• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.388 votes
Profile

Game of Thrones

Illum Sphere

• 538 messages
  • 904 votes

Ik ben bezig met het eerste seizoen en de boeken staan inmiddels al op mijn iPad. Na het eerste seizoen zal ik de serie laten voor wat het is om die tijd te kunnen spenderen aan de boeken en wederom te beginnen met het tweede seizoen.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Net iets over de helft van A Feast For Crows. Even een flinke stap terug na het uiterst boeiende A Storm Of Swords. Cersei is nu zo´n beetje het enige personage dat bij mij geen greintje sympathie kan opwekken. Behalve Asha boeien de Iron Islanders ook maar weinig tot nu toe.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Begrijp je wel, was eerst ook niet zo'n fan van de serie totdat ik de boeken had gelezen waardoor je toch veel meer kennis hebt wat betreft de verhoudingen tussen de verschillende houses. Ook ben ik een enorme fanboy geworden en dan krijgt al die ASOIAF lore ook wel een meerwaarde.

(quote)

Samen met Treme en Six Feet Under (en deze GoT) ook mijn favoriete series dus kan het er niet echt mee oneens zijn.

Hopelijk kan ik me spoedig eens aan boek 1 wagen, vind het wereldje wel interessant. Moet echter eerst SFU S2 nog afkijken

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Zeker doen, zorgt toch voor een beter overzicht aangezien er wel een shitload aan personages geïntroduceerd worden. Kan erg onoverzichtelijk overkomen dan idd.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

(afbeelding)

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Klein stormpje. Briesje.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

D.K

• 222 messages
  • 743 votes

Het klinkt iets wat Melisandre zou zeggen , maar het is niet de stem van Carice van Houten. Waarschijnlijk is het Selyse Baratheon of misschien zelf Quaithe.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Lijkt mij Tara Fitzgerald (Selyse).

D.K

• 222 messages
  • 743 votes

De blu-ray komt 19 februari uit in de VS. Zal waarschijnlijk ook snel naar Europa komen. En zo te zien word de war of the five kings wat meer uitgelicht in de blu-ray versie.

season 2

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Erg tof. Verwacht dat de release even superb zal zijn als zijn voorganger . Clash of 5 Kings is oo kzeer zeer welkom.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Waarschijnlijk krijgen we volgende week maandag de eerste beelden te zien van het 3e seizoen. Geen echte trailer, maar meer een zogeheten in production video.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Een eerste, korte blik op S3, met beelden van o.a. Beric Dondarrion, Thoros of Myr, Mance Rayder, Meera/Jojen Reed en Edmure/Brynden Tully.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Dondarrion en de Reeds lijken me prima castingkeuzes, als ik deze beelden er ook nog eens bij pak.

Benieuwd wat ze gaan doen met het Locke/Vargo Hoat personage dat van 1.38 tot 1.40 te zien is onder de banner van, naar het lijkt, Bolton.

Robb ziet er trouwens wreed uit, maar ik ben dan ook wel een Stark loyalist.

D.K

• 222 messages
  • 743 votes

[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=67946owLvO4[/embed]

Het begint interessant te worden vanaf 1.40 min.

D.K

• 222 messages
  • 743 votes

Hmm is Maisie Williams wat dikker geworden? Het lijkt wel alsof ze hier dikke wangen heeft in het filmpje. Heb best hoge verwachtingen van deze seizoen. Dit komt natuurlijk omdat mijn favoriete personages erin voor komen (Blackfish,Tormund Giantsbane, Beric Dondarrion) en omdat Jamie waarschijnlijk veel meer screentime krijgt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Volgens mij moest ze wat gewicht aankomen voor The Secret of Crickley Hall.

. Erg veel zin in. Heb echt weer GoT fix nodig. Met de boeken een herstart begonnen en met de serie zal ik dat ook weer doen. Negende keer seizoen 1, en vierde keer seizoen 2. Pretty fucking sweet.

Als Targaryen loyalist kijk ik vooral uit naar Dany's journey naar Pentos. Kijk vooral erg uit naar de ontwikkelingen met Jorah, mijn tweede favoriete personage. Vind dit dan ook één van de meest intrigerende story arcs van het boek. Intensity.

orbit

• 12092 messages
  • 0 votes

Ben benieuwd naar het tweede seizoen, het eerste eindigt in elk geval veelbelovend!

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

orbit wrote:

Ben benieuwd naar het tweede seizoen, het eerste eindigt in elk geval veelbelovend!

Het wordt alleen maar beter, bereid je maar voor op een nog beter seizoen!

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Ja, einde eerste seizoen was op één of andere manier wel mooi, moet ik zeggen. Toen dacht ik, ik ga voor het tweede seizoen! Wanneer komt het uit?.

EW101

• 1256 messages
  • 2284 votes

AC1 wrote:

Ja, einde eerste seizoen was op één of andere manier wel mooi, moet ik zeggen. Toen dacht ik, ik ga voor het tweede seizoen! Wanneer komt het uit?.

Volgens zavvi.nl op 4 maart 2013.

Game of Thrones seizoen 2.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wat komt iedereen toch met dvd's aanzetten. Geen liefhebbers?? .

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Je bedoelt, Blu-ray or bust?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dat dekt de lading wel .

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

orbit wrote:

Tweede seizoen is beduidend minder

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Op de laatste twee eps na dan, die vond ik wel bijzonder goed.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Niet mee eens, enorm sterk seizoen ook, al zal het voor niet-kenners van ASOIAF wel tegenvallen ja.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Ik vond het een prima seizoen. Tyrion in King´s Landing als acting Hand, de interactie tussen Arya en Tywin (hoewel dit niet in het boek voor komt), het introduceren van super-hitman Jaqen H'ghar. En natuurlijk het uitdijen van het GoT/ASoIaF universum.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.