- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Echte Meisjes in de Jungle
Echte Meisjes in de Jungle
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Als je daar nou toch al je lol uit moet halen.
Guilty Pleasures ala, maar de hele avond voor de buis naar dat soort programma `s kijken terwijl je ook lekker kan sporten of zo gaat er bij mij niet helemaal in.
Ik kijk het vaak samen met vrienden. Dolle pret hoor 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Valt de nieuwe Veronica op de mat, Amanda op de cover met heel groot PULP-TV... 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Klopt, heb dat stukje ook gelezen in de gids. Vind het wel leuk dat dit soort programma's nu een hoop kijkers trekt. Kan er zelf ook geen genoeg van krijgen 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ja is inderdaad geen slecht iets, zulke aandacht. Voor je 't weer verdwijnt het weer voor een seizoen of komt het zelfs niet meer terug, omdat de herhalingen van the A-team nog meer worden bekeken... zonde!
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1623 votes
Leslie en Michella zijn echt gewoon kutwijven, ik had ze allang vermoord. De rest is wel allemaal leuk
Vooral Britt is echt hilarisch.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Morgen maar eens terugkijken. Samen met Secret Story, Oh Oh Tirol en Jensen. Top!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jensen is niet zo boeiend vanavond.
Ik wil EMIDJ graag terugkijken, maar heb nog werk te doen. Prioriteiten stellen! 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Morgen maar eens terugkijken. Samen met Secret Story, Oh Oh Tirol en Jensen. Top!
Ben blij dat ik niet de enige ben die al die programma's kijkt! 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1623 votes
Nou, ik weet niet of je het al gezien hebt maar ze gaat vrijwillig naar huis helaas, omdat ze het niet meer aan kan met Michella.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Yup
. Jammer had liever Michella zien gaan. Aangezien zij ook de aanstichter is van alles.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Jammer had liever Michella zien gaan. Aangezien zij ook de aanstichter is van alles.
Beiden *beep* wijven maar zie toch liever de nemesis van Nadia gaan. Kunnen die kinderachtige sneertjes gelijk weg. Michella is next on the shitlist.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik vind Ymke grappig en die meid uit Gooische Vrouwen, niet leslie maar die ander 
Edit: Pauline 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
''Zij koopt soms ook gewoon een onderbroek bij de Hema, dat vind ik gewoon cool!''
Britt = heldin.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
''Zij is model dus dan mag je eigenlijk maar één wortel per dag eten'' Schitterend.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik vond Britt ook wel grappig alleen haar manier van praten vind ik verschrikkelijk.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja die stem gaat je op den duur oorpijn én hoofdpijn bezorgen. Rare articulatie ook.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Heb nu 1 en 2 gezien, maar vind Amanda best lief. Ze is direct, maar ze bekommert zich wel direct om Britt als zij overstuur is. Ook duidelijk te zien dat Britt bang is voor Michella, of zich in ieder geval geïntimideerd voelt. Zou ik ook hebben denk ik, zou het lastig vinden om tegen zo'n 'vrouw' in te gaan.
Leslie daarentegen vind ik ook niet meer leuk, veel te gemeen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Die meid is hartstikke wereldvreemd, ook uitspraken van een puber. Enorme ontwikkelingsachterstand. Voor de rest weinig mis mee. Alleen die Leslie en Michella zijn echt vreselijk. Amanda is dan de derde vreselijke, maar nog twee te gaan. Al ga ik die imposante cleavage van Amanda wel missen
. Nu wordt Britt dus wel duidelijk de pispaal. Ik heb altijd wel een zwak voor eet opdrachten, was dus erg genieten deze ep.
. Probleem blijft wel dat he twel erg geregisseerd is, en heel veel geknip waar de rough edges uitgehaald worden, wel beetje jammer.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Nu even aan het terugkijken. Michella die zichzelf de reïncarnatie van Hitler noemt
Geloof het meteen.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik ben ook aan het terugkijken. Héérlijk programma! 
Die kleding ook van die Michella! Zo'n pakje vol met letters? Weird...
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Kan echt niet die Michella, die saboteert de hele groep. Ook wel weer mooi natuurlijk, geeft toch altijd een dubbel gevoel. Sneu voor de rest, maar vermakelijk voor tv 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Hahaha, inderdaad. 'Ik steek gewoon nog even een peukie op. We gaan gewoon die palmboom in vanavond!'
Brit: 'Ik steek een tak in dr reet en dan gaat ze wel lopen!'
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Kan echt niet die Michella, die saboteert de hele groep. Ook wel weer mooi natuurlijk, geeft toch altijd een dubbel gevoel. Sneu voor de rest, maar vermakelijk voor tv
Die Leslie kan er ook wat van, beetje stoken in je eigen groep
. Vooral als je dan het contrast ziet met de vriendengroep van de Babes. Echt genant gewoon.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Wou het net zeggen ja, gadverdamme wat een wijf.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Die Pauline is wel echt super stoer met die eetopdracht! 
Geweldige groep bij die Babes! Leuke sfeer, leuke meiden!