• 178.142 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.194 actors
  • 9.373.588 votes
Profile

Game of Thrones

W.M.J.M

• 4041 messages
  • 2902 votes

Lucaij wrote:

Wow zo laat pas.. Had gedacht dat ze al lang bezig waren. Doen ze snel dan.

Denk dat ze wachten op de zomervakantie voor de kinderen?

D.K

• 222 messages
  • 743 votes

Misschien 1 van de jongere sand snakes?

D.K

• 222 messages
  • 743 votes

Curly1985 wrote:

Misschien een recast voor Myrcella?

Hoe ver ben je met de boeken, ben je al bij Adwd?

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Nee, nog ongeveer 200 pagina's AFFC.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Fans van het werk van composer Ramin Djawadi, probeer de score van Pacific Rim. Djawadi ten voeten uit. WOW.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

AFFC uit. Het minste deel uit de serie, maar dat is niet zo vreemd als je kijkt hoeveel favoriete personages geen aandacht krijgen. Ik kan me niet voorstellen dat we dadelijk een seizoen krijgen waar zoveel personages niet aan bod gaan komen. Hopelijk is het mogelijk om AFFC en ADWD te combineren en over meerdere seizoenen te verdelen.

ADWD is over 2 weken aan de beurt op het strand van Tunesië.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

AFFC en ADWD lopen grotendeels synchroon.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Ok, hebben ze voor een combinatie van AFFC en ADWD aan 2 seizoenen genoeg denk je?

Als AFFC en ADWD 2 seizoen gaan kosten en we voor de nog komende boeken ook 2 seizoenen per boek rekenen dan worden dat in totaal 10 seizoenen tot 2020? Zoiets ongeveer

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

George R.R. Martin heeft gezegd dat hij zijn boeken tegelijk wil af hebben met de serie. Ik gok dat The Winds of Winter rond 2015 uitkomt en A Dream of Spring rond 2017.

Seizoen 4 = April 2014. (boek 3.2.)

Seizoen 5 = April 2015 (AFFC + ADWD)

Seizoen 6 = April 2016 (AFFC + ADWD 2)

Seizoen 7 = April 2017 (The Winds of Winter)

Seizoen 8 = April 2018 (A Dream of Spring)

In die trant denk ik

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Maar boek 3 had ook 2 seizoenen nodig en winds of winter gaat zelfs groter worden als a storm of swords.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Dat is wel waar ja!

Bombong

• 480 messages
  • 2704 votes

Of George R.R. Martin de boeken op tijd af heeft is het minste om je zorgen over te maken. De kans lijkt me veel groter dat HBO halverwege stopt omdat de kijkcijfers teruglopen en de kosten te hoog worden. Ik hoop dat ik het mis heb, maar het zou me verbazen als we in 2018 nog steeds Game of Thrones kunnen zien.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

In dat geval kunnen wij concluderen dat we de komende 10 jaar nog heeeeeerlijk kunnen genieten van Game of Thrones

Maar George R.R. Martin wil de series niet laten vastlopen, elk jaar gewoon een seizoen en hij komt op tijd met de aankomende boeken. Het volgende boek wordt 1500 pagina's.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

In seizoen 4 gaan we al AFFC/ADWD verhaallijnen krijgen. Hell, in seizoen 3 zaten al wat verwijzingen.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Nicholas wrote:
In seizoen 4 gaan we al AFFC/ADWD verhaallijnen krijgen. Hell, in seizoen 3 zaten al wat verwijzingen.

De hele lijn van Theon komt overigens ook uit ADWD dus de boeken en serie lopen niet helemaal gelijk.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Bombong wrote:

maar het zou me verbazen als we in 2018 nog steeds Game of Thrones kunnen zien.

Mij niet hoor, de kijkwijzers waren toch prima voor seizoen 3? Het is alleen zo jammer dat het allemaal weer zo lang duurt...

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Na 3.09 zullen bij seizoen 4 nog meer mensen aanhaken. Buiten mij om ken ik in mijn persoonlijke omgeving al tig mensen die de GoT hype niet hebben gemist en ook zijn begonnen met kijken. Echter, wat levert downloads nou op...

Bombong

• 480 messages
  • 2704 votes

De serie kan nu wel heel populair zijn, maar noem me een (moderne) dure serie die na 8 jaar nog steeds even veel kijkers trekt...

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Bombong wrote:

De serie kan nu wel heel populair zijn, maar noem me een (moderne) dure serie die na 8 jaar nog steeds even veel kijkers trekt...

Tsja, ze zogen in ieder geval voor genoeg cliffhangers

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

En veel mensen denken dat seizoen 3 het leukste seizoen was, ik kan jullie vertellen dat ik meer uitkijk naar seizoen 4. Daar komen zulke geweldige twists in voor!

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Bombong wrote:

Noem er eens een paar van dit niveau Maar de hype is groot op dit moment, voorlopig zal de serie wel draaiende blijven. Ik zou persoonlijk al in mijn handen wrijven als er sowieso nog 5 seizoenen bij besteld worden.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

LET OP SPOILER!!!
LET OP SPOILER!!!

Die komen er ook echt wel, believe me + het is natuurlijke ook leuk dat Carice er de komende seizoenen gewoon bij blijft.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

We hebben inderdaad nog een lange periode voor de boeg. Als het daadwerkelijk voltooid wordt dan is dit volgens mij het grootste, langste en duurste project van HBO. Hopelijk blijven mensen de serie volgen en blijft HBO er centjes aan verdienen.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

JohnWilliams wrote:
(quote)

De hele lijn van Theon komt overigens ook uit ADWD dus de boeken en serie lopen niet helemaal gelijk.

Volgens mij is Theon in ADWD al wat verder, daar is hij zo'n beetje onherkenbaar. Seizoen 3 filled in the blanks.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

In A Dance of Dragons zie je ook wel enkele scenes uit seizoen 3 hoor.

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

Toch maar de boeken besteld. Kan ik eindelijk alle spoilers lezen.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Veel plezier met lezen

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Eazy wrote:

Toch maar de boeken besteld. Kan ik eindelijk alle spoilers lezen.

Good job!!

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Casting nieuws:

Sherlock actor Mark Gatiss cast in season 4 - WinterIsComing.net

Puur op uiterlijk zie ik hier geen Mace Tyrell in.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

zal mace tyrell al geintroduceerd worden volgend jaar? ik ben hem volgens mij nog niet tegengekomen in de boeken. Of was hij aanwezig op de bruiloft van joffrey?

Vrijdag comic-con panel, hopelijk komen opnames van redelijke kwaliteit online. Jammer dat ze dat nooit fatsoenlijk uitzenden.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.