• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.990 votes
Profile

Echte Meisjes in de Jungle

movie acteurs

• 3086 messages
  • 3244 votes

Ai! Als het incident met de slang komt ben ik in Amerika. Kan ik dus helaas niet zien. Maar goed, ik kan nog altijd op RTL gemist kijken.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Was wel een leuke aflevering, vooral dat hele gedoe omtrent Ymke. Vanzelfsprekend was ik ook tegen Ymke, ik kan echt niet tegen haar gedrag. Opeens stoer doen als er iemand bij is, terwijl ze anders loopt te janken. Triest wijf.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik had niet anders van je verwacht Jordy!

Ik vond het ook een erg leuke aflevering. Vele malen beter als vorige week. Het begon allemaal minder leuk, met veel geklaag van Michella. Ik ben haar geklaag behoorlijk beu en denk steeds: 'Als je het niet leuk vind, dan ga je toch gewoon naar huis?' Het was dan weer wel leuk dat ze zo flipte van die beestjes in dr haren.

Ik vond Nadia wel echt een bitch in het gedoe omtrent Ymke. Anna was duidelijk gewoon oprecht gefrustreerd door het gedrag van Ymke, maar bij Nadia kreeg ik het gevoel dat ze dacht dat ze nog in de Gouden Kooi zat ofzo. Met opmerkingen als: 'Voel je je nu sterk meisje?'. Kreeg even flashbacks naar momenten dat ze zo tegen Lieke deed (wat ik haar ook niet in dank afnam overigens )

Verder zaten er dit keer minder leuke quotes in, maar heb er toch een paar opgeschreven:

Pauline: 'Als je in de helicopter zit en naar beneden kijkt zie je brocolli.' Het leek ook echt op brocolli!

Britt: 'Ik hou gewoon niet van dooie dingen en dooie mensen.' en 'Ik geloof wel dat geesten en spoken bestaan, want ik heb wel eens van die films gezien.'

Michella: 'Ik ben bang van dat vuurwerk.' (onweer)

Ben weer benieuwd naar de aflevering van volgende week. Dan gaan we zien wat er gebeurd met Ymke en de slang.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ben ik zo berekenbaar ja?

Vond het aan de andere kant wel weer meevallen dat Michella min of meer voor Ymke op kwam, omdat ze stom vond dat zij niet als eerste in bad mocht en omdat ze haar niet huilend in de regen wilde laten staan. Maar voor de rest was ze weer ellende, ellende, ellende. Haar stopwoordje volgens mij.

Ik vind Leslie ook een achterbaks wijf. Die blikken alleen al en dan steeds zeggen dat Britt er dom uitziet terwijl het Leslie was die kwam met de decembermoorden en zij was ook degene die met het antwoord: Goudklompje kwam terwijl ze iets zochten wat van hout was. Trut.

Nadia is gewoon gemaakt. Volgens mij is er niks echt aan haar. Ruzie tussen Anna en Ymke was mooi, enorm frustrerend als je opgefokt bent en je dan een paar enorm duffe reacties krijgt van Ymke. Neerknuppelen voortaan. Britt was weer mooi, zwom zich helemaal kapot. Ook toen ze vroegen of zij naar het andere team wilde: "Eeeh nee bedankt, ik kom hier om te winnen"

Spetie

• 38871 messages
  • 8148 votes

melvddonk wrote:

Ik had niet anders van je verwacht Jordy!

Ik vond het ook een erg leuke aflevering. Vele malen beter als vorige week. Het begon allemaal minder leuk, met veel geklaag van Michella. Ik ben haar geklaag behoorlijk beu en denk steeds: 'Als je het niet leuk vind, dan ga je toch gewoon naar huis?' Het was dan weer wel leuk dat ze zo flipte van die beestjes in dr haren.

Ik vond Nadia wel echt een bitch in het gedoe omtrent Ymke. Anna was duidelijk gewoon oprecht gefrustreerd door het gedrag van Ymke, maar bij Nadia kreeg ik het gevoel dat ze dacht dat ze nog in de Gouden Kooi zat ofzo. Met opmerkingen als: 'Voel je je nu sterk meisje?'. Kreeg even flashbacks naar momenten dat ze zo tegen Lieke deed (wat ik haar ook niet in dank afnam overigens )

Verder zaten er dit keer minder leuke quotes in, maar heb er toch een paar opgeschreven:

Pauline: 'Als je in de helicopter zit en naar beneden kijkt zie je brocolli.' Het leek ook echt op brocolli!

Britt: 'Ik hou gewoon niet van dooie dingen en dooie mensen.' en 'Ik geloof wel dat geesten en spoken bestaan, want ik heb wel eens van die films gezien.'

Michella: 'Ik ben bang van dat vuurwerk.' (onweer)

Ben weer benieuwd naar de aflevering van volgende week. Dan gaan we zien wat er gebeurd met Ymke en de slang.

Je hebt de leukste quote gemist.

Ymke zei op een gegeven moment:

"Dan kunnen ze dat been er toch gewoon weer aan amputeren."

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Oh ja! Das waar ook. Ik had die quotes gewoon allemaal in mijn hoofd zitten nog, maar die ben ik inderdaad vergeten. Volgende keer houd ik pen en papier bij de hand.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

He wat een rotwijf die Ymke. Bah.

Om Michella kan ik iedere keer weer helemaal platgaan. Wat een heerlijk mens. Een beetje ordi en aanstellerig maar precies wat het programma nodig heeft en als het puntje bij paaltje komt heeft ze denk ik toch het hart op de juiste plaats zitten.

eppo349

• 874 messages
  • 4063 votes

Ben godv.... nog maar 10 minuten wakker en ben nu al overspannnen. Heb er weer een oneliner bij. Alleen al daarvoor is het een geniaal programma.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Leuke aflevering. Hysterische Michella, as usual, maar ik zou het ook geen pretje vinden, die beesten werden echt keihard in haar gezicht gesmeten.

Vond Michella wel lief betreft de situatie Ymke. Nadia was daarentegen een regelrechte bitch. Vervelend meisje.

Dikke snikkel!

Virix

• 100 messages
  • 187 votes

Ik vind die Michella ook echt geinig! Die uitspraken zijn echt geniaal, wat een ellende!

Maar die Anna, bah wat een misselijke griet hé! Je zult er maar mee thuis komen.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Was weer een leuke aflevering. Michella die steeds overal op ligt te kankeren En natuurlijk het moment waarop Ymke door de slang wordt gebeten. Was erg zielig, gunde het haar echt niet, snap ook niet waarom ze dat uitzenden...

Nee serieus, het wekenlang wachten was het waard, wat een prachtig moment

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

En het progamma blijft gewoon leuk . Kan er elke keer weer van genieten. Vond het wel erg zonde van Ymfke hoor .

En ik vond Michella en een erge doos maar nu loopt ze echt overal op te zeiken. En volgende week word het volgens mij nog veel erger. Tja, wat moet je met zo'n iemand. Die kan zich volgens mij uit geen 1 situatie redden. Of ze wil het niet, of ze durft het niet of ze word er vies van. Had dan lekker thuis gebleven dan bleef jou gezeur ons nog bespaard. soms is ze wel grappig ja, maar dat kunnen we wel missen. Dan hebben we altijd Britt en Ymfke nog.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ymke was zelf wel erg dom bezig hoor, telkens haar hand er in en weer terug trekken. weer er in en weer terug, en dat meerdere malen. Als ze dat beest dan ook nog bij zijn hoofd grijpt, kun je er gif op innemen dat 't mis gaat. Het is wat Nadia zei: Er hingen 7 gillende meiden boven zijn bak en als er dan ook nog zoiets gedaan wordt..

Michella begin ik steeds leuker te vinden, ze blijft een ordinair wijf, maar die uitspraken van haar zijn goud waard. Ik kan nooit meer 'Wat een ellende!' horen zonder aan haar te denken.

movie acteurs

• 3086 messages
  • 3244 votes

catdog wrote:

He wat een rotwijf die Ymke. Bah.

Is uiteindelijk gewoon het meisje wat zich niet voordoet als Bitch first class. Dat een type als Ymke niet hoog wordt gewaardeerd weet ik, maar uiteindelijk is zij wel de slimste en verstandigste van de hele club. De haat tegen Ymke snap ik hier echt niet. Haar gedrag is toch niet zo erg ?

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Zag net toevallig dat Ymke en Britt vrijdag bij van der Vorst ziet Sterren waren. Erg leuk stukje was het, met weer wat leuke uitspraken van Britt zoals:

Peter van der Vorst: 'Wat dacht je toen we je belde voor deze show?'

Britt: 'Ja, ik kon het niet geloven. Ik dacht dat we figurant moesten zijn ofzo.'

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

Nee het gedrag van Ymke vind ik ook niet zo heel erg. Al is ze wel een vreemde snuiter hoor . Maar dat is juist zo leuk aan haar, dat vind ik lief. Vooral omdat ze zo preuts is met alles, wat ik vrij grappig vind. Al zou me mening misschien ook veranderen hoor, als ik met haar in de jungle zit voor lange tijd. Ik bedoel, je zit dan wel continu op elkaars lip, en daar komen natuurlijk ook conflicten van.

Van der Vorst ziet sterren moet ik dus ook zien vrijdag, lijkt me ook wel enorm geestig .

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Was afgelopen vrijdag, dat van der Vorst ziet Sterren. Had het even teruggekeken op internet.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

Oke, dat heb ik dan weer gemist . Zal het ook wel even terug kijken idd. Bedankt.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Haar gedrag is toch gewoon het ergste? Enorm betweterig, moet ik echt niet in mijn buurt hebben.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Vind het wel meevallen. Ze is inderdaad wat anders en ze maakt af en toe opmerkingen die soms erg irritant kunnen zijn, maar een hekel aan haar heb ik ook niet. Ik vind Michella bijvoorbeeld velen malen erger. DIE zou ik niet in mijn buurt moeten hebben!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ze mogen bellen naar huis. Kan aan mij liggen, maar zo erg is het toch niet als je 'later' of 'mazzel' zegt tegen je ouders? Beter dan kakker Paula: "Hey Harry met mij! Haaarrrrr! Haaaarrr!" Kreeg bijna een nekneiging.

Michella: "Ja ik droom iedere keer dat je met iedereen loopt te neuken"

Nou emotionele mensen, pak de tissues maar weer...Gelukkig blijft Britt er nuchter onder

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Sowieso was dat gesprek met Michella en haar vriend was raar. Iets van: 'Ik heb met oud en nieuw ook niet gedronken' .. 'Hij was op stap geweest, en daar gaan we als ik thuis kom even over praten, want dat vind ik niet leuk.' zoiets?

--

Dat stukje dat ze het 'zwaar' heeft in de jungle vind ik ook wel grappig! 'Ik haat jullie allemaal!'

Britt: 'Als ze niet bij mij in het team had gezeten had ik haar van die berg af laten rollen!'

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ja haha. Die smoel van Britt als ze hoort dat er een hamburger te winnen valt

Leuke cameo van Jack Spijkerman ook. Michella met d'r gun en die hamburger

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

'Ik hoorde die hamburgers al tegen me praten' haha.

Hoe Britt over Michella praatte vond ik ook echt geweldig.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ja Britt

Benieuwd wie er volgende week naar huis moeten. Hoop Nadia en Leslie. Michella mag van mij nog wel even blijven voor de ellende

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Hahaha! Hoop ook dat ze haar expres laten blijven, maar denk het niet.

Jammer dat Ymke weg ging, maar wel verstandiger inderdaad, als er anders infecties kunnen komen enzo.

Zou het wel echt klote vinden als Britt weg moet volgende week.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Die mocht ook gewoon niet terug anders slaat al het wild op hol door die jurk.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

Vond het zo zielig voor Ymke he, ik moest gewoon janken .

Hopelijk volgende week Michella weg, grr ik word echt zo moe van haar he!

En Nadia haar hoofd kan ik ook niet meer aanzien. Dus hopelijk die 2 volgende week naar huis.

Don_Rubens

• 180 messages
  • 1589 votes

Do you know the way to the plee

Die Britt begin ik steeds leuker te vinden

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Britt is cool. Hoop dat zij wint, maar verwacht het niet. Dacht op teletekst te hebben gelezen dat het zou duren tot 23.00, maar helaas.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.