- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Echte Meisjes in de Jungle
Echte Meisjes in de Jungle
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Whatever works for him, Nadia leek het maar al te graag te doen. 
Maar dat vroeg ik niet Jeroen! 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Bij elkaar en ze hebben een kindje samen (toch?), zag je als het goed is bij de eerste aflevering toen ze samen binnen kwamen lopen 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Qua context wel anders, Amanda heeft zowel binnen als buiten DGK haar conflicten proberen op te lossen met geweld. Dat gaat alle fatsoensnormen ten boven is wel heel zielig. Heb ik Nadia nooit op kunnen betrappen. Ook wel benieuwd wat het kinderachtige aan Nadia is. Enlighten me
.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Huilen als je je zin niet krijgt. Dat kind jankte wat af zeg, als het even niet volgens haar perfecte boekje ging.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Britt: '' Ik wul egt heul graag un roze ford kaa mut gouwe velguh. '' 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Wat ik juist leuk aan Amanda vind is dat ze geweld gebruikt, met iedereen zoent, vreemdgaat, veel ruzie maakt, vaak scheldt, dom is, etc.. Ik zou irl dan ook nooit vriendinnen met haar kunnen worden, maar voor een televisieprogramma is dat toch leuker dan een Nadia? Ik vind dat je Nadia kan vergelijken met Monique uit Secret Story. Ook zo'n zeurderige jankbal en helemaal niet interessant om naar te kijken op tv. 
Zo'n Huub, Jaap en Amanda hadden totaal geen fatsoen in zich zitten, vooral niet wat betreft het spel van DGK. Dát maakte het programma zo goed.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Huilen als je je zin niet krijgt. Dat kind jankte wat af zeg, als het even niet volgens haar perfecte boekje ging.
Pff.. En toen dat gedoe met die rapper Luc (Double L?).
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Pauline is ook wel leuk zo op 't eerste gezicht. En Anna vind ik ook wel tof. Michella vind ik maar een asociale verschijning, jesus. 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ik vind Pauline behoorlijk tof, eigenlijk
Gewoon een beetje maf maar toch zo netjes, mja een hockey trutje.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Pauline is ook wel leuk volgens mij ja. Ook erg leuk dat een meisje uit het gooi daar heen gaat. Anna heb ik ook altijd tof gevonden, ook in dames in de dop.
Hier zit ze bij Jensen, samen met wat andere meiden die niet de slimste zijn:
Vind het een erg grappig filmpje!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Point taken
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Britt blijft de tofste, met dr roze reisfohntje en haar ellenlange uitleg.
Zeker toen ze wel even uit ging leggen hoe ze koppensnellers tegen zou houden. Fantastisch.
Michella: ''Die mannen in de bosjes zullen mij wel niet meenemen, ik denk dat ze me huilend terug komen brengen.'' Haha. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wat ik juist leuk aan Amanda vind is dat ze geweld gebruikt, met iedereen zoent, vreemdgaat, veel ruzie maakt, vaak scheldt, dom is, etc..
Hmm ok. Kan ik totaal niet begrijpen maar ik zal dan wel niet de doelgroep zijn waar voor dit programma voor bedoeld is. Geweld/vreemdgaan zal ik dan nooit entertainend vinden.

Zo'n Huub, Jaap en Amanda hadden totaal geen fatsoen in zich zitten, vooral niet wat betreft het spel van DGK. Dát maakte het programma zo goed.
Ik stoel het volledig op de gun factor. Slim spelen is altijd nog wat anders dan onfatsoenlijk gedrag vertonen en de media gebruiken om iemand zwart te maken. Ik heb dan ook principes en dat zet ik niet voor entertainment value opzij. Maar zoals gezegd, ik zou wel de doelgroep niet zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wat ik juist leuk aan Amanda vind is dat ze geweld gebruikt, met iedereen zoent, vreemdgaat, veel ruzie maakt, vaak scheldt, dom is, etc..
Hmm ok. Kan ik totaal niet begrijpen maar ik zal dan wel niet de doelgroep zijn waar voor dit programma voor bedoeld is. Geweld/vreemdgaan zal ik dan nooit entertainend vinden.

Ik stoel het volledig op de gun factor. Slim spelen is altijd nog wat anders dan onfatsoenlijk gedrag vertonen en de media gebruiken om iemand zwart te maken. Ik heb dan ook principes en dat zet ik niet voor entertainment value opzij. Maar zoals gezegd, ik zou wel de doelgroep niet zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Enlightened
?
Ik voel me net Boeddha
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Is Nadia na haar zwangerschap veel bijgekomen, of was ze altijd al wat zwaarder? Of valt ze gewoon op met haar hollandse, goed gevulde postuur tussen die smalletjes?
Dames waren ook niet al te aardig over haar intelligentie:
''Ik vind het wel dom als je denkt dat een jaguar 350 km/u kan rennen, als je zo dom bent, kun je beter meteen vertrekken.''
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ze is altijd een goed gevulde meis geweest. Weet niet of je nog van DGK kan herinneren dat ze zich schaamde voor haar buik (ook een litteken, lachte Huub haar nog om uit). Ze heeft een jaar daarvoor toen een maagverkleining gehad ivm een stofwisseling die niet functioneert zoals het moet. Schijnt ook aanleg te hebben ervoor herinner ik me nog van DGK destijds. Maar erg mooi zo'n gevulde vrouw. Rubens vorm
.
Intelligent is ze niet echt, vind dat ook niet zo'n probleem verder. Zij doet tenminste niet alsof ze zo slim is i.t.t. de rest. De rest blinkt ook niet echt uit in intelligentie, en iemand anders daar om ridiculiseren. Dan heb je echt een plaat voor je kop.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ah ja, nu je het zegt! Ik vind haar ook veel mooier dan die panlatten, tenminste een échte vrouw. Hou wel van een beetje spek.
Leslie vind ik ook een leuk wijf, tot nu toe.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Intelligent is ze niet echt, vind dat ook niet zo'n probleem verder. Zij doet tenminste niet alsof ze zo slim is i.t.t. de rest. De rest blinkt ook niet echt uit in intelligentie, en iemand anders daar om ridiculiseren. Dan heb je echt een plaat voor je kop.
Ja, Michella maakte die opmerking geloof ik, alsof zij recht van spreken heeft.
Zij stond ook niet vooraan toen de intelligentie werd uitgedeeld. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Britt eet iedere dag MAC.
'' Ik eet altijd patat. Mijn vader maakt wel elke avond groente maar als hij dan ff naar de WC gaat geef ik 't snel stiekem aan m'n hond. En dan ga ik later met m'n vriendin naar de Mc Donalds '' 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
"Ja, maar niet elke dag, want soms kan ik een dagje niet." ofzoiets 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha precies! '' Als ik naar mijn paarden moet en ik geen tijd meer heb ofzo'' 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik kan echt niet wachten tot morgenavond. Morgenoverdag wordt even minder leuk (tandarts I guess, de pijn is niet meer te houden), maar 's avonds wordt dat meer dan goed gemaakt met Echte meisjes in de jungle, Secret Story en Oh Oh Tirol. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Allemaal tegelijk man, dat is echt balen! Dat terugkijken van EMIDJ is ook een drama, kwam telkens op de RTL site uit en daar gebeurde niks.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Maar 's avonds wordt dat meer dan goed gemaakt met Echte meisjes in de jungle, Secret Story en Oh Oh Tirol.
Als je daar nou toch al je lol uit moet halen.
Guilty Pleasures ala, maar de hele avond voor de buis naar dat soort programma `s kijken terwijl je ook lekker kan sporten of zo gaat er bij mij niet helemaal in.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Af en toe is zo'n fout televisie avondje best lekker. Sporten, sociaal doen (
) of andere dingen kunnen de overige 6 dagen van de week ook.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Als je daar nou toch al je lol uit moet halen.
Guilty Pleasures ala, maar de hele avond voor de buis naar dat soort programma `s kijken terwijl je ook lekker kan sporten of zo gaat er bij mij niet helemaal in.
Ach, dat is alleen donderdagavond. Een dagje in de week vind ik dat zeker leuk. Ik zou er niet heel de dag zin in hebben, maar goed. Sporten kan morgenavond sowieso niet, want ik ben ziek. En zoals Eline al zegt zitten er nog 6 dagen in een week.