er teveel mee bezig geweest de laatste dagen. 
Stiekem toch nog maar even genieten van Youtube filmpjes. Toch wel een van mijn favo momenten:
(embed)
Bedankt voor de spoiler.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Net aflevering 2 van episode 2 gezien en het was weer een leuke, spannende aflevering. Er is een nieuwe verdachte bijgekomen, iemand die ik nog nooit als verdachte zag eigenlijk, en dat is Jason (zus van Alison). Verder was het erg spannend met de inbraak en Aria die tegen de muur aangesmeten werd. Ben benieuwd wie dat was.. Ook raak ik steeds meer en meer benieuwd naar waar Ian is en of Ian en Melissa contact hebben samen. Lijkt me wel, maar waarom zegt Melissa dat niet?.
Veel nieuwe ontwikkelingen weer dus. Ik kijk nu alweer uit naar volgende week!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Excuses Rianneke.
Ook net klaar met episode twee en begrijp het allemaal niet meer zo. Melissa weet veel meer dan ze wil toegeven en dat klopt ook allemaal niet, maar waarom ze er in meegaat snap ik nog niet zo. Jason terug is inderdaad best spannend, maar op een gegeven moment zijn het teveel 'maybe's'.
Het lijkt inderdaad wel of -A superkrachten heeft, want diegene weet en ziet alles. Soms een tikkeltje storend.
Aria en Fitz ben ik ondertussen wel zat. Vond deze aflevering iets minder, nog steeds goed maar ook niet helemaal bevredigend.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Niet? En Toby en Spencer kwamen er nog wel erg veel in voor.
Had verwacht dat je daarover zou beginnen. Ik ben Aria en Ezra ook zat op het moment, maar goed, die hebben gelukkig maar goed, dat is tot nu toe het enige minpuntje voor mij. Die maybe's doen het hier juist goed en ik word steeds weer op het verkeerde spoor gezet. Ik verdenk Jason ook zeker ergens van op het moment.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha, ik word voorspelbaar met mijn Toby gezwam. Was gisteren ook al helemaal blij aan 't doen tegen mijn vriend: 'Hoe kun je zo'n creep nou zo leuk vinden? Hij is lelijk joh.' Dus toen kreeg ie een bitchslap.
Maar nee, ik probeer me in te houden. 
Was nou al bekend wie die filmpjes had gemaakt? Dat ben ik even kwijt. Was dat A of de killer?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
De girls denken dat Ian die filmpjes heeft gemaakt en ze denken dat Ian de killer is. Of dat echt zo is, dat weten we nog niet volgens mij. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Kan niet zijn dat Jason de filmpjes heeft gemaakt? Dat zit nu in mijn hoofd.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Dat kan. Ik blijf toch een beetje hangen ook bij Ian, misschien dat hij samen met Melissa wat gedaan heeft en daarom de band tussen Melissa en Spencer in het begin zo moeilijk was. Omdat Melissa zich toch schuldig voelde ofzo. Ian is ook erg verdacht. Waarom had hij anders die brief op Spencers computer getypt en probeerde hij haar te vermoorden? Misschien dat degene die de filmpjes heeft gemaakt wel helemaal niet de killer is en dat er gewoon los van staat. Jason is ook zeker enorm verdacht vind ik, maar wat hij er dan weer mee te maken heeft weet ik ook niet. Ook Jenna blijf ik verdacht vinden. Ze weet steeds meer dan dat de meiden weten. Zo wist ze bijvoorbeeld van de filmpjes. En ik vraag me ook af wat ze nou samen met die politieagent uitspookt. Het blijft tot nu toe 1 groot raadsel voor me. Wel leuk om erover na te denken! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
"The short answer about when we’ll learn about the identity of “A” is: not anytime soon, and definitely not this season"
Seizoen 3 (of verder) dus!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Beetje vreemd dat Aria gisteren doodleuk op Ezra afrende en hem op de parkeerplaats zoende waar iedereen het kon zien. Eerst dacht ik aan een droom, want ze is volgens mij nog geen 18 in de serie en dat heet dan statutory rape maar goed het zal wel. Niet zo'n heel indrukwekkende aflevering, maar misschien heb ik veel gemist omdat ik constant wordt afgeleid door Spencer, Hanna en Emily.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Excuses Rianneke.
Kan gebeuren, maar nog heb je het niet weggehaald. Kan natuurlijk alsnog een grote spoiler zijn voor andere 'nieuwe' kijkers. Misschien even een linkje van maken of zo, dan valt er niks te zien.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ben niet meer achter de laptop geweest en kan het nu niet meer aanpassen, klik het wel even aan voor een moderator.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ben niet meer achter de laptop geweest en kan het nu niet meer aanpassen, klik het wel even aan voor een moderator.

Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Al blijft de link natuurlijk nogal spoilery
Haha ja inderdaad 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Even weer een complimentje inzake de serie. Het fashion statement van Hanna
. Toch nog een fikse meevaller (net als Benson zelf) als je af en toe met de mrs. mee moet kijken.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Morgenvroeg weer een nieuwe aflevering. Ik kan nu al niet meer wachten.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Eindelijk, episode 3!
Goed begin van de aflevering, Melissa is een geniepig meisje, snap niet goed dat de ouders niet door hebben dat Melissa meer weet over Ian.
Hanna zag er weer gorgeous uit, zij en Aria hebben toch telkens weer geweldige outfits aan. Die jurkjes, rokjes.. Ben jaloers!
Die wc scene, lol. Leuk bedacht.
Maar ik was natuurlijk helemaal blij toen ik Toby zag.
Hij is zo schattig samen met Spencer, voel me echt een verliefd, zwijmelend kippetje wanneer ik ze samen zie. Team Spoby!
Heb gewoon even heerlijk kunnen janken toen Spencer met die truck aan kwam en Toby zei: 'I loveyou so much'. Oh god, ik lijk wel een junk. 
Leuk dat Lucas ook weer in beeld is, hoop dat hij kan zorgen dat Hanna en Caleb weer samenkomen.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Leuke aflevering weer inderdaad.
Kan nu al weer niet wachten tot de volgende aflevering te zien is.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Misschien is Ian wel dood, en spannen Jason, Melissa en Wren samen. Bedacht ik me net even.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Zou kunnen. Hoe het zit weet ik niet, maar ik denk in ieder geval zeker dat Melissa, die agent en Jason er wat mee te maken hebben.