- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Oh oh Tirol
Oh oh Tirol
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik kijk Oh Oh Tirol gewoon, lees toch wel hier wie er afvalt bij SS 
Wel mooi stukje van Tatjana hehe. Tony en Joey werden weer ff wild!
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Vind het helemaal niet zo goed voor het programma, die Tatjana. Ze is best een feest beest, maar de conflicten tussen haar en voornamelijk Joey geven een totale andere sfeer aan het programma dan waar ik zin in heb. Oh Oh Tirol/Cherso onderscheidt zich juist min of meer omdat ze juist zo weinig met serieuze zaken bezig zijn, het hoort een positieve sfeer te hebben die je dit seizoen een beetje af laat wachten. Maar, ze zal volgende week wel naar huis gaan, heel erg jammer maar uiteindelijk wel een betere beslissing.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik heb net Oh Oh Tirol ook terug gekeken. Ik vond het ook een leuke aflevering en ik vind het altijd wel leuk als er ruzie/conflicten ofzo zijn. Maar ik vond het dit keer wel zielig voor Tatjana. Ja, ze is wat anders en ze is misschien een beetje té aanwezig, maar om nou zo boos te worden omdat ze je trui aantrekt? Waar je jezelf al niet druk om kan maken zeg..
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Zag er nu ook wel een beetje sneu uit ja. Maar als iemand die ik totaal niet kan uitstaan iets van me zou aantrekken of afpakken zou ik ook niet zo aardig reageren denk ik. Meer het idee, en een opstapeling van eerdere akkefietjes.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Hmm. Ik kan daar meestal niet zo goed tegen. Ik word zelf dan ook niet zo heel snel boos, omdat ik me nooit zo druk kan maken om van die kleine dingetjes. Vandaar dat ik misschien ook nooit echt in een groep pas en het een beetje zielig vind voor Tatjana. Pas er zelf ook nooit tussen, omdat ik nooit tegen dat gezeur allemaal kan.
Maar goed, Oh Oh Tirol blijft leuk en die ruzietjes vind ik meestal ook wel leuk om te zien. Een beetje spanning en sensatie is ook niet verkeerd. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Matsoe vindt Tijgertje kansloos
(Novum) - Matsoe Matsoe van Oh Oh Tirol kan zich absoluut niet vinden in het gedrag van Tijgertje. De Haagse nieuweling uit de realityshow werd woensdag aangehouden vanwege winkeldiefstal. Ze is inmiddels weer op vrije voeten.
"Ik vind het een beetje kansloos", zegt de 20-jarige Matsoe Matsoe onomwonden in RTL Boulevard. "Je moet godverdomme hard werken voor je geld. Ik sta hier ook in een tuin te klooien zodat ik naar de winkels kan." De tuinier zegt gekscherend dat je beter een bank kan overvallen. "Dan ben je gelijk klaar voor de rest van je leven."
Joey, de echte naam van de Hagenees, kreeg het eerder in Oh Oh Tirol met Tijgertje aan de stok. Matsoe Matsoe ergerde zich mateloos aan haar losbandige gedrag. De moeder van Tijgertje zit nog vast vanwege de poging tot winkeldiefstal.
Gezellig, samen met je ma winkels beroven. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Wat een trieste gevallen. Kan wel begrijpen dat de groep niet goed met haar kan, zou ik ook hebben. Is echt niet mijn soort meid, de rest trouwens ook niet. Denk dat ik het alleen zou kunnen vinden met Bibi, dat vind ik nog wel een leuke meid.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Trieste gevallen inderdaad. Wel mooi weer van Matsoe Matsoe dat ie dat zo in RTL Boulevard zegt
Bibi en Elize vind ik de twee leukste meiden btw.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Elize is ook nog wel leuk, en van de jongens vind ik Joey het leukste, voor de rest is het weinig vooral Tony vind ik echt een smeerlap 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik zou me dood ergeren aan Vincent en zijn mokkel Roos. Die hebben echt een smerige air over zichzelf heen hangen alsof ze hun eigen kont nog zouden kussen als dat kont. Blegh.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Joey is het tofst ja. Aan Tony weet je volgens mij echt niet wat je aan hem hebt. De ene keer is hij je mattie en de andere keer naait ie je. Sniper is het grootste balletje met z'n uggs 
Mooiste was gisteren dat iedereen hem de grootste schijterd vond en hijzelf dacht dat er geen schijterds waren 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Op de foto is Tijgertje, echte naam Tatjana, te zien terwijl ze zich opperbest vermaakt met een jongen die niet herkenbaar in beeld verschijnt, op één specifiek lichaamsdeel na. Op het expliciete beeld is duidelijk te zien dat de Haagse haar partner oraal aan het bevredigen is. Het is voor de Oh Oh Tirol-ster te hopen dat het hier om slechte 1 april-grap gaat....
Het is de tweede keer deze week dat Tatjana negatief in het nieuws komt. Afgelopen woensdag werd ze in de boeien geslagen nadat ze samen met haar moeder kleding probeerde te stelen. Tijgertje kon toen worden aangehouden omdat ze werd herkend door een medewerkster van de winkel.
Voor foto moet je maar googlen
Zelf denk ik niet dat 't Tijger is, maar dat krijg je met die vage foto's..
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Voor de 7e keer aangehouden wegens rijden zonder rijbewijs, winkeldiefstal en dit soort foto's. Wie zou dr niet als vriendin willen hebben?
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ze lijkt er wel op. Maar ach, who cares? Sta d'r niet van te kijken 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Waarom vinden jullie de foto's wel op google en ik niet? Zoek ik verkeerd ofzo?
Edit: Gevonden. Is dat alles?
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Het is al teveel info 
Vind haar ook wel het type 'bijter'.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Wat een topaflevering!
Je zou maar naast Tijgertje wakker worden 's ochtends, man, man, man. Barbie op het paard, de sneeuwpop, Sniper met het matras, Tijgertje met de uitsmijter, goed gelachen 
Volgende week weer ruzie met Tijgertje 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
En dan nu: Oh Oh Tirol terugkijken! Ben benieuwd! 
Leuke aflevering weer! Ben weer benieuwd naar volgende week!
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Vind dat Oh oh Tirol steeds minder leuk. Begin mij toch wel steeds meer te ergeren.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Net ook even de eerste episodes van Jersey Shore, de Amerikaanse variant dus en waarvan Cherso/Tirol is gekopieerd, bekeken. JS vind ik nog wel wat toffer, vergeleken daarbij is Tirol nogal braaf. Het is bijna een 1 op 1 kopie, alleen in Tirol zijn ze vooral dom en in Jersey Shore zijn het players en hoertjes.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Ronnie van JS is een kloon van Ricky Martin. Zelfs zn stem lijkt heel erg
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wat een ransbakken zeg, die kerels. Smerige remsporen in 't ondergoed, ongegeneerd schijten en dan die vreselijke openingszinnen..
Het zou je vriend maar zijn.
''Bob de bouwah, kenne wij ut bouhwuh!'' 
Zijn net kindjes, die kerels.
Tony zijn imitatie van Tijgertje, jesus, kan wel begrijpen dat hij de schijt van dr heeft, maar hij is ook echt wel hard hoor.
Jammer dat ze weg is, maar wel beter.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Melanie is klaar met Oh Oh Tirol. Ga het volgende week niet meer kijken. Dat ze dom zijn, oké. Dat was zelfs leuk. Dat ze raar zijn maakt me ook niet uit, maar iemand naar huis pesten? Nee. En daarna dan ook nog schijnheilig gaan knuffelen (vrouwen) alsof ze het allemaal heel erg vinden. 
Kansloze mensen.
Ik vind Tijgertje ook niet de mooiste en de leukste en ze kan misschien wel irritant zijn, maar dat is nog geen reden om al je fatsoen opzij te zetten en gewoon ordinair te gaan pesten. Nee.

edit: Ik moet er nog wel even aan toevoegen dat Barbie wat vriendschap betreft écht een schat is. Op haar heb ik dan ook niets aan te merken.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Maar Tijgertje lag niet in de groep en ze was ook irritant. Het is beter dat ze weg is hoor. En zelf zie je Moneuk ook het liefst naar huis worden gepest 
Was wel een vermakelijke aflevering, volgende week kan interessant worden met twee nieuwe bewoners(?).
Maar gewoon lekker allemaal Jersey Shore kijken
Veel stoerder.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik vind dat als heel de groep zich ineens tegen Moneuk gaat keren het ook niet meer leuk is. Ik vind haar wel dom, net als Tijgertje, maar dat is geen reden om zo weggepest te worden. Het was wel een verstandige keuze van haar om weg te gaan, dat wel.
Jersey Shore ga ik zeker kijken. Lijkt me leuk. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
De humor is stukken minder en de lol is er sinds Cherso wel vanaf. Ze hadden het beter daarbij kunnen laten, want Tirol valt er tegen.
happie
-
- 6234 messages
- 426 votes
Dat ze deze mensen niet tegen zichzelf in bescherming nemen. Ze durven zich voor nationale televisie zo voor ... te zetten.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
ze zijn nu flink bezig met hun imago, door vanalles te doen voor goede doelen, zodat ze niet zo dom en asociaal lijken....
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Schijnt dat Tijgertje weer is opgepakt wegens winkeldiefstal. Hoe zielig kun je zijn. Wat een triest persoon.