- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Echte Meisjes in de Jungle
Echte Meisjes in de Jungle
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Vind het nu wel leuk geweest. De duur van het programma is net goed; volgende week de finale.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Eindelijk Michellaweg
En Nadia is echt een bitch, maarja dat is ook wel weer het spel natuurlijk. Het zou pas echt hard zijn als ze dan opeens toch Pauline naar huis stuurt, dan had ze het echt slim gespeeld
.
En van mij mag Britt ook winnen
Vind haar nog de leukste van allen.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Best leuke aflevering zoals gewoonlijk. Maar die stem van Nadia die is zoooo kut 
En Britt
Haar vlot zag er best goed uit, bij die opdracht zou ik allang ergens op dat massagebed liggen, bekijk het maar 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik hoop niet dat Nadia wint, gun het haar het minst. Die twee gooische kakkers ook niet echt, maar liever Paulien dan Leslie.
Vond het wel grappig dat die -vrij irritante- voice over Michella even ging nadoen, met dr 'wat een ellende!' Stiekem vind ik Michella toch wel tof, zou denk ik wel goed met dr op kunnen schieten, ookal is ze ordinair. Liever dat dan Nadia twoface of Leslie, die vind ik ook maar achterbaks.
stinissen (crew films & series)
-
- 23439 messages
- 76924 votes
Ik hoop niet dat Nadia wint, gun het haar het minst. Die twee gooische kakkers ook niet echt, maar liever Paulien dan Leslie.
Vond het wel grappig dat die -vrij irritante- voice over Michella even ging nadoen, met dr 'wat een ellende!' Stiekem vind ik Michella toch wel tof, zou denk ik wel goed met dr op kunnen schieten, ookal is ze ordinair. Liever dat dan Nadia twoface of Leslie, die vind ik ook maar achterbaks.
Paulien moet winnen ze is prachtig ze is lief ze is echt en ze heeft een wonder mooi lichaam.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Ik gun het Britt wel het meest, waarschijnlijk omdat Paulien toch nooit veel in haar leven hoeft te doen, en al genoeg geld heeft.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Eens met Tragie. Britt heeft er echt voor gevochten. Niet dat Paulien niet haar best heeft gedaan, maar die heeft alles al, is al verwend en Britt is 'zo lekker normaal'. En een beetje dom.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8146 votes
Paulien moet winnen ze is prachtig ze is lief ze is echt en ze heeft een wonder mooi lichaam.
Een wondermooi lichaam?
stinissen (crew films & series)
-
- 23439 messages
- 76924 votes
Een wondermooi lichaam?
Ja ik ben geen graat liefhebber
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Paulien en Leslie zijn helemaal niet rijk. Sterker nog, Paulien woont in een vrij normaal rijtjeshuis en niet zo extreem luxe zoals ze (blijkbaar) in de serie laten zien. Ze is een tv personage, het schijnt dat maar één van die drie uit de serie écht rijk is.
Uiteindelijk is het terecht als Britt het wint en anders Paulien, de rest gun je het absoluut niet. Anna gaat alleen maar naar hardcore feestjes met dat geld 
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Nou, dan laten ze ons wel een heel verkeerd beeld zien van Paulien en Leslie.
En dan heb ik het nog niet over de reality serie Echte Gooische Meisjes. Als ze in een rijtjeshuis woont sloeg het progamma Echte Gooische Meisjes in de Bijstand al helemaal nergens op. Want zo erg was het dus allemaal niet voor ze.
Maar dan als nog mag van mij Britt winnen
.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Je hoort het over allerlei shows, maar ook bekende Nederlanders die hun kenmerken moeten 'aanzetten'. Heel apart..
Mensen die echt zo zijn vind je niet zo snel (of zijn niet bereid om mee te werken) maar mensen die zichzelf moeiteloos net iets anders willen/kunnen neerzetten zijn er genoeg 
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Oke, ik ging er altijd van uit dat het gewoon waar is natuurlijk
. Maar ik heb het vooral met bepaalde spelshows dat ik niet vertrouw. Kijk maar naar bijv. Ik Hou Van Holland (om maar even een voorbeeld te nemen), volgens mij weten de teamleiders gewoon al alle antwoorden want het is soms wel erg toevallig allemaal.
Maar waarschijnlijk geeft dit progamma ons ook wel een heel verkeerd beeld, maar ik denk dat alles wel echt was hoor. Aangezien Britt en Ymke natuurlijk erg hun zelf zijn en het dus echt wel vertellen als het allemaal veel makkelijker was.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik had me wel wezenloos gelachen als Michella had gewonnen, ben benieuwd wat zij met het geld gedaan zou hebben. Anderzijds zit ze me wel nog teveel (onderbewust) in mijn hoofd en heb ik rare trekjes overgenomen. Gisteren in de auto, hartstikke warm, file, dus ik een stevig potje klagen: '' godverdomse warme kut auto, kut belg voor me, waarom duurt het zo lang? Wat een ellende! Dit is toch niet normaal meer?'' totdat ik op het matje geroepen werd en te horen kreeg dat ik moest stoppen met kijken naar ordinaire en asociale realityshows. Blijkbaar was ik flink op zn Michella's bezig. Oeps.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes

Eline toch! Ik heb dat met stopwoordjes uit SST: 'Je bent niet goed'
etc..
Verschrikkelijk irritant.
Michella had ik de winst niet gegund verder en die twee meiden uit het gooi ook niet, maar Nadia mag gewoon écht niet winnen. Dan houden we er dus maar eentje over: Britt! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Britt for the win! Maar ik zie 't niet gebeuren. Al zit Mc Donalds vurig te hopen van wel, die zijn binnen als Britt die ton wint. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Wie verwacht jij dat er gaat winnen dan? Ik hou nog steeds goede hoop voor onze Britt, maar denk dat Nadia er uiteindelijk met de winst vandoor gaat (hoop het niet natuurlijk).
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat vrees ik ook, Nadia is ook bij fysieke opdrachten een enkelbijtertje. Dus zie haar nog wel winnen ja.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik vind het echt wel spannend zo, die halve-finale-race. 
edit: Yes! 
Glacius
-
- 4297 messages
- 3031 votes
Zolang er geen vrouwen worden verkracht door de inboorlingen, kijk ik niet naar dit soort programma's.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Britt: 'Ik weet dat jullie hier normaal langzaam lopen, maar nu loop ik ff snel'
Britt: 'Eet u wel eens hamburgers?'
Britt: 'Ik kan 30.000 euro winnen. Dat is bijna een miljoen!'

FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Zolang er geen vrouwen worden verkracht door de inboorlingen, kijk ik niet naar dit soort programma's.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Waarschijnlijk hebben ze hele brede, gespierde cameramannen mee!
Ik zou in zo'n land absoluut niet alleen durven te liften, maar met cameramannen erbij zou ik het wel durven hoor! 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ze stapte net bij zo'n gangster tjappie in ja
Lachte me rot!
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Is het al twee uur
Ga terug naar school joh, Gooische trut
.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes

--
'You did it!!'
'Wat betekent dat. Ik kan geen Engels'
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Heb het amper gezien vanavond, moet maar terugkijken morgen ofzo.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Oke heb ik een aflevering gemist? Waar waren Nadia en Pauline eigenlijk? 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Was het dit? Zag Britt een hamburger eten, dus ze heeft gewonnen ofzo?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes