- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Echte Meisjes in de Jungle
Echte Meisjes in de Jungle
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Oke heb ik een aflevering gemist? Waar waren Nadia en Pauline eigenlijk?
Misschien heb je het eerste kwartier gemist, want dat was de halve finale.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
20:35 schakelde ik in. Wat was er daarvoor gebeurd dan?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ze moesten vorige week van die vlotten bouwen en deze week gingen ze daar een wedstrijdje op varen in teams. De winnaars gingen naar de finale.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Gelukkig, gunde het die ander niet. Had me er erg op verheugd de hele dag maar heb echt nog geen minuut er van kunnen zien. Zondagaaf de herhaling maar kijken.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Ben ik de enige die liever Leslie zag winnen? Heb Britt de laatste twee afleveringen erg irritant gevonden. En ze was best wel arrogant naar Michelle toe en dat pik ik niet.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Je pikt het niet nee?
Maar Michella is wel de laatste waar we ons zorgen om moeten maken.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ga Michella missen. Ik zeg ; Michella in de nieuwe Expeditie Robinson!
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Kudos dat ze de Surinamerivier per kano overstaken.
Je krijgt Surinamers echt niet zo gek!
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Ben ik de enige die liever Leslie zag winnen? Heb Britt de laatste twee afleveringen erg irritant gevonden. En ze was best wel arrogant naar Michelle toe en dat pik ik niet.
Britt arrogant naar Michella toe? En dat pik je niet. Pff, Michella was al heel de serie arrogant tegen Britt en tegen iedereen. Dus daar heb ik zoiezo geen medelijden mee.
Jeeeh Britt wint.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Kijk nu wat fragmentjes terug... wat is die Nadia toch een schijnheilig rotwijf. 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Kudos dat ze de Surinamerivier per kano overstaken.
Je krijgt Surinamers echt niet zo gek!
Hahah.
eppo349
-
- 874 messages
- 4063 votes
Maar Michella is cool.
Totaal niet, Ze heeft alleen maar lopen; schelden, vloeken, gillen, brullen, stoken, vechten, janken, ouwehoeren, etc. dat is niet cool maar hysterisch zielig.
Grappig is ze wel.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha, wat ik net las @ Ymke:
Ymke - Br*tt had de twitterprimeur (sh*tt) : maar de titel van ons nieuwe programma is: DE WERELD VAN BRITT EN YMKE <- tot zover, meer info volgt!
Ben benieuwd hoor. 
----
De geruchten gingen al even, maar nu lijkt er toch echt een serie te komen met Britt en Ymke van Echte Meisjes in de Jungle. De serie van de twee meiden uit Echte Meisjes in de Jungle zal “De Wereld van Britt&Ymke” gaan heten!
Britt bracht het nieuws vandaag naar buiten via Twitter. Daar meldde ze: “Bij deze wil ik vertellen YM en IK beginnen aan de opnames van onze serie! De Wereld van Britt&Ymke.” Daarna zei ze ook op Twitter dat ze zin heeft in de opnames voor het programma met haar aankomende collega Ymke.
Het gaat om een tv programma waarbij Britt en Ymke een wereldreis maken om te ontdekken hoe mensen schoonheid zien. Erg origineel is het niet, want Jessica Simpson maakte vorig jaar hetzelfde programma onder de naam The Price of Beauty.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Yeah! 
Ben ik ook wel benieuwd naar. Lachen om rare Britt-uitspraken hopelijk. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Britt Dekker zegt: IK BEN DE WINNARES VAN ECHTE MEISJES IN DE JUNGLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK HEB IEDEREEN VERSLAGEN!!!! #EMIDJ #NUMMER1ongeveer 23 uur geleden
Britt is echt een doos, haha. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Een meisje wat bij mijn ouders heeft gewerkt heeft dezelfde tact als Britt. Zij is ook zo onnozel als wat, net als Britt, alleen ietsje minder domme opmerkingen en niet hetzelfde accent. Ze doet me alleen wel erg vaak aan haar denken.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Telefoon uit, gordijntjes dicht en terugkijken maar! Heb er zin in!
Ben benieuwd, blijft toch 'spannend' ondanks dat ik al weet wie de winnaar is.
Britt is soms toch best slim hoor, vooral wat inzicht bij opdrachten betreft. Hoe zij met dat vlot omging was echt knap.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Ze wist heel goed hoe ze een knoop moest maken die erg stevig was, maar dat was dus geen paardenknoop. Ik wist eigenlijk niet wat dat was, en heb er ook nooit van gehoord maar dus even opgezocht
. En ze zei dat de paardenknop erg stevig was en nooit los ging, maar het is juist een knoop die je wel snel los krijgt. Dus dat was even een misser. Achja, niemand die het daar weet natuurlijk, dus eigenlijk maakt het niet zoveel uit. Misschien omdat ze veel met paarden bezig is dat ze zich vergist in de naam.
Maar verder is ze natuurlijk wel erg slim hoor. Leslie zei dat Britt erg dom is, maar ze is zelf nog dommer met haar decembermoorden. Eigenlijk was Leslie ook wel erg goed hoor. Het scheelde allemaal niet veel, of Leslie had gewonnen. Maar gelukkig niet.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Paardenknoop Paardenknoop Paardenknoop Paardenknoop Paardenknoop Paardenknoop.... ik werd echt gek van haar
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
''Eey, eet u wel eens hamburgers?'' Ze is echt lachen. Leslie vind ik meestal maar een stuk chagrijn.
Glacius
-
- 4297 messages
- 3031 votes
Gekeken toen ik smiddags in slaap was gevallen en om 12 uur snachts wakker werd en me dood verveelde. Best grappig idd.
Leslie vond ik in het begin een echt kutwijf, maar werd tijdens de laatste 4 toch wat normaler. Misschien dat ze bewijzingsdrang heeft ofzo. Meelopertje met Michella.
Britt was soms wel erg irritant dom, maar soms was het ook best grappig. Niet zo erg dat zij gewonnen had. Wel een erg lelijke chick, trouwens.
Nadia. In het begin vond ik haar wel ok, maar wat een schijnheilige hoer zeg. Op slinkse wijze iedereen tegen elkaar opstoken. En maar onschuldig blijven doen.
Michella. Een zeikwijf en ongelofelijke hypocriet. Ook lelijk trouwens. Soms wel grappig en best aardig als ze wel eens haar hart durfde te tonen.
Amanda. Arrogant, maar toch ook best aardig en medelevend. En erg sportief en strijdlustig in het spel. Ze had wel gelijk om Michella af te zeiken. Michella deed expres erg vervelend tijdens de wedstrijden en zat bewust vanaf begin af aan Amanda af te kraken.
Anne. Ook redelijk arrogant, maar over het algemeen toch wel sportief en vriendelijk. Soms wel erg kattig.
Pauline. In het begin leek ze erg aardig en toch vrij volwassen, maar naarmate het einde vorderde begon ze toch ongelofelijk irritant te worden. Zware verbeelding.
Ymke. Ongelooflijk irritant kind. Lult constant onzin en zat zich ongelofelijk aan te stellen. Deed alsof ze slim was, maar is gewoon een dom figuur die wat meer boeken heeft gelezen dan de rest.
Jaella. Niet veel over te zeggen. Leek zichzelf buiten te sluiten en dan op een anderen te schuiven. Bijna alsof ze de racial card wou trekken voor dat feitje.
Adinda. Niet veel over te zeggen. Een aansteller met verbeelding die geen eigen mening durft te vormen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Kan me er goed in vinden, in die beschrijvingen. Al vond ik Michella wel steeds toffer worden.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
''Eey, eet u wel eens hamburgers?'' Ze is echt lachen. Leslie vind ik meestal maar een stuk chagrijn.
Ja, echt grappig wat ze allemaal tegen die man zei. Ook echt van: 'Ik weet dat jullie normaal niet zo snel lopen, maar ik doe dat nu wel ff.'
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Was een beetje op twitter aan het lezen, zag ik dit:
michella29 Michella
by EchteMeisjesRTL
Ben benieuwd wat ze overhoud voor de kankerbestijdering eerst autotje paard en mac nou kunne heel wat mensen van genezen vieze schijnheil
God, ze laat zich kennen zeg. 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Heerlijk
Britt zit met een lekker bedrag op d'r rekening bij de mac en Michella is haar uitkering aan het uitgeven bij de Aldi
Die verbitterdheid druipt er vanaf!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
En net als je denkt dat het niet gekker kan worden: