- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Pretty Little Liars
Pretty Little Liars
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Emily is inderdaad ontzettend cute. Met Hanna toch wel de leukste personages, al is Spencer ook geweldig. Van Aria en haar Fitz ben ik minder gecharmeerd. En blijkbaar worden broers ondergesneeuwd. Je ziet de broer van Aria ongeveer net zo vaak als de broer van Mae Whitman in Parenthood.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ben nu net klaar met episode 6. Hoezo verslavend?
Vind Emily nog steeds het leukst en Hanna komt op de tweede plaats. Verder vind ik de andere meiden ook erg leuk. Toby blijft een beetje creepy. Ik ben ontzettend nieuwsgierig naar hoe het nou allemaal zit en van wie de A-smsjes/berichten zijn.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Begin me wel steeds meer af te vragen wie A. is. Telkens als ik een vermoeden heb, verdwijnt die persoon weer plots een paar afleveringen. Frustrerend, het maakt me zo nieuwsgierig!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Toby blijft een beetje creepy.
Toby leer je nog wel waarderen.
Ezra vind ik boring.
Edit: seizoen 1 is nog nergens te koop, toch?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Volgens mij is hij in Amerika pas vorige week uitgekomen, dus dan kun je er hier nog wel even op wachten.
Denken jullie niet dat er meerdere A's zijn?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik denk dat de moordenaar en A wel twee verschillende personen zijn, maar zou bijgod niet weten wie. Ian ligt er veel te dik bovenop, maar het lijkt me sterk als hij er niets mee te maken heeft. Toby is het niet, Jenna vertrouw ik niet... zou me niets verbazen als zij stiekem haar zicht weer terug had. In het begin dacht ik nog even dat het nerdy vriendje van Hanna er iets mee te maken had, Lucas, maar hij is nu al een paar aflevering weg.
Ik ben het spoor bijster.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zo blij met de nieuwe koppeltjes! Zeker de nieuwe aanwinst van Hanna vind ik leuk, al blijkt die ook niet helemaal te vertrouwen te zijn. ENNN, de nieuwe love interest van Toby, YAY! Ik hoopte al dat het zo zou lopen.
Zo schattig samen! Juist Page vind ik niet interessant.
Meer, meer!
(Excuses dat ik dit topic zo volbrabbel met enthousiast geneuzel.
)
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik ben net klaar met episode 11. Lig vandaag al heel de dag ziek op de bank en Pretty Little Liars is een goede afleiding. Ik ben nu alleen wel erg nieuwsgierig aan het worden. Het wordt steeds spannender en steeds als ik denk: 'Die is het!' dan blijkt het weer dat diegene het onmogelijk gedaan kan hebben. Ik ben het spoor dus ook bijster.
Ian vind ik enorm creepy en Jenna blijft ook nog steeds erg mysterieus. Ben echt benieuwd!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Vind je Ian nog steeds te jochies achtig, ook op beeld? 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ian niet. Lucas wel.
Ik ben het spoor echt helemaal bijster. Aan de ene kant denk ik Ian, maar aan de andere kant vind ik Lucas ook erg verdacht. Dat tussendoorvriendje van Aria (weet even zijn naam niet meer, maar niet Ezra dus) verdenk ik eigenlijk niet. Toby ook niet. Jenna is ook nog steeds erg verdacht, maar boven dat is ze vooral erg mysterieus. Ben heel erg benieuwd naar hoe de vork in de steel zit en wil het echt heel graag weten. Denk alleen niet dat er in het eerste seizoen al een antwoord komt. Helaas.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Je weet dat je verslaafd bent wanneer je met een vriendin in een restaurantje zit, en niet kunt wachten totdat je weer in bed ligt en verder kunt kijken.... Ik heb Toby zelfs gemist!
I'm weird.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha! Of net als ik 14 afleveringen op 1 dag kijkt en nog niet wilt gaan slapen. Nog ééntje dan!
Na SST is PLL mijn officiele nieuwe verslaving.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Echt een verslaving kan ik het nog niet noemen, maar ik heb dan ook nog maar 3 afleveringen gezien. Tot nu toe vind ik het wel erg leuk, en het word ook steeds beter met name de suspense. Je gaat je toch steeds afvragen hoe, wat en wie. Ook net kennis gemaakt met Toby, wat een engerd zeg brrr, qua jongens vind ik eigenlijk alleen Wren wel een leuk koppie hebben. de rest is echt niks. Gelukkig hebben we de vrouwen nog 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Gister tweede ep. gezien en wordt toch wel erg duidelijk dat Marlene King een louzy writer is. Man o man. Ook van character building en development heeft ze geen kaas gegeten. Lijkt me ook geen overbodige luxe in een serie als dit. Qua mysterie ook nogal van de hak op de tak. Prima tussendoortje maar als geheel zoveel inconsistentie en matig schrijfwerk. Aan rookie Sara Shepard heb je ook niet zo veel. Misschien dat het na verloop van tijd beter wordt. Qua mysterie en char development toch best zwak, dat moet beter. Al ben ik nog maar net onderweg, dat kan beter worden. Maar de schrijvers achter PLL voorspellen weinig goeds. Gelukkig is Benson er nog.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Het mysterie wordt steeds gecompliceerder en ik vind de opbouw ook erg goed. Ik wil nu écht weten wie het gedaan heeft en steeds als ik denk dat ik het weet, gebeurd er wel weer iets waardoor ik het spoor weer helemaal bijster raak. De character building is inderdaad soms wat matig, al kom je wel steeds meer te weten over de girls en ga je echt met ze meeleven, en wordt meestal niet beter uitgewerkt als in de gemiddelde chickflick. Desondanks is het toch erg boeiend allemaal en vooral de spanning die steeds verder opgebouwd wordt, de nieuwe characters die geintroduceert worden en het mysterie dat steeds groter en groter wordt blijft het errúg leuk!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dat wordt dus niet beter, bedankt voor het verpulveren van mijn verwachtingen dat het beter wordt
. Het klinkt erg negatief maar een erg leuke serie none the less, al had ik stiekem gehoopt op een soort 'jonge' Desperate housewives qua schrijfwerk.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik vind het wel iets beter worden, maar het niveau van DH zal deze serie nooit halen. Ik heb verder niet echt veel problemen met het schrijfwerk, oké het stelt niet veel voor maar dat hoeft ook niet altijd. De serie is desondanks toch heel leuk om naar te kijken 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Het wordt wel beter hoor, al moet je wat A allemaal te weten komt en hoe met een korreltje zout nemen qua geloofwaardigheid. Maar dat is bij DH ook zo, want een dode kan geen voice-over geven 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vind de karakterontwikkelingen helemaal niet storend, vind het juist prima. Zeker d.m.v. de flashbacks leer je ze als individu kennen maar ook hoe ze waren in groepsverband.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Bij sommige personages is dat inderdaad het geval, maar niet bij iedereen. Ik vind bijvoorbeeld dat Aria maar weinig flashbacks heeft (alleen die ene met haar pa en verder niet veel bijzonders) en verder ook weinig diepgang krijgt. Maar omdat ik dat het minst leuke personage vind vond ik dat helemaal niet erg.
Ik ben er doorheen trouwens. De season finale vond ik echt geweldig. Erg spannend en ik heb soms echt op het puntje van mijn stoel gezeten. Erachter komen dat de agent met Jenna samenwerkt was leuk en maakt alles nog spannender. Ik ben ook erg benieuwd waar Ian nu uithangt en ik ben nog steeds benieuwd wie 'A' is. Vooral omdat het nu lijkt dat 'A' tegen de killer is en het voor de girls opneemt.
Ik heb natuurlijk ook meteen episode 1 van season 2 gekeken en ik ben nu al weer benieuwd naar de volgende episode. Ik ben het gedoe tussen Aria en Ezra wel een beetje beu op het moment. Dat vind ik tot nu toe het enige minpuntje aan deze geweldige serie!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ha, je bent gewoon sneller dan ik! Heb er nog 2 te gaan, wil ik vanmiddag even kijken. Zat nog te twijfelen of ik vriendlief ook zou laten beginnen, maar denk niet dat dit iets voor hem is. Deze serie blijft lekker voor mij alleen!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Volgens mij komt vanavond (of vannacht ofzo) de volgende aflevering in Amerika op tv. Hopelijk kunnen we die morgen dan weer kijken.
Moet er nu wel echt even aan wennen dat ik niet zomaar de volgende aflevering op kan zetten en echt moet wachten.
Normaal gesproken zou ik niet zo snel door een serie heen gevlogen zijn hoor. Het hielp nu ook mee dat ik ziek ben, dus heel de dag toch alleen maar lig. Mag ook niet veel anders doen als liggen, dus vandaar dat het zo snel ging.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ga nu maar even verder kijken, ben heel nieuwsgierig hoe het verder gaat tussen Spencer en Toby, vind ze echt leuk samen. En benieuwd of Caleb echt weg is of toch nog terugkomt. Meer duidelijkheid over -A verwacht ik niet, hopelijk in S2.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik voel me echt een puber nu! Helemaal blij als Spencer en Toby dichter bij elkaar komen, enthousiast worden als Lucas Caleb terug gaat halen voor Hanna, zo romantisch!
En wie was dat in de kerk? -A? En waar is Ian? Wat een serie, aaagh!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Oooh, je hebt de season finale gekeken zie ik al wel. Ik vond het zo ontzettend spannend! Episode 1 van Season 2 is ook erg leuk. Het lijkt ook wel alsof je steeds dichter bij de waarheid lijkt te komen en ik vind de spanning op het moment bijna ondragelijk. Wil het nu echt wel eens weten. Ik denk alleen dat we dat nog lang niet te weten komen. Misschien aan het einde van season 2?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
True. Ik vraag me af hoeveel seizoenen er komen, want hoe lang kun je zoiets interessant laten blijven?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
True. Ik vraag me af hoeveel seizoenen er komen, want hoe lang kun je zoiets interessant laten blijven?
Ha, vraag dat maar aan How I Met Your Mother 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Niet zo heel lang. Als ze aan het einde van seizoen twee nog niet voldoende antwoorden hebben gegeven, zal ik het waarschijnlijk al minder leuk gaan vinden. Puur omdat ik gewoon te nieuwsgierig ben en het nú wil weten.
Aan de andere kant misschien juist wel weer iets om voor te blijven kijken. Opzich kunnen ze nu nog wel veel doen. Ik vraag me ook af hoeveel de zus van Spencer weet, want ik vond het erg verdacht dat ze wist van Alison en Ian en ook erg verdacht wat er gebeurde in de eerste episode van season 2 met de telefoon.
Jenna vind ik op het moment echt heel erg interessant. Ze blijft gewoon mysterieus en ik wil erg graag weten wat haar rol in dit alles is, want het kan bijna niet dat ze er niets mee te maken heeft.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ha, vraag dat maar aan How I Met Your Mother
Maar bij How I Met Your Mother zit er niet zo heel veel mysterie in. Het enige wat je jezelf daar kunt afvragen is wie nou precies de moeder zal zijn.