- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Pretty Little Liars
Pretty Little Liars
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Iemand die dit kijkt? Onlangs begonnen aan seizoen 1. Het verhaal gaat over vijf vriendinnen waarvan er een mysterieus verdwijnt en een jaar later begint de serie dan zeg maar. De vier overgebleven vriendinnen krijgen berichtjes die van de verdwenen vriendin lijken te komen. De eerste twee afleveringen waren leuk, dus dit blijf ik zeker kijken.
Dstalker8
-
- 211 messages
- 689 votes
Ik heb het tot afl. 6 gekeken, mijn interesse werd als eerst gewekt door de aanwezigheid van Holly Marie Combs (uit Charmed). Maar de serie was niet in staat om te blijven boeien,
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
ik had hier een topic over willen beginnen, werd in het begin ook alleen maar getrokken omdat Holly Marie Combs erin zat maar werd op een gegeven moment helemaal in het verhaal meegesleurd! super verslavend!!! heb heel seizoen 1 inmiddels gezien en kan dit echt aanraden! je moet er even inkomen maar het is echt verslavend!
PrinceOfDeath
-
- 74 messages
- 253 votes
Heb heel seizoen 1 gekeken. Geen toptelevisie, maar wel vermakelijk.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Halverwege het seizoen inmiddels en het blijft heerlijk wegkijken. Hopelijk kan ik spoilervrij blijven.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
het is leuker als je niks van te voren weet, zoals met alle series, ik heb er in ieder geval heel erg van genoten!! en kan niet wachten op het vervolg, waarschijnlijk komt het in juli weer!!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik had wel verwacht dat seizoen 1 niet de onthulling van A zou bevatten. Toch blijft het een lekkere serie die goed wegkijkt en genoeg verrassingen heeft. Gelukkig begint seizoen 2 al over iets meer dan een week.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
ja hebben we tenminste nog iets te kijken in de zomer! ik had dat inderdaad ook niet verwacht, anders is er toch een hoop spanning weg....
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zojuist de eerste twee episodes gezien.
Lovely!
Het begon al direct goed, de eerste paar seconden wisten mijn aandacht al direct te grijpen. Lekkere muziek, mooie meisjes en direct spanning. Tof dat ze meteen proberen je nieuwsgierigheid te wekken, er werd amper een woord gezegd en meteen hing er een onheilspellend sfeertje.
Holly Marie Combs is lief, Lucy Hale is oogverblindend mooi (die wenkbrauwen en haar ogen, wauw) en de andere meisjes zijn ook erg leuk om naar te kijken.
Fijne introductie van de verschillende personages, langzaamaan leer je ze kennen. Verhaal zit tot nu toe goed in elkaar, leuk highschool sfeertje en met vlagen ook best spannend.
Ben nieuwsgierig naar meer!
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
denk wel dat je het leuk gaat vinden, ik vond het eerste seizoen zeer verslavend! en het tweede is deze week weer begonnen in amerika....moet hem nog kijken, ben benieuwd!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Bevalt erg goed. Vind Hanna tot nu toe een intrigerend personage, en de verhaallijn rondom Emily ook wel. Denk dat ik dit weekend nog even verder kijk.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Heb tot nu toe alleen de eerste aflevering gezien maar die beviel me gelijk goed
Lekker sfeertje, leuke cast en gelijk aardig wat twists en spanningsopbouw. Ook de High School setting vind ik altijd erg fijn om naar te kijken. Als ik klaar ben met Glee, ga ik hier gelijk mee verder, ben wel benieuwd naar de rest 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Zeker doen. Serie blijft de hele tijd boeiend, en al is het wat minder boeiend, dan is er genoeg leuks om naar te kijken.
201 ging verder waar S1 ophield, dus je zat er meteen weer helemaal in.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Scheelt sowieso al dat de cast leuk is, dan blijft het inderdaad leuk om naar te kijken. Deed mij trouwens met vlagen ook denken aan The Vampire Diaries, de setting, de muziek en het afkappen van scene's 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ondertussen alweer een paar episodes verder, en ik ben best addicted. Toby vind ik ontzettend boeiend tot dusver, de Emily en Maya ontwikkelingen ook en Hanna is ook nog steeds een beetje favoriet. De enige die me nog niet veel boeit is Spencer, en Aria ook nog niet echt. Maargoed, dat komt misschien nog.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Jullie maken me wel nieuwsgierig. Misschien binnenkort ook maar eens aan beginnen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ben knetterverslaafd. Zit al de hele middag en avond te kijken. Toby blijft voor mij een interessant personage, in het begin vond ik hem een creep maar nu wil ik hem knuffelen en troosten.
Caleb is ook leuk tot nu toe, ben wel nieuwsgierig wat hij nog gaat brengen in de serie.
Momenteel weinig '-A' smsjes, maar ze kunnen natuurlijk niet 10 per aflevering doen, andere ontwikkelingen moeten ook de tijd krijgen. Je leert de meiden wel steeds beter kennen, en je sluit ze ook in je hart. Hoewel ik vanmiddag nog zei Spencer en Aria niet echt boeiend te vinden, kan ik daar nu gelukkig op terugkomen. De meisjes hebben een inhaalslag gemaakt.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ben wel bijna door het eerste seizoen heen (vandaag nog vrees ik), dan wordt het weer afkicken en per week volgen. Maar ach, dan heb ik wel weer iets om naar uit te kijken.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Heb ik nog nooit gezien, wel al het e.e.a. over gehoord. Zelfde soort sfeer, of is het niet vergelijkbaar met PLL?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Nee, PLL is meer te vergelijken met The Vampire Diaries. True Blood is de ranzigere, campy variant van TVD. Het was meer bedoeld als dat er zondag weer een goede serie verder gaat, maar dat heeft weinig nut voor jou als je de eerste 3 seizoenen nog niet gezien hebt 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Heb net de eerste 2 episodes gezien en ik vind het een erg leuke serie. Leuk dat veel dingen nog een raadsel zijn en dat je echt wilt weten wat er nou precies gaande is. Vind tot nu toe de verhaallijnen van alle vier de dames leuk, maar Emily is toch wel mijn favoriet. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Pilot gezien op aanraden van mijn vriendin. Typische ABC serie. Verre van kwalitatieve televisie maar toch wel een erg fijn tussendoortje. Ook hangt er een verrassende addiction level aan de serie. Ook wel een gegeven wat zich prima leent voor een serie, kan je een goede spanningsboog omheen bouwen maar dat valt en staat wel met het schrijvers corps. Fijne bijeenkomst is toch wel de eyecandy. Dan heb ik het natuurlijk over Ashley Benson (Hanna). Wat een beauty! Ja, weer een leuk tussendoortje voor met mijn vriendin
.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
En weer een succesvolle topicstart
[ /tootmyownhorn]
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Heb net de eerste 2 episodes gezien en ik vind het een erg leuke serie. Leuk dat veel dingen nog een raadsel zijn en dat je echt wilt weten wat er nou precies gaande is. Vind tot nu toe de verhaallijnen van alle vier de dames leuk, maar Emily is toch wel mijn favoriet.
Emily is schattig! Dat kwetsbare is ontzettend leuk, ze is zo... puur. 
Ondertussen bij episode18 aangekomen, even verder afkijken. Spannend! Toby wordt steeds leuker.