- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Game of Thrones
Game of Thrones
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Huisman is de vervanger van Skrein. Een nieuwe Daario Naharis dus.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Mountain Recast - WinterIsComing.net
Recast mania.
D.K
-
- 222 messages
- 743 votes
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zo dat is wel heel spijtig wat betreft Dinklage. Veel tegenvallend recast nieuws dus.
Huisman is de vervanger van Skrein. Een nieuwe Daario Naharis dus.
.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Dat van Dinklage lijkt me BS. Zo´n zelfde soort bericht is op 1 april naar buiten gegooid.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dat van Dinklage lijkt me BS. Zo´n zelfde soort bericht is op 1 april naar buiten gegooid.
Da's waar. Elio heeft het ook al verbannen naar het land der fabelen. Dat is genoeg voor mij.
Was wel even schrikken, vraag me ook af waarom D.K. hieraan mee doet.
D.K
-
- 222 messages
- 743 votes
Het is ook BS
. Maar ik snap de meeste recasts ook niet echt. Misschien komt het doordat HBO niet te veel acteurs onder contract wilt houden en als de acteurs een beter aanbod krijgen dat ze vervolgens weggaan.Ik vind het nog steeds jammer dat Clive Mantle (The Greatjon) sinds seizoen 1 er niet meer bij is.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Als Dinklage stopt met Tyrion kijk ik niet meer
Geniale acteur en past precies in die rol als Tyrion Lannister.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Vervelend recasting nieuws, vooral dat van Daario. Ben dan ook benieuwd wat de reden hiervoor is want hij had een mooie omvangrijke rol te pakken dacht ik zo.
Betreft de Mountain wordt het vooral een beetje genant, zijn scenes zijn op 1 hand te tellen en we zijn al toe aan acteur nr. 3.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Skrein heeft geen projecten in de toekomst in ieder geval. Erg onaangenaam opvallend dit. Huisman als Daario
.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Ik las dit weekend ook dat de acteur die Ilyn Payne speelt (de beul zonder tong) terminaal ziek is.
Vooral erg triest voor de man zelf natuurlijk maar ook jammer voor de serie.
Hij krijgt nog een aanzienlijke rol in AFFC en ook vermoed ik dat hij niet voor niets richting het rivierengebied wordt gestuurd door Martin. 
Glacius
-
- 4297 messages
- 3031 votes
WTF @ recast van Daario.
Waarom zou je uberhaupt zo'n rol laten vallen na zo'n korte periode... Ik haat recasts, en dan krijgen we ook nog zo'n skinny jeans emo als vervanger.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Casting nieuws:
Sherlock actor Mark Gatiss cast in season 4 - WinterIsComing.net
Puur op uiterlijk zie ik hier geen Mace Tyrell in.
Mark Gatiss zal de rol van Tycho Nestoris gaan vervullen. Interessant en onverwacht.
W.M.J.M
-
- 4041 messages
- 2902 votes
Rupert van Sittart zal de rol van Lord Bronze Yohn gaan spelen. Leuk om hem nu al te gaan zien. Net zoals Tycho Nestoris eigenlijk te vroeg, maar goed om al wat bannerman van The Vale te zien.
Video over hoe de draken in seizoen 3 waren gemaakt: drakenvideo
Illum Sphere
-
- 538 messages
- 904 votes
Ik vraag me dit eigenlijk al af sinds aflevering 9 van het derde seizoen, maar wat is er in godsnaam gebeurd met Edmure Tully?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zoals je in de season finale (Mhysa) kon horen (Lord Frey geeft aan dat Edmure zijn huwelijksnacht in een kerker heeft doorgebracht) is hij een gijzelaar van Lord Frey.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Aangezien Martin in zijn laatste boeken Casterly Rock en Highgarden wil "laten zien" zou het wel aardig kunnen zijn om Edmure POV-character te maken.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Dit moet de lezers onder ons bekend voor komen.

david bohm
-
- 3075 messages
- 3439 votes
In no-time, twee dagen, door de eerste 2 seizoenen heen geploegd.
De eerste zeg 6 afleveringen is het doorbijten geweest met name door de enorme hoeveelheid personages met nogal moeilijk te onthouden namen. Nu zit ik er lekker in en seizoen 3 zal ook wel hard gaan.
Ik betrapte me erop dat ik buitenshuis mensen als ridders, lords en ladies zag en hun soort teksten door m'n hoofd spookten. Tja dat krijg je dus als je 8 uur per dag naar een middeleeuwse fantasy serie gaat zitten kijken.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
.
D.K
-
- 222 messages
- 743 votes
Dit is toch waar Dany alle onschuldige kinderen instopt ?
Sergio Leone
-
- 4409 messages
- 3093 votes
En met wat vertraging (Erasmus) heb ik dan toch het derde seizoen achter de kiezen gekregen. En godverdomme, wat een kakclimax. Erg sterk (vooral die voorlaatste aflevering dan), maar nu ligt de lat wel érg hoog. Het is maar de vraag of ze met evenwaardige (nieuwe) personages op de proppen kunnen komen.
Mocht men alles inzetten op Daenerys' herovering en die magie-onzin, dan vrees ik het ergste. Ik hoop ook dat het wegvallen van de Starks geen al te grote leegte achterlaat.
Grootste troeven van het derde seizoen zijn simpel gezegd de laatste twee afleveringen. Dat Theon's zus hem wilt komen redden boeit me niet echt, maar de laatste scène tussen Ygrette en Jon is erg goed en zo zijn er nog wel enkele zaken die me wisten te bekoren. Soms blijft men een beetje ter plaatse trappelen (dat subplot met Theon) of valt men in herhaling (You know nothing, Jon Snow). Ook de aanleiding naar de moord op de Starks is niet echt logisch - plots schiet het Robb te binnen dat hij die vieze ouwe vent als bondgenoot kan hebben, mits wat mooie woorden.
Emilia Clarke blijft de zwakke schakel - erg slechte actrice en waar ik na seizoen 1 nog op verbetering hoopte zit dat er klaarblijkelijk niet in. Met acteerkanonnen als Charles Dance en Nikolaj Coster-Waldau (die zich eindelijk mag tonen) blijft de balans evenwel in balans, al hoop ik dat de castingmeneertjes kundige acteurs casten in nieuwe rollen. Met Michelle Fairley en consoorten had men enkele zekerheden, die moet men nu opvangen.
Ik ben benieuwd.
Dragonslayer
-
- 236 messages
- 111 votes
Emilia Clarke blijft de zwakke schakel - erg slechte actrice en waar ik na seizoen 1 nog op verbetering hoopte zit dat er klaarblijkelijk niet in.
Ik ben dus niet de enige die geen fan is van Dany in de serie. In de boeken vind ik haar geweldig en interessant. Maar in de serie toch iets te irritant en bitchy neergezet.
W.M.J.M
-
- 4041 messages
- 2902 votes
In Dance With Dragons is ze pas irritant en bitchy en wat nog erger is, ongeloofelijk saai.
Dragonslayer
-
- 236 messages
- 111 votes
In Dance With Dragons is ze pas irritant en bitchy en wat nog erger is, ongeloofelijk saai.
Het zal toch vast niet saaier zijn dan Brienne in AFFC.