- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Game of Thrones
Game of Thrones
D.K
-
- 222 messages
- 743 votes
Hij komt al vanaf boek twee voor. Vreemd dat je hem al niet tegen bent gekomen 
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Ik heb het even opgezocht en inderdaad
Zoveel personages.. pfff
Voor een personage van zo een afkomst had ik wel een iets dikkere vinger in de pap verwacht eigenlijk.
But still.. my bad 
W.M.J.M
-
- 4041 messages
- 2902 votes
Zie er ook geen Mace Tyrell in. Hij ziet er heel beheers en intelligent uit. Zou hij misschien Bowen Marsh, the Kindly Man of Bloodraven spelen?
In Sherlock is het de broer van Sherlock Holmes. Goede acteur.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Bloodraven zou hem beter passen, natuurlijk met de nodige make-up.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
2013 Emmy Nominees
Outstanding Drama Series
"Breaking Bad"
"Downton Abbey"
"Game of Thrones"
"Homeland"
"House of Cards"
"Mad Men"
Outstanding Supporting Actress in a Drama Series
Morena Baccarin, "Homeland"
Christine Baranski, "The Good Wife"
Emilia Clarke, "Game of Thrones"
Anna Gunn, "Breaking Bad"
Christina Hendricks, "Mad Men"
Maggie Smith, "Downton Abbey"
Outstanding Supporting Actor in a Drama Series
Jonathan Banks, "Breaking Bad"
Bobby Cannavale, "Boardwalk Empire"
Jim Carter, "Downton Abbey"
Peter Dinklage, "Game of Thrones"
Mandy Patinkin, "Homeland"
Aaron Paul, "Breaking Bad"
Outstanding Guest Actress in a Drama Series
Linda Cardellini, "Mad Men"
Joan Cusack, "Shameless"
Jane Fonda, "The Newsroom"
Margo Martindale, "The Americans"
Carrie Preston, "The Good Wife"
Diana Rigg, "Game of Thrones"
Leuk dat Rigg & Clarke genomineerd zijn
Dinklage gun ik het ook van harte maar dit was niet echt een seizoen waar hij in schitterde. Erg jammer voor Fairley & Madden 
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Waar is NCW?
Die nominatie van Dinklage slaat nergens op.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
NCW's afwezigheid is ook wel pijnlijk ja
.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Die nominatie van Dinklage vind ik idd ook nergens op slaan.
Clarke had natuurlijk wel haar momentje in aflevering 4. 
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Nikolaj Coster Waldau
Oftewel, Jaime Lannister.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Ik dacht op 3 letters googlen heeft weinig zin maar had het gevonden idd. 
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Ask a GoT Writer: Bryan Cogman on Stannis, the torturing of Theon and more - WinterIsComing.net
De Stoneheart-scene is dus (nog) niet opgenomen. Zouden ze die in seizoen 4 willen verwerken? Dat zou betekenen dat ze Fairley terug moeten halen naar de set, wat de spotters op moet vallen. Of gaan ze die lijn op de een of andere manier er uit knippen?
Eazy
-
- 569 messages
- 298 votes
Geen NCW en Fairley maar wel Dinklage die dit seizoen minder te doen had en zelfs al een beeldje heeft?
Man man man...
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Ask a GoT Writer: Bryan Cogman on Stannis, the torturing of Theon and more - WinterIsComing.net
De Stoneheart-scene is dus (nog) niet opgenomen. Zouden ze die in seizoen 4 willen verwerken? Dat zou betekenen dat ze Fairley terug moeten halen naar de set, wat de spotters op moet vallen. Of gaan ze die lijn op de een of andere manier er uit knippen?
In het interview lijkt het alsof ze stoneheart misschien overslaan maar ik kan me het haast niet voorstellen. Dan hadden ze de 'brotherhood without banners' net zo goed weg kunnen laten dit seizoen.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Die nominatie van Dinklage vind ik idd ook nergens op slaan.
Clarke had natuurlijk wel haar momentje in aflevering 4.
Geen NCW en Fairley maar wel Dinklage die dit seizoen minder te doen had en zelfs al een beeldje heeft?
Man man man...
Waarom de haat op Dinklage? Één van de leukste rollen gespeeld in de serie. Enige waar ik het dan niet mee eens ben is dat hij voor supporting actor is genomineerd, aangezien hij (volgens IMDB) in de meeste afleveringen heeft gespeeld (28/30). Dus hoezo minder te doen, zijn rol is gedurende de drie(!) seizoenen vooralsnog vrij prominent.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Ik vind de nominatie van Dinklage voor seizoen 3 inderdaad nergens op slaan. Ik kan meerdere acteurs op noemen die het wat mij betreft beter dan hem hebben gedaan. Charles Dance is er daar een van, maar die heeft zich schijnbaar niet verkiesbaar gesteld.
Echter, Coster Waldau was dit seizoen óók beter dan Dinklage (die al een Emmy heeft binnen geharkt met z´n rol als Tyrion Lannister). Komend seizoen zou voor Dinklage beter materiaal opleveren en voor Coster Waldau minder, dus nu was de kans om eens iemand anders te kiezen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Gelukkig heeft het best acterende castlid wel erkenning gekregen. Doen ze toch nog iets goed bij de Emmy's.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Had liever Charles Dance genomineerd zien worden voor dit seizoen, want Dinklage heeft niet zo veel laten zien in S3. Nominatie Clarke wel terecht natuurlijk.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Gelukkig heeft het best acterende castlid wel erkenning gekregen. Doen ze toch nog iets goed bij de Emmy's.
Rigg?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
We weten allemaal dat Clarke dat is, niet de onwetende spelen Nicholas
.
Is Dance overigens al eens genomineerd? Anders mag dat ook wel een schande heten.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Nope. Niet voor GOT.
Overigens, creepy little fact waar ik zojuist achter kom. Raad eens hoe de ex-vrouw van Charles Dance heet?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zo had ik het nog niet bekeken. Tuurlijk is dat geen toeval
.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Och ja, als ze best drama winnen dit jaar hoor je mij niet meer klagen 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Met dat gezelschap win je ook niet zomaar. Ik hoop eerder dat Clarke de waardering krijgt die ze verdient. Mooi voorproefje voor haar Oscar winst voor The Garden of Last Days over anderhalf jaar
.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Geen nieuws vanuit San Diego. Erg teleurstellend. Je mag de fans wel iets geven.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Tywin in z´n vrije tijd, een deleted scene van seizoen 3:
Hadden ze nou niet een scène met een of andere hoer kunnen vervangen door deze?