- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Game of Thrones
Game of Thrones
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Maar seizoen 2 is toch ook gewoon te koop op DVD? Die zie ik echt nergens liggen in de winkels maar ik zag op bol.com wel dat ze 'm hadden.
Ben ik nou in de war of kan je season 2 wel gewoon kopen? 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Bij Bol.com staat dan ook:
Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Had ik overheen gelezen! Weet je wel wanneer hij uitkomt?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Nee, maar waarschijnlijk kort voor de premier van seizoen 3, dus volgend jaar ergens denk ik. Maart of zo.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Ben een tijdje geleden begonnen met de boeken en ben inmiddels bijna klaar met A Storm of Swords. Veruit het beste boek tot nu toe. Wat gebeurt er een hoop 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Staat je nog veel moois te wachten dan. Gebeurt lekker veel. Je hebt het beste boek (volgens vele fans) al gehad maar wat mij betreft moet je het beste boek nog krijgen (a Dance with Dragons).
D.K
-
- 222 messages
- 743 votes
Staat je nog veel moois te wachten dan. Gebeurt lekker veel. Je hebt het beste boek (volgens vele fans) al gehad maar wat mij betreft moet je het beste boek nog krijgen (a Dance with Dragons).
De enige nadeel van a Dance with Dragons is dat het met te veel cliffhangers eindigt, maar verder vind ik het ook het beste boek van het serie. Met het hoogtepunt the frey pie.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Nee, maar waarschijnlijk kort voor de premier van seizoen 3, dus volgend jaar ergens denk ik. Maart of zo.
dus we moeten nog een aantal maanden wachten op seizoen 2
(snik)
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Ik las op internet dat seizoen 2 na seizoen 1 ook op rtl4 uitgezonden wordt. De aflevering van vandaag heb ik al gezien maar ik ben benieuwd naar seizoen 2! Good job rtl!!!
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Of niet...volgens mij doen ze eerst heel seizoen 1 nogmaals over en daarna pas seizoen 2...not a good job rtl!! 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
- bol.com | Game Of Thrones - Seizoen 1 (Dvd), Lena Headey, Jack Gleeson & Sean Bean...
- Game of Thrones - Season 1 | DVD | DVDOutlet.nl
- 5-DVD: Game of thrones s.1 - Tv Series - discorder.com
- Game of thrones - Seizoen 1? Bestel nu bij wehkamp.nl
Ik weet niet waar je die info vandaan haalt, maar ik kan niets vinden over "gelimiteerde edities" en andere DVD-boxen?
Sorry, late reactie van mij... Maar probeer nu maar eens zo een versie te vinden in de winkels. Die heb je nu niet meer bij pakweg de Media Markt, Van Leest en de Free Record Shop. Nu heb je alleen een normale versie zonder een versierde kaft. Alleen de eerste opdruk van een x aantal hadden die.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
S2 is toch wel een stukje minder vermakelijk dan S1. Teveel mensen (of verhaallijnen) en te weinig tijd om het allemaal te vertellen.
Dinklage blijft de main attractie van deze serie, al doet zijn pa het ook niet onverdienstelijk. Die rare zombies had ik me in S1 heel anders voorgesteld. Dit vond ik eerder lachwekkend dan eng.
JustMarc
-
- 40 messages
- 59 votes
Seizoen 1 was een stuk beter dan het 2de seizoen.. maar nog steeds spannend en goed te kijken
en voor de mensen die niet kunnen wachten op het 2de seizoen overweeg een news server te nemen of mag ik dat hier niet zeggen 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Ben nu het flink aan het overwegen om het te volgen, het lijkt me wel een goeie serie. Vooral omdat Bean in speelt en het over de Middeleeuwen gaat.
Uiteindelijk toch aangeschaft voor een goeie prijs. Nu maar tijd maken om seizoen 1 te zien. Ben nu nog bezig met een ander serie, dus daarna zal ik GoT kieken.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Heel wijs besluit, ben benieuwd wat je er van vindt! 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Als je voor de bluray gegaan bent wel ja
.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
S1 er op zitten. Goed gemaakt zeg. Zeer boeiend en vermakelijk. Episodes vliegen voorbij.
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
.
Volgens mij heeft de dvd versie niet The Complete Guide to Westeros. Sowieso voor de BR gaan. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dat is inderdaad al een enorme winst (misschien wel de beste extra die ooit op een dvd/bluray verschenen is) maar met de dvd ga je qua beeld en geluid tien stappen terug. Ook niet wenselijk lijkt me.
anne J
-
- 1525 messages
- 976 votes
Even voor de zekerheid: vanavond op rtl4 dus geen Game of Thrones meer, ze gaan niet direct door met het uitzenden van seizoen 2?
Want anders moet ik ons mam even waarschuwen dat ze hem op opnemen moet zetten, die volgt de serie op tv namelijk 
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Even voor de zekerheid: vanavond op rtl4 dus geen Game of Thrones meer, ze gaan niet direct door met het uitzenden van seizoen 2?
Want anders moet ik ons mam even waarschuwen dat ze hem op opnemen moet zetten, die volgt de serie op tv namelijk
Volgens mij gaan ze inderdaad HELAAS niet verder... 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
.

Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nice
. Volledig digitaal geschoten dus je heb een goede slag geslagen. Benieuwd wat je ervan vindt. Beste serie die er op dit moment is, en geweest is ook trouwens. Enjoy.
gebruiker_56935
-
- 433 messages
- 0 votes
Wat een serie is dit zeg 
Een paar weken geleden 2 seizoenen gekeken in ongeveer 2 dagen tijd haha. Ik kon gewoon niet ophouden met kijken. Prachtig verhaal, complotten, personages (Daenerys
) alles klopt. Vandaag begin ik ook met de boeken, ben erg benieuwd. Een keertje andersom.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Nice
. Beste serie die er op dit moment is, en geweest is ook trouwens. Enjoy.
Really? Het zorgvuldig uitgewerkte Mad Men moet zelfs het onderspit delven tegen deze vermakelijke soap?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Bijna gelijkwaardig, maar als a Song of Ice & Fire fanboy ben ik niet geheel objectief
. Al doe je met zo'n omschrijving GoT wel tekort. Mad Men is nog steeds goed, al heeft het het niveau van de eerste twee seizoenen niet weten vast te houden. Nog steeds heel erg goed, maar net onder GoT voor mij.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Really? Het zorgvuldig uitgewerkte Mad Men moet zelfs het onderspit delven tegen deze vermakelijke soap?
Uiteraard niet 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Voor mij heeft het toch wel veel 'soapie' elementen, NW. Met name de hoeveelheid verhaarllijnen en quasi-cliffhangers gaan een beetje storen in S2. Wellicht inherent aan het verfilmen van epische boeken; door gebrek aan tijd en ruimte vooral de grote lijnen volgen. Al weet ik niet of dit voor GoT echt zo is, heb de boeken namelijk (nog) niet gelezen.
Qua uitdieping en acteerwerk blijft dit (wat mij betreft) toch mijlenver achter bij the usual suspects (BrBa, The Wire, Mad Men)?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Voor mij heeft het toch wel veel 'soapie' elementen, NW. Met name de hoeveelheid verhaarllijnen en quasi-cliffhangers gaan een beetje storen in S2. Wellicht inherent aan het verfilmen van epische boeken; door gebrek aan tijd en ruimte vooral de grote lijnen volgen. Al weet ik niet of dit voor GoT echt zo is, heb de boeken namelijk (nog) niet gelezen.
Begrijp je wel, was eerst ook niet zo'n fan van de serie totdat ik de boeken had gelezen waardoor je toch veel meer kennis hebt wat betreft de verhoudingen tussen de verschillende houses. Ook ben ik een enorme fanboy geworden en dan krijgt al die ASOIAF lore ook wel een meerwaarde.
Samen met Treme en Six Feet Under (en deze GoT) ook mijn favoriete series dus kan het er niet echt mee oneens zijn.