- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Echte Meisjes in de Jungle
Echte Meisjes in de Jungle
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
"Brokopondo babes, jonguh!"
Vind Britt echt tof, maar Amanda ook wel, had ik niet verwacht. Wil tenminste serieus meedoen aan het spel en kwam voor Britt op natuurlijk
Ben benieuwd wanneer Britt die beek inpleurt dat je steeds in de intro ziet. Dan kom ik niet meer bij denk ik 
edit: Zoooo die kop van Leslie als Amanda over de rijst klaagt. Ga es dood.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
'Ik mis de McDonalds wel hoor' 
'Dan gaan ze elkaars tieten beoordelen en dan denk ik: wat heeft een tiet hier nou weer mee te maken?'
Ik hoor Amanda net zeggen dat Michella een moeder is? Lijkt me heel zielig voor dat kind in ieder geval om een moeder als Michella te hebben.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Anna mag met d'r slagroombus ook wel even bij mij langskomen 
@Mel
Kan niet anders ook, Michella is vast 3x bezwangerd in de bajes 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Mijn hond begint er spontaan van te grommen in zijn slaap.
---
Die uitspraken van Britt over die man die langskomt met de fiets om stroom te maken! Briljant!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Je kan zeggen over Michella wat je wil, maar een topje dragen van Spanje
.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Hahaha!
Die bitchfight is ook echt te grappig voor woorden. Haren trekken en krabben. Ik had toch wel meer verwacht van die vrouwen.
Ze hadden moeten slaan potverdikkie! 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Zit pas op de helft dus die fiets uitspraken heb ik nog niet gehoord. En dat topje van Spanje is de druppel

Die stem van Amanda, zooo irritant.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Geweldig ook dat al die meiden meteen zo bang zijn! 
Britt, Anna en Pauline zijn mijn favorietjes.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Hahaha hoor het nu van die fiets
Heldin! Britt en Anna zijn mijn favorieten
En Amanda is wel tof op zich. Toch kiezen tussen twee partijen en zij is leuker dan die kakker en die vent.
Nou ik kom niet meer bij. 'Gaat ze weg, heb ik nog geen handtekening ook'
Niet normaal hoe erg ze tegen Amanda opkijkt, eigenlijk gewoon zielig.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
'Wóówww, een boom met allemaal stekels!' 
Idd echt een beetje raar. Alsof Amanda echt een grote beroemdheid is. Ik vind dit wel echt een briljant programma!!! 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zwaarloos
. Dat was nog wel het meest domme wat ik gehoord heb. Wat Britt allemaal uitkraamt neem ik maar voor lief. Al begrijp ik nu wel wat je bedoelde bij Ymke Fillumgek, ergerde me ook kapot. Nee absolute favoriet is en blijft de idyllische Nadia Derbane
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nou ik kom niet meer bij. 'Gaat ze weg, heb ik nog geen handtekening ook'
Niet normaal hoe erg ze tegen Amanda opkijkt, eigenlijk gewoon zielig.
Ze is een beetje vreemd maar schijnt ook echt fan te zijn van haar. Dat heb jij toch ook als je euh, Jack de Gier zal ontmoeten ofzo
. Ik vond het ook wat excessief maar Britt is dan ook een beetje vreemd (understatement of the year)
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Hehe dat wel ja
Maar ach, het is toch wel aandoenlijk dat gedrag van Britt. Gewoon superlief, maar wel oliedom. 'Die kist is natuurlijk heel zwaar door die €5000' 
En die Michella, dat ze Britt het liefst iedere minuut ziet janken
Wat een uitschot zeg.
Maar van mij mogen ze hier een dagelijkse show van maken, wat een prachtige tv! 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Die Michella en Leslie zijn vreselijk. Britt is om te gieren, Pauline is gewoon awesome. Vond het wel opvallen hoeveel Michella het over gevangenissen heeft, terwijl ze bij hoog en laag beweert nooit gezeten te hebben.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik kreeg echt op 10 plaatsen acute jeuk bij het zien van die spinnenbak opdracht. Gatverdamme.
Aflevering 3 was ook pittig zeg.
'' Als je in je spel zit en je moet wachten en er loopt een of andere tokkie met een peuk achteraan, ja sorry maar dan word ik woest ''
Die eetopdracht was echt ranzig, ik werd er spontaan misselijk van. Blegh. Paulien deed het wel heel tof. Haar groepje is ook het leukst.
''Ik ben net op tijd aan de tiet ontsprongen''. Hehe.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1623 votes
Die eetopdracht is idd erg misselijk makend, en vooral die vleermuizen met die oogjes en tanden er nog aan.
Dat zou ik tenminste niet eens aan beginnen. De rest zou ik dan nog willen proberen
. Zou het toch een groot compliment vinden als ik het helemaal zou opeten, ben niet zo voor vreemde dingen.
Benieuwd naar volgende week
. Hopelijk snel Leslie en/of Michella eruit.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Het is vooral de gedachte natuurlijk, want die lui die daar wonen eten het ook gewoon. Maar toch, hoe Pauline even die kop van die hagedis afbeet
. Zou het best eens willen proeven, maar zodra ik er aan begin komt het er vast met een brokkenstroom weer naar buiten.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Die vleermuis was plain nasty, voor de rest leek het nog wel te doen. Geen niveau Fear Factor.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Ik kan er niets aan doen maar ik vind dus Michella echt heerlijk om naar te kijken. Wat een zelfingenomen karakter. Heerlijk toch. Leslie loopt een beetje achter die Michella aan heb ik t idee. En Ymke... tja.. die leeft geheel in dr eigen wereldje. Hilarisch.
Getuige het promo filmpje van vorige week zag ik zowel Nadia, Anna en Ymke voorbij draven dus die worden niet weggestemd. Pauline zal dat ongetwijfeld ook niet zijn. Jaelle zal dan wel weg moeten. Zonde, we hebben te weinig van haar gezien en ik vond t wel interessant, een donker personage en een Belg ineen 
Vond t vertrek van Amanda overigens ook wel zonde. Vond dat ze volkomen gelijk had in haar doen al draafde ze wel iets te ver door met dat 'moeder en kind' verhaal.
Pauline blijft vooralsnog mn favoriet, gevolgd door Anna. En Britt? Tja ik ben er niet uit of ik het zielig of hilarisch moet vinden.
Vooralsnog mijn favoriete programma momenteel 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Jaelle vind ik zo iemand waarvan je eigenlijk niet weet dat ze meedoet. Geen echte toevoeging voor de kijker, komt ook door de regie natuurlijk want alleen Michella en Britt zijn aan het woord, maar bij hun gebeurd tenminste voortdurend wat
Hoop dat die slang ook komt volgende week.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Dat heb ik met allebei de topmodel meiden. Die vallen niet echt op idd.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Vond Adinda wel zielig toen ze zo van schrik stond te huilen tijdens dat gevecht.
Poepgezicht
-
- 298 messages
- 1247 votes
Jammer dat Amanda er uit is, had gehoopt dat ze dat vieze wijf er uit had gewerkt. Als Britt er nu nog uit gaat hoef ik niet eens meer te kijken. 
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Als Britt er nu nog uit gaat hoef ik niet eens meer te kijken.
Eens, maar Britt fungeert als uithangbord van het programma, dus ik gok dat dit niet gaat gebeuren.
Poepgezicht
-
- 298 messages
- 1247 votes
Eens, maar Britt fungeert als uithangbord van het programma, dus ik gok dat dit niet gaat gebeuren.
Dat zou kunnen, maar ik hoorde dat vieze wijf al zeggen dat ze nu Britt er uit wilde hebben en ik vermoed dat die ander waar ik ook de naam niet van weet met haar zal meestemmen als het zover komt.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1623 votes
Ja, is echt erg. Die Michella zei ook nog: Ik ga proberen nu goed in het straatje van Britt te komen, zodat ze niet op me stemt. Maar het liefst laat ik haar heel de dag janken. Zoiets zei ze.
Dus ben benieuwd naar volgende week.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ja zei ze ja, de bitch. Heb m'n broertje even getipt op deze topshow en hij is de verschillende episodes nu aan het bekijken. Leuk om af en toe even de hoek om te kijken, lig je geheid weer strak 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Net even de derde aflevering gekeken en ik vond het wel weer vermakelijk. Alleen stoor ik me enorm aan Leslie en Michella, wat een vreselijke meiden zeg. Vooral Michella, zo lelijk als dat ze doet tegen Britt, waar heeft dat kind dat aan verdiend zeg? Echt ongelooflijk.
Pauline liet wel weer zien dat ze toch een bikkel is, en dan na zo'n stoere eetproef nog even het woord 'teut' eruit gooien haha hilarisch gewoon. Dat team is ook wel mijn favoriet, doen het tenminste leuk met z'n allen en gaan er ook echt voor.