- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Echte Meisjes in de Jungle
Echte Meisjes in de Jungle
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Waar is de Britt haat dan?
.
Zij is schattig
. Ik ben niet vies van met 2 maten meten 
Uuhm, de combinatie zoals ik al zei. Ze heeft niets om het op te vangen verder, geen leuke uitstraling (hoef je niet lekker te zijn...) of echt heel grappig is het ook niet.
Inderdaad, niet meer kijken voortaan.
. Ik vind gemaakte tv (persoonlijkheden) mooi, maar haar alternatieve gedoe spreekt me niet aan.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Betweterig
Dat wel, maar vind haar niet betweterig op een denigrerende wijze. Prima maar ieder voor zich natuurlijk.
. Puur om nerd zijn is iemand onuitstaanbaar? Ok.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Wat mij irriteert is dat sommige gebruikers zich hier schijnbaar populair willen maken door andere mensen (die ze niet eens persoonlijk kennen) af te katten en gemene grappen te maken over bijvoorbeeld hun uiterlijk.
Tja, het is wel Ymke die meedeed aan Take Me Out, dus dan mag je haar ook op haar uiterlijk beoordelen. Al helemaal als ze zich constant als grootmoeder kleedt. Verder eens met Jeroen. Ze heeft verder niks leuks om te compenseren.
Voor de oma-fans nog even 
En de Britt-fans
, hoe zij d'r opeens tussendoor komt met d'r pooltafels 
En Ymke op het laatst, dat bedoelde ik met betweterig zijn...
. Puur om nerd zijn is iemand onuitstaanbaar? Ok.
Nee niet puur. Maar het is alles bij elkaar opgeteld.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik wou zeggen, ben zelf ook een enorme nerd
. Wel een erg hippe, dat wel.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
En de Britt-fans
, hoe zij d'r opeens tussendoor komt met d'r pooltafels
.
Of de roze reisfeuwwnn
!!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Jij bent de enige die zich hier meerdere malen negatief over haar uitlaat met als toppunt de nare reactie bij de foto. Zo'n opmerking schiet mij in het verkeerde keelgat en het is niet de eerste keer dat je je oppervlakkigheid laat gelden. Daar mag best wat van worden gezegd mijns inziens.
Wat mij irriteert is dat sommige gebruikers zich hier schijnbaar populair willen maken door andere mensen (die ze niet eens persoonlijk kennen) af te katten en gemene grappen te maken over bij voorbeeld hun uiterlijk. Dat beperkt zich niet alleen tot jou maar jij bent wel vaak de opruier heb ik het idee.
Een beetje op je woordkeuze letten en rekening houden met andere Movie Meter gebruikers is toch niet te veel gevraagd? Er kan nu wel lacherig over worden gedaan maar ik vind het niet getuigen van goede smaak en het is makkelijk scoren. Laat iedereen toch in hun waarde. 
Wat betreft het Casey Heynes debacle: kun je die bewering ook hard maken? Ik denk namelijk van niet, daar ik, if my memory serves me correctly, zoiets nooit heb gezegd of beweerd. Heb je mijn opmerking over wisselwerking soms verkeerd geinterpreteerd Elineloves? Het zal niet de eerste keer zijn.
Volgens mij maak jij je ook schuldig aan irritante opmerkingen. Zo heb ik laatst nog in het filmmarathon-topic gelezen dat jij vond dat het een nutteloze bezigheid was voor mensen die geen social life hebben.
Laten we niet allemaal elkaar aan gaan vallen. Volgens mij maakt iedereen wel eens een opmerking die door anderen opgevat kan worden als 'irritant' of kwetsend.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Als we altijd maar met de individuen op het internet rekening moeten houden, die vaak veel te lange tenen hebben, zullen we de onderwerpen maar moeten veranderen naar pony's en regenbogen.
En ik haat pony's.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Of de roze reisfeuwwnn
!!
Anders schieten daar de stoppuh door 
Ik wou zeggen, ben zelf ook een enorme nerd
. Wel een erg hippe, dat wel.
Het is ook maar hoe je 'nerd' definieert natuurlijk
In dit geval doelde ik meer op d'r uiterlijk.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Volgens mij maak jij je ook schuldig aan irritante opmerkingen. Zo heb ik laatst nog in het filmmarathon-topic gelezen dat jij vond dat het een nutteloze bezigheid was voor mensen die geen social life hebben.
Laten we niet allemaal elkaar aan gaan vallen. Volgens mij maakt iedereen wel eens een opmerking die door anderen opgevat kan worden als 'irritant' of kwetsend.
Correct. Mijn opmerking kan door anderen als irritant ervaren worden maar aangezien dit een discussiesite is kunnen de mensen mij ook van repliek dienen. Dankzij de antwoorden van andere gebruikers heb ik mijn mening kunnen aanpassen.
Ik zie overigens wel enige nuance verschillen tussen mijn opmerking en de denigrerende opmerkingen over andermans uiterlijk in dit topic. Als er dan ook nog een plaatje bij wordt gehaald waar iemand duidelijk pijn lijdt en dan de opmerking erbij plaatst: 'Zo zien we haar het liefst
' dan vind ik dat het te ver gaat.
Wat betreft mijn opmerking in het filmmarathon topic: het is niet mijn bedoeling geweest om mensen er mee te kwetsen en als mensen dat zo hebben ervaren dan bij deze mijn oprechte excuses. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Blijft onzin want jij lacht het hardst om de harde 'grapjes' in het frustratietopic, waarbij soms hele doelgroepen af worden gekraakt of belachelijk worden gemaakt. Maargoed, wat jij wil, ik vind het best hoor. We zijn het gewend van je.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Zoals al eerder gevraagd Elineloves: kun je die beweringen ook hard maken? Als dit waarheid zou zijn dan moet het een eitje zijn voor je om dat gebazel te ondersteunen met bewijsmateriaal. Iedereen kan wel wat roepen over een ander maar als je het niet kan ondersteunen ben je nergens. 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Vind je het verder wel een leuk programma, Skycrawler?
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ah oke, en hoeveel keer heb je het gezien? 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik ga er verder niet meer op in Skycrawler, maar het is wel zo dat als je op iedere opmerking van iemand in gaat (net zoals jij bijvoorbeeld hier bij Eline doet) de sfeer op de site er niet op vooruit gaat.
Je kan inderdaad discussieren, maar als je in veel topics andere mensen gaat lopen vertellen wat ze wel/niet fout doen dan is dat niet echt gezellig.
En hier wil ik het graag bij laten.
Nu even ontopic:
Ik vind Britt de leukste, maar vind het ook erg leuk dat Amanda er in zit. Die Michella vind ik het minst leuk.
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Ah oke, en hoeveel keer heb je het gezien?
Um.. één keer? 
@melvddonk
Eens. Ik laat het hier ook bij. Ik zal mijn ongenoegen voortaan wel in een daarvoor bestemd forumtopic uiten. Ik ben alleen niet gediend van valse beschuldigingen aan mijn adres. 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ik vind Britt de leukste, maar vind het ook erg leuk dat Amanda er in zit. Die Michella vind ik het minst leuk.
Mee eens, ben een groot DGK fan dus dat is sowieso een plus. Nadia is minder...
Michella vind zichzelf slimmer dan de rest en dat is pijnlijk.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Um.. één keer?
Ja ik denk ik vraag het op die manier, misschien geef je dan wel antwoord of je het een leuk programma vindt 
Thank God voor Michella, even de beuk erin 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Nadia vind ik ook minder, maar die was in DGK ook al een van de minst leuke. Ik ben ook een groot DGK fan, maar ik ben bang dat dat programma nooit meer terug zal komen. Echte meisjes in de jungle is een fijn alternatief, maar ik ben nog geen programma tegengekomen dat ook maar in de buurt komt van DGK
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Nadia vond ik ook een vervelend en aanstellerig type, hier nog niet echt veel van gezien maar dat zal ongetwijfeld komen.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Nadia en Amanda kunnen elkaar in ieder geval niet meer luchten of zien, terwijl ze in DGK nog dikke maatjes waren.
edit: Ben wel blij dat we nu Nadia in ieder geval niet meer horen schreeuwen: 'Mannie, Mannie!'
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Ja ik denk ik vraag het op die manier, misschien geef je dan wel antwoord of je het een leuk programma vindt
Ik kijk mee omdat mijn vriendin dat leuk vindt maar voor mij hoeft het niet zo nodig. Ik heb geen binding met al die reality shows. 
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Ah, wat lief
. Gelukkig zijn de rollen een keer omgedraaid.
eppo349
-
- 874 messages
- 4063 votes
Het is te gek voor woorden dat de crew die twee meiden elkaar de haren uit hun kop laten trekken, schijnbaar vlogen de kunstnagels in het rond (zie de frontpage van de Telegraaf).
Zo'n geluidsman, of wie dan ook, moet daar gelijk bovenop vliegen en sowieso de deelnemers tegen zichzelf beschermen. Kan volgens mij ook niet meer goed komen.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Ach, zulke dingen willen ze juist laten zien he. Dat is entertainment en dan scoren ze misschien een paar kijkcijfertjes meer. Eigenlijk best wel kneuzig, maar ook weer niet want het is wel Reality he. Het draait om hun, en ze doen net alsof er geen cameraploeg in de buurt is zodat het net echt lijkt.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Als er beveiliging tussen zou springen zap ik weg hoor. Dat vond ik bij DGK ook al kut. En ach, als het kunstnagels waren zetten ze er maar een paar nieuwe op.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Blijf ik vreemd vinden, snap ook niet waarom de tendens destijds en nu nog steeds is dat Nadia maar een stom wijf is en Amanda cool. Amanda is lekker ordi maar haar gedrag is gewoon zielig en die van een 14 jarige. Vind Nadia juist heel idyllisch en lief. Wel een dramaqueen, dat dan weer wel
.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Dat gaat voor beide dames op.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Is Nadia nog met Dennis samen? WAs een erg mooi koppel.