- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Oh oh Tirol
Oh oh Tirol
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ben wel een kijker, maar zit nou ook niet echt te wachten op die nieuwelingetjes die vast en zeker het waanidee krijgen dat ze nu doorbreken en hartstikke beroemd worden. Beetje 'teren' op het succes en het imago van anderen.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Nevernooit zullen zulke types beroemd worden. Zodra dit voorbij is, zullen ze worden vergeten, net als genoeg achterlijke hypes en trends van tegenwoordig.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Ik ben ook een kijker hoor, maar als je me punt er niet uit weet te halen dan zegt dat genoeg Lefgozer 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik ben volgens mij de enige die het niet erg vindt dat Matsoe Matsoe eruit is. Barbie en Jokertje mogen dan wel zo gek als een deur zijn, maar het zijn wel de enige twee die altijd vriendelijk zijn tegen iedereen. Hoe zo'n Matsoe Matsoe meteen reageerde op Tijgertje vond ik overdreven. Zij was natuurlijk wat anders en ook heel raar, maar je kan ook gewoon proberen om met zijn allen een leuke tijd te hebben.
Matsoe Matsoe eruit vind ik dus helemaal niet erg. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Joey was wel de droogste van de hele groep. 
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ga de komende serie niet meer kijken. Vond Matsoe Matsoe erg grappig en een van de redenen om de matige tirol serie te volgen. Daarnaast is het wel zo'n beetje op.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Matsoe Matsoe was juist de enige die nog een beetje humor had. Sterretje vind ik altijd zo plat en makkelijk en Jokertje is alleen grappig omdat ie niet te verstaan is. Barbie is een schatje (en heel dom) en die andere meiden zijn er alleen maar ter beeldopvulling.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Gare serie wordt dit, zeker vergeleken met Jersey Shore. Wil het eigenlijk skippen, maar ik weet gewoon dat ik het toch wel weer kijk 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Gare serie wordt dit, zeker vergeleken met Jersey Shore. Wil het eigenlijk skippen, maar ik weet gewoon dat ik het toch wel weer kijk
Dat heb ik ook. Ik ga dat toch weer kijken, terwijl ik er eigenlijk geen drol aan vindt. Maar goed. Jersey Shore seizoen 4 komt ook bijna (augustus geloof ik) en dat wordt wel weer genieten geblazen! 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
X Cherso is net begonnen. Echt een raar concept, maar wel erg grappig. Ze hebben sterretjes op stokjes, joker-kaartjes, etc om te jureren. 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Nou, ik zit er weer in hoor! Kan toch allemaal niet, wat een tuig allemaal 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
'Hoe zou je een van ons versieren?'
'Ik kan moppen tappen!'

Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Weten we niet nu al via die foto van een pagina terug wie uiteindelijk dat nieuwe programma wint
?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik kijk gewoon niet naar de foto. Ik weet er 1tje en verder weet ik eigenlijk niets. 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Kut, nu heb ik weer naar de foto gekeken
Maar nu je zegt, behoorlijk vaag dat het eigenlijk al bekend is ja. Funfactor daalt met 50% 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Maakt het je dan echt wat uit wie er wint? Wij maakt het echt geen reet uit, zolang ze maar vermakelijke televisie neerzetten vind ik het prima. 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Nee maakt eigenlijk niet uit. Ik kijk toch wel 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Ik ga morgen het op internet kijken!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Die Gerrit met zijn 750 bedpartners, die gayboy, doet ook mee aan 'Wie trouwt mijn zoon'. Lol.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Als je op tv wilt, kan je het ook gewoon zeggen 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Hey, ik kwam binnen zag ik.
Da's nog de enige die ik me kan herinneren eigenlijk, die was best leuk. En dat 'brave' meisje die de joker kreeg ook.
Wat gênant was die gast die aan Bibi vroeg om te beffen, kan echt niet 
Die populaire praat vind ik wel wat irritant worden nu. Neuken, kletsen, uit elkaar trekken... ja leuk al die synoniempjes.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
die stewardess vond ik verwaand en dom. Past er dus wel goed bij.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Oh god, ja, dat mensen dit doen. En dat ik er naar kijk. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik begin ook aan mezelf te twijfelen, helemaal nu met The Villa wat ik nu al strontvervelend vind..
TheShadowking
-
- 403 messages
- 0 votes
Ik heb net dat programma gezien met die mensen als jury waar ze een nieuwe idioot moeten uitzoeken voor hun programma, maar wat ontzettend triest zijn al die mensen die op auditie gaan onvoorstelbaar zeg. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Het lijkt me echt verschrikkelijk om zo bijvoorbeeld je dochter/zoon of je kleinkind op tv te zien. Echt trieste mensen inderdaad, maar dat mag de pret hier niet drukken hoor. Hoe triester de mensen, hoe meer er gelachen kan worden! 
TheShadowking
-
- 403 messages
- 0 votes
Ja het was best wel lachen idd hoe sommige mensen zich verlagen enzo.
Ik zag op een gegeven moment een dikke kerel die het erover had dat hij super veel mannen had versleten, 750 als hij het moest schatten zei hij.
Nou toen ging hij niet door. Tot ziens