• 178.073 movies
  • 12.209 shows
  • 33.979 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.830 votes
Profile

Echte Meisjes in de Jungle

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ze zijn opvallend, goedgebekt en bekend uit eerdere reality-programma’s van RTL 5.

Maar daarmee houden alle vergelijkingen op.

De tien totaal verschillende meisjes maken in het nieuwe RTL 5-programma ‘Echte Meisjes In De Jungle’ vier weken een tocht door de rimboe van Suriname.

Aan de hand van spannende, humoristische en soms loodzware opdrachten wordt bepaald wie van de meisjes het beste is opgewassen tegen de jungle en de hoofdprijs van maximaal 50.000 euro mee naar huis neemt. De tiendelige reality-reeks gaat op donderdag van start!

Uitzending: RTL 5, vanaf donderdag 24 maart tussen 20.30 en 21.30 uur.

Gaat iemand dit domme programma nog kijken straks? Ik wel! Kan geen genoeg krijgen van die oerdomme realityprogramma's

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Wou eerst niet gaan kijken want ik hou niet van platte tv programma's

...wacht

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Team Sranang Sweeties Het is ook gewoon weer precies wat je kan verwachten. Vooral Britt is nu al de heldin van de serie

En Nadia van DGK er ook in

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

BRITT

movie acteurs

• 3086 messages
  • 3244 votes

Ik kon er de humor er wel van inzien. Die Michelle en Amanda zijn zo te zien echt ehartsvriendinnen

Het is trouwens heftiger dan ik had verwacht (die kip die geslacht moest worden).

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ja van die kip lieten ze vorige week al bij Jensen zien. Volgende week wordt inderdaad mooi met die knokpartij, zag er best heftig uit haha. Heerlijk programma. Die Amanda komt me nu al de strot uit, dus laat Michella maar een paar stoten uitdelen.

eppo349

• 874 messages
  • 4063 votes

Hoe hard rent een jaguar?

350 km per uur.

Tjonge, Wat een wichten, weer een prgrm. waar je om kunt lachen en ergeren tegelijkertijd.

movie acteurs

• 3086 messages
  • 3244 votes

Ach ja. Deze echte meisjes hebben ook echte hersens, he.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Zowel Britt als Michella zijn al mijn heldinnen nu. Heerlijk programma.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

Tja, wat moet je hier van denken. Een paar domme meiden in de jungle is natuurlijk ook erg interessant. Het valt me nog mee dat ze weten wat een jungle is

Achja, puur leedvermaak, al viel de eerste aflevering best mee. De opdracht met de kip vond ik best heftig Ben best een dierenvriend dus vind dat lastig om te zien, zou het zelf dus nooit doen alleen als ik echt niet anders kon. Maarja, het ging wel lekker op een onhandige pijnlijke manier. En de volgende aflevering vliegen ze elkaar AL in de haren dus ben benieuwd of ze elkaar op het einde niet echt vermoorden. Al zou ik er niet om treuren hoor. Maar ik hou mijn hart vast Ben verder wel benieuwd hoor naar hun avonturen.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Nou toen Britt begon te praten kon je me al op vegen Alleen die Johan Derksen opmerking kon echt niet, als hij in je team zou zitten win je alles

Die quotes ook... zou er een boek vol mee kunnen pennen haha.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Moet deze onzin maar eens terug kijken. Nog steeds komt teveel tegelijkertijd op donderdagen, en ik ben altijd te laat met dingen opnemen. Even via uitzending gemist de eerste afleveringen kijken, benieuwd of het iets is.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Die Britt is een heldin Legendarische tv dit hahaha

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Jezus kan die Ymke niet van de tv, holy shit! En Britt aaaawww haha.

Nou echt, dit is een van de vermakelijkste programma's die ik dit jaar heb gezien hoor. Die Michella en Leslie ook haha, zitten alleen ruzie te zoeken in hun eigen team

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Vind 't wel echt heel sneu voor Britt hehe Sowieso een hekel aan Michella, kon d'r al niet uitstaan in Dames in de dop...

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Tonypulp wrote:

Vind 't wel echt heel sneu voor Britt hehe Sowieso een hekel aan Michella, kon d'r al niet uitstaan in Dames in de dop...

Ja het is best als iemand eerlijk is, maar Michella doet het gewoon om andere te kwetsen en ruzie te zoeken. Gek wijf haha. Maar goed, die moet je erbij hebben om de boel aan de gang te houden Ben benieuwd naar die bitchfight dadelijk.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Inderdaad, hoe die gaat beginnen Amanda mag een paar rake uitdelen..

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

GVD wat een vies lokkertje vorige week, die bitchfight komt volgende week pas, tenzij het weer een lokkertje is. Ben bijna chagrijnig maar gelukkig komt Oh Oh Tirol

movie acteurs

• 3086 messages
  • 3244 votes

Nou is die Michella ook niet geweldig. Maar om nou te zeggen dat Brit het helemaal is. Zij loopt ook ondertussen te smoezen/roddelen en te blablabla-en. Maar ze durft het niet in hun gezicht te zeggen. Tegen dat soort types kan ik nou ook weer niet. Maar soms is ze toch ook wel weer grappig.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Dat vond ik het mooist, dat ze gewoon toegaf dat ze een lafbek was

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Wat een heerlijk nutteloos programma is dit. Toch wel iets om naar uit te kijken iedere week weer. Ik wordt een beetje Britt fan.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Geweldig die uitspraken van Britt!

'Ik keek eerst heel erg op tegen Amanda, maar zij koopt soms ook gewoon onderbroeken bij de HEMA'

'Je hebt hier niet eens een pooltafel ofzo'

'Ik dacht 10 meisjes: gezellig, een beetje praten, bosnegers versieren en dan krijg je dit.'

Ben ook echt benieuwd naar die bitchfight. En als Gouden Kooi fan kan ik natuurlijk niet anders dan hopen dat Amanda was rake klappen uitdeelt aan die Michella.

edit: zag net op internet een filmpje wat al was uitgelekt over een slangenbeet in echte meisjes in de jungle:

YouTube - Filmpje slangenbeet 'Echte Meisjes in de Jungle' uitgelekt - Dtvonline.nl

movie acteurs

• 3086 messages
  • 3244 votes

Dat vond ik het mooist, dat ze gewoon toegaf dat ze een lafbek was

Ja oke. Die Ymke is trouwens ook geweldig. Ze heeft geweldige carnavals pakken aan. Wat een aparte tante zeg !

Don_Rubens

• 180 messages
  • 1589 votes

hahahaha dit is echt geweldig inderdaad noem een bekende surinamer hahahaha

Don_Rubens

• 180 messages
  • 1589 votes

jammer trouwens dat ze gister die bitch-fight niet hebben uitgezonden

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

melvddonk wrote:

edit: zag net op internet een filmpje wat al was uitgelekt over een slangenbeet in echte meisjes in de jungle:

YouTube - Filmpje slangenbeet 'Echte Meisjes in de Jungle' uitgelekt - Dtvonline.nl

Don_Rubens

• 180 messages
  • 1589 votes

WOW!!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oh god, dat filmpje. is dat meisje die gebeten wordt niet ook zo'n doos van Take Me Out?

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Lol dat filmpje staat al een tijdje online. Het ziet er overigens erger uit dan dat het is, naar het schijnt doet dat wurgen helemaal niet zo heel veel pijn (ze is niet eens gebeten, las ik) maar het is meer de schrik.

Las dat je het met warm water makkelijk los kan laten, maar hun staan er allemaal aan te trekken..

Althans, dat zegt iemand die beweert zelf een slang te hebben gehad, pin me er niet op vast

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.