- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Echte Meisjes in de Jungle
Echte Meisjes in de Jungle
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Britt: ''...gehandicapte vleermuizen...''
!!
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1623 votes
Hahahaa Yaelle had toch echt Anna op haar bordje geschreven, maar ze zei: Nadia 
Geweldig, ik lag helemaal dubbel. Yaelle is zoiezo al vreemd. Was natuurlijk alleen maar slim van Yaelle om ook op Nadia te stemmen maarja, dat had uiteindelijk toch niet uitgemaakt.
Michella is nog steeds een grote bitch. En ook aan Nadia zit ik me te irriteren, hoe ze praat is echt erg. En Adinda valt een beetje buiten de boot vind ik.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Gehandicapte vleermuizen inderdaad
Die Britt!
Vind Nadia maar een aansteller, één stem en that's it, en dan zo over de zeik zijn.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Britt met haar Mc Donalds geneuzel steeds, krijg er trek van! 
Dat constante gerook en gepaf tijdens opdrachten begint me ook te irriteren, doe mee met je team man!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Pauline is cool!
Leuke aflevering weer vandaag, al was het wel minder als de voorgaande afleveringen.
Britt was weer erg op dreef met haar leuke versprekingen en rare opmerkingen.
'Gehandicapte vleermuizen' en 'Rijp gehakt'. Jaja. Ook dat ze het steeds over de
McDonalds blijft hebben is erg grappig. Ja, Britt is leuk.
Michelle bijft ik nog steeds een ordinaire, onaardige doos vinden. Ik zou spontaan
willen stoppen met roken als ik haar steeds zo met die sigaret in haar mond zie.
Vraag me af of het er bij mij ook zo ordinair uitziet.
Ymke blijft ook super grappig om naar te kijken. Ze is zo ontzettend onhandig en
ik vind het erg leuk om te zien dat ze doet alsof ze slim is. Ik vraag me af of ze zelf
ook echt denkt dat ze slim is of niet. Voorbeeld: 'Ik dacht dat Disney dat gewoon
bedacht had, lianen. Ik wist niet dat ze echt bestonden'
Maar Pauline blijft toch wel het leukste Nuchter, grappig en erg spontaan!
Ja, ik heb alweer zin in volgende week!
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Was wel een leuke aflevering, eerste keer dat er niet echt ruzie is volgens mij. Al is Ymke wel een beetje de gebeten hond. Kan ook niet anders met d'r gare acties, bah bah, met je kleurtjes.
Britt heeft weer een paar leuke opmerkingen inderdaad, en de sfeer in de groep is wat beter nu. Michella kon ik iets meer lijen nu al blijft het een luie tokkie. Anna en d'r aapje 
Don_Rubens
-
- 180 messages
- 1589 votes
Wat kan ik toch genieten van dit programma. Die Ymke daar kun je toch werkelijk niets aantrekkelijks aan ontdekken. En dan het allerergst is die asociale Michelle. Gadverdamme wat is dat een ranzig wijf zeg!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zacht gekookt eitje, juist ja. Zalmhapje, nog erger.
Ymke vond ik eigenlijk best vervelend deze aflevering, als ze nog één keer 'breed' had gezegd was ik gaan gillen. Michella is elke week vervelend. Leslie is een zeikerd, Britt is een naief schatje, Adinda wordt een beetje ondergesneeuwd en, wie vergeet ik, Nadia is ook niet echt bijzonder.
Hoeveel poten heeft een spin?
Britt: ''Op de basisschool hadden ze er nog 8, maar misschien is dat nu anders.'' 
Michella: ''Mijn hele lichaam schee er mee uit.'' 
Wel lief dat Britt Michella toch steunde, ondanks dat Michella altijd zo rot doet.
Don_Rubens
-
- 180 messages
- 1589 votes
@ Eline
Hoe kijk jij die programma's tegelijk? heb je 2 tv's?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nee, er staan 4 tv's op een rij.
Ik kijk altijd Secret Story en daarna kijk ik EMIDJ en Tirol, die neem ik op. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Zacht gekookt eitje, juist ja. Zalmhapje, nog erger.
Ymke vond ik eigenlijk best vervelend deze aflevering, als ze nog één keer 'breed' had gezegd was ik gaan gillen. Michella is elke week vervelend. Leslie is een zeikerd, Britt is een naief schatje, Adinda wordt een beetje ondergesneeuwd en, wie vergeet ik, Nadia is ook niet echt bijzonder.
Hoeveel poten heeft een spin?
Britt: ''Op de basisschool hadden ze er nog 8, maar misschien is dat nu anders.'' 
Michella: ''Mijn hele lichaam schee er mee uit.'' 
Wel lief dat Britt Michella toch steunde, ondanks dat Michella altijd zo rot doet.
Je vergeet Pauline!
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Zalmhapje
Zal bij Ymke vast naar vis ruiken ja.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dan moet je Tirol ff terugkijken, daar hebben ze ook een uitgesproken mening over de geur van een 'zalmhapje'.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Dat staat hierna op de planning 
"Geef me wel ff je pleepapier want ik moet straks even kakken" Die Britt 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Het was weer een leuke aflevering!
Respect voor Britt, die toch maar even met twee zware tassen én een kist die berg beklommen is. Ymke was irritant en Pauline blijft de allercoolste! 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Was een leuke aflevering ja. Pauline is me eigenlijk nooit echt opgevallen maar zij is inderdaad wel tof. Britt is grappig, maar ook stoer. Lief dat ze Michella hielp met die tassen. Michella kon ik eigenlijk voor het eerst wel lijen dus da's al een hele vooruitgang.
Verder maakt het niet uit wat Leslie zegt, het klinkt altijd zeurderig met die zeikstem. Eet blijkbaar continu mauwpap. En als iemand nog iets positiefs over Ymke heeft te vertellen na de aflevering neem ik hem niet meer serieus
Dat mens kan echt niet, maar volgende week wordt ze weggepest volgens mij. Was dat stuk met die slang er dan uitgeknipt?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Lijkt me niet dat ze dat gaan uitzenden, maar ik heb geen idee.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Wat een bullshit, uiteindelijk was er niks aan de hand toch? Ze had die opdracht gewoon verloren 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Beelden kunnen als schokkend ervaren worden lijkt me 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ymke krijgt 't idd zwaar volgende week, wat aan de ene kant begrijpelijk is want ik snap dat je je na een tijdje flink aan haar gaat ergeren, maar volgens mij gaat het er wel hard aan toe.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8149 votes
Lijkt me niet dat ze dat gaan uitzenden, maar ik heb geen idee.
Hoezo niet? Ze hebben die beelden met het doden van de kippen ook laten zien.
Bij Life 4 you hebben ze een aantal weken geleden de beelden al laten zien. Ymke wordt echt goed gebeten door zo'n wurgslang. Maar zo eng ziet het er verder nu ook weer niet uit. Is daarna vooral veel gegil en geschreeuw.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Daarbij is die scene met die slang al bij RTL Boulevard, Editie NL, Madiwodivrijdagshow, Jensen en DWDD langs gekomen. Dan is het raar als het programma zelf het dan niet uitzend.. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Aha, had geen idee dat die beelden al eerder uitgezonden waren. Ja, dan komen ze waarschijnlijk ook wel in de uitzending.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Was die slangenbeet niet in de uitzending van volgende week dan?
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Ik kijk die programma bijna nooit maar zodra die blonde met dat belachelijke accent in beeld komt biggelen de tranen al over mn wangen van het lachen. Die heeft écht het IQ van een visstick!
eppo349
-
- 874 messages
- 4063 votes
Fantastisch voorspelbaar dat ze op gegeven moment met twee rugzakken en het kistje liep.
Ze had wel dat abseilen moeten doen, dan was het compleet geweest. Waarschijnlijk was ze bang van de gehandicapte vleermuizen.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1623 votes
En Michella bewijst maar weer eens dat ze nu nog stommer is dan voorheen. Wat een stom mens is dat zeg. Iedereen moet de top van de berg bereiken, maar zij kan het na 1 minuut al weer niet aan hoor. Het viel me nog mee dat ze dit keer geen sigaret opstak.
Iedereen heeft het zwaar, en zij maar weer lopen janken en klagen, terwijl iedereen vanaf het begin haar best heeft gedaan en zij zich nooit voor 1 opdracht heeft uitgesloofd. Ook bij het abseilen werd ze letterlijk gestoord. Kom op zeg. Zo hoog was het niet eens. En dan helpt Britt haar nog in de jungle ook, terwijl ze gewoon zonder tas moest lopen maar neehoor dat kon ze ook niet. Niemand hielp Adinda en dat vond ik gewoon lullig. Vind het verder niet erg dat ze weg is overigens.
Ben benieuwd naar volgende week, hopelijk kan Ymfke een beetje van haar afbijten. En Nadia mag ik ook steeds minder. Hoe zij praat is echt erg. Volgens mij is ze gewoon enorm nep aan het doen, en is ze in het echt gewoon een grote Bitch. We zullen zien, wie er wint. Zal 1 van die verwende dozen van t'Gooi wel worden. Al gun ik het Paulien wel het meeste van de 2.