• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.189 actors
  • 9.373.540 votes
Profile

Game of Thrones

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Zo kan je natuurlijk ook de schuld plaatsen bij Bran

Lucaij

• 472 messages
  • 1861 votes

Idd. Bran had naar Catelyn moeten luisteren, die zei dat die niet moest klimmen

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

JJ Martin, is dat de zoon van RR Martin?

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Blijft subliem, deze trailer van S2.

Lucaij

• 472 messages
  • 1861 votes

Deze serie wordt met het seizoen sterker. Komt ook omdat je de personages steeds beter leert kennen. Wat een grandioze serie.

Ik had niet gedacht dat er iets zou zijn voor mij wat in de buurt zou komen van the wire.

Binnenkort maar eens alle seizoenen van GoT opnieuw kijken om af te kicken en omdat ik dan waarschijnlijk weer nieuwe dingen zie.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Het leuke is dat iedereen denkt dat seizoen 3 het beste was...aangezien ik de boeken heb gelezen weet ik dat het aankomende seizoen nog veel vetter wordt haha!

De boeken zijn ook wel aanraders! Op deel 2 na.

Eazy

• 569 messages
  • 298 votes

game of thrones - Imgur

Mijn rewatch deed ook wonderen.

D.K

• 222 messages
  • 743 votes

casting red viper

Hmm ik heb nooit eerder van de acteur gehoord en ik vind hem persoonlijk ook niet veel lijken op the red viper van de boeken, dus ik hoopt dat hij de verwachtingen wel waar kan maken want prince Oberyn Martell is toch wel een favoriet onder de lezers.

Unbent, Unbowed ,Unbroken

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Wie gaat 'm spelen? Je link doet het namelijk niet.

D.K

• 222 messages
  • 743 votes

Hij word gespeeld door Pedro Pascal. Als goed is doet het link nu wel.

Lucaij

• 472 messages
  • 1861 votes

Eazy wrote:

game of thrones - Imgur

Mijn rewatch deed ook wonderen.

haha leuke link

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Oberyn Martell is gecast.

LINK

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Wauw, zo zag ik Oberyn HELEMAAL NIET voor me

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Ik ken hem als acteur niet echt, dus over zijn acting capabilities kan ik weinig melden. Qua uiterlijk zou het wat mij betreft wel kunnen. Langer haar, wat make-up en in kostuum....zou kunnen. De goede castingkeuzes overschaduwen de slechte, hoewel ook die er zijn. We zullen zien bij welke groep deze gozer gaat horen.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Juist! Sommige kunnen acteurs kunnen namelijk verrassend uit de hoek komen. Zo zag ik ook Jorah Mormont heel anders voor me maar vind ik de Jorah in de series prima.

k.grubs

• 180 messages
  • 341 votes

Ooit een stukje gezien en vond het helemaal niks. Gisteravond uit verveling de eerste 3 afleveringen gekeken en het valt mee! Heb me eigenlijk wel vermaakt. Wel erg wisselvallig wat betref de acteerkwaliteiten en enscenering. Stukjes Lotr afgewisseld door Conan the Barbarian of Red Sonja, grappig dat ze ook Prince Charming uit Shrek hebben gekopieerd. Sean Bean (Boromir) draagt het geheel tot nu toe, hij maakt het een beetje geloofwaardig. Beste acteur is de dwerg wat mij betreft, heel fijn personage. Verder veel tekst om door te komen in niet al te interessante dialogen. Maar dat wordt hopelijk minder. Genoeg redenen om verder te gaan kijken.

Met mijn vriendin ben ik Sopranos opnieuw aan het kijken, daar kan GoT niet aan tippen.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

k.grubs wrote:

Met mijn vriendin ben ik Sopranos opnieuw aan het kijken, daar kan GoT niet aan tippen.

Wacht maar tot je seizoen 2 en 3 ziet, dan ben ik opnieuw benieuwd naar je mening

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

k.grubs wrote:

grappig dat ze ook Prince Charming uit Shrek hebben gekopieerd.

Voor de duidelijkheid, je hebt het over Jaime Lannister?

W.M.J.M

• 4041 messages
  • 2902 votes

JohnWilliams wrote:

(quote)

Wacht maar tot je seizoen 2 en 3 ziet, dan ben ik opnieuw benieuwd naar je mening

Denk dat hij bij aflevering 9 al om is

Lucaij

• 472 messages
  • 1861 votes

Of hij stopt met kijken als je goed hebt gelezen

Sopranos heb ik helaas niet vol kunnen houden. De psychiaterscenes vond ik erg vervelend toendertijd.

En ik denk dat je Jamie bedoeld met prins charming. Vond het niet echt charming wat die allemaal flikt in het begin van de serie al.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

k.grubs wrote:

Ooit een stukje gezien en vond het helemaal niks. Gisteravond uit verveling de eerste 3 afleveringen gekeken en het valt mee! Heb me eigenlijk wel vermaakt. Wel erg wisselvallig wat betref de acteerkwaliteiten en enscenering. Stukjes Lotr afgewisseld door Conan the Barbarian of Red Sonja, grappig dat ze ook Prince Charming uit Shrek hebben gekopieerd. Sean Bean (Boromir) draagt het geheel tot nu toe, hij maakt het een beetje geloofwaardig. Beste acteur is de dwerg wat mij betreft, heel fijn personage. Verder veel tekst om door te komen in niet al te interessante dialogen. Maar dat wordt hopelijk minder. Genoeg redenen om verder te gaan kijken.

Je weet niet wat er allemaal op je pad komt joh, je zal met de tong op de grond van verbazing over alle gebeurtenissen de rest van deze serie kijken binnenkort

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

[quote]W.M.J.M wrote:

(quote)

Dat was inderdaad een memorable aflevering.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

k.grubs wrote:

grappig dat ze ook Prince Charming uit Shrek hebben gekopieerd.

Ja want Martin heeft de boeken na de shrek films geschreven en haalt hier gigantisch veel inspiratie uit. Blijf kijken, Donkey is just around the corner!

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Volgende week gaan de opnames voor seizoen 4 van start, in ieder geval in Belfast. Benieuwd of we wat nieuwtjes kunnen verwachten...

Lucaij

• 472 messages
  • 1861 votes

Wow zo laat pas.. Had gedacht dat ze al lang bezig waren. Doen ze snel dan.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Young actress cast for S4 - WinterIsComing.net

Durft er iemand een gokje te wagen?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Geen flauw idee. Cedra?

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Mijn first guess was The Waif.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ja, tuurlijk. Lijkt me waarschijnlijker ja.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Misschien een recast voor Myrcella?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.