• 178.041 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.687 votes
Profile

Oh oh Tirol

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Alweer? Begin deze maand toch ook al?

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Ja klopt. Nu bij de supermarkt met t karretje doorgelopen zonder te betalen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Juist ja, lekker handig. Die reputatie raakt ze nooit meer kwijt, en dat wil ze blijkbaar ook niet.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Kunnen ze dat uitschot niet een paar maanden in de cel laten afkoelen?

happie

• 6234 messages
  • 426 votes

Je haalt de woorden uit mijn mond Nomak. Ze moeten dit soort volk gewoon geen zendtijd geven en als het ff kan ook geen stemrecht. Dit zijn typisch mensen, die geen idee hebben en stemmen op Wilders, omdat hij het "anders wil doen".

yeyo

• 6351 messages
  • 4613 votes

Ik betwijfel het dat Tijgertje zou gaan stemmen.

FlyLo

• 1070 messages
  • 745 votes

Jullie hebben tenminste geen opkomstplicht meer. Bij ons MOET iedereen naar de stembus.

filmliefhebber92

• 1196 messages
  • 2570 votes

happie wrote:

Dit zijn typisch mensen, die geen idee hebben en stemmen op Wilders, omdat hij het "anders wil doen".

Of de partij voor de dieren, want "dieren zijn zo schattig". Dat is 1000x erger.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2630 votes

Ben ik nu de enige die die programma met plezier kijkt . Ik vermaak me elke week weer prima met de stomiteiten die ze nu weer uitgehaald hebben. Heerlijk om te zien .

filmliefhebber92

• 1196 messages
  • 2570 votes

Ik kijk ook met veel plezier

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Wat een tokkie, dat tijgertje.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oh god, dieptepunt deze avond, vooral dat tussen Barbie en Sterretje. Viel wel te verwachten, maar toch.

''Je bent gewoon een stuk verdriet van je vaders vijf geile minuten.''

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Barbie en Tony

Sniper op het laatst Wat een kneus is het ook. En die twee nieuwe zijn ook nog geen toevoeging.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Blijven die voor 'vast' er bij dan? Dacht voor 1 nachtje.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Zijn denk ik tijdelijke gasten, vorig jaar kwam het vriendje van kabouter ook een paar afleveringen...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

De nieuwe cast:

(afbeelding)

De nieuwe cast van Oh Oh Cherso; met Gio Diekema, Thomas Leemstra en Kayleigh, zonder Matsoe Matsoe

De nieuwe cast van Oh Oh Cherso is compleet. De Haagse vakantiegangers hebben versterking gekregen van drie nieuwe gezichten, die - op z'n zachts gezegd - ook wel van een borreltje houden. De homoseksuele Gio, de blonde Kayleigh en als laatste heeft Thomas Leemstra zich bij het zooitje ongeregeld gevoegd om de boel weer even flink op stelten te zetten deze zomer.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Elineloves wrote:

De nieuwe cast:

De nieuwe cast van Oh Oh Cherso; met Gio Diekema, Thomas Leemstra en Kayleigh, zonder Matsoe Matsoe

De nieuwe cast van Oh Oh Cherso is compleet. De Haagse vakantiegangers hebben versterking gekregen van drie nieuwe gezichten, die - op z'n zachts gezegd - ook wel van een borreltje houden. De homoseksuele Gio, de blonde Kayleigh en als laatste heeft Thomas Leemstra zich bij het zooitje ongeregeld gevoegd om de boel weer even flink op stelten te zetten deze zomer.

Oke dan is het dus meteen al een heel stuk minder. Matsoe Matsoe was eigenlijk nog de enige reden waarom ik keek (heb van Tirol trouwens alleen de eerste drie of vier afleveringen gezien).

Is dat nou een homo die op de grond ligt?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Volgens mij is hij de homo ja.

Zonder Joey is het inderdaad veel minder leuk, vraag me ook af waarom hij niet mee doet.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Misschien is hij net iets minder aandachtsgeil dan die andere idioten.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Ik kijk de serie vooral voor Barbie , inderdaad wel jammer van Joey. Denk eerlijk gezegd dat die andere Gio is

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Zijn allebei vrij gay.

Edit: Dit is Gio, de homoseksueel.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Sterretje heeft z'n 3e ster gevonden..

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Haha, ik heb het ook nooit goed Naja, zorgt misschien voor een andere sfeer in het huis.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Mijn gaydar werkt altijd.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Elineloves wrote:

Edit: Dit is Gio, de homoseksueel.

Whahahaha

Ik heb absoluut niets tegen homo's, maar alleen hoe die zich kleedt al...

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Artistiek toch

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Een Utrechter nog wel, waren de tsjappies in Den Haag op?

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Joey eruit en die homo erbij, hele slechte ruil. Denk dat ik niet ga kijken (maar ja, dat zei ik vorig seizoen ook, en toch blijf je het op een of andere manier kijken). Heb niks tegen homo's maar zoals Minotaures al opmerkte, dit is gewoon een viezerik.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Van een Oh Oh Tirol-kijker verwacht ik sowieso niet veel, maar dit is behoorlijk laag. Je hebt hem niet eens in een trailer of iets anders gezien, om maar te zwijgen of je een eerlijk beeld krijgt van iemand die aan een programma zoals dit mee werkt.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Jij doet hetzelfde. Je hebt je mening al over me klaar, alleen omdat ik een 'Oh Oh Tirol-kijker' ben (wat ik trouwens geeneens ben, afleveringen die ik heb gezien kwam ik tegen omdat ik aan het zappen was). Je hebt me geeneens gezien in een trailer, man!

En ik kan met redelijke zekerheid zeggen dat die Gio een viezerik is, dat druipt van die foto's af.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.