• 178.033 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.613 votes
Profile

Oh oh Tirol

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Vanavond nieuwe serie van de voormalige ''Oh oh Cherso''. Hersenloos vermaak en lekker grof, maar wel lekker echt. Benieuwd naar dit wintersport-seizoen. Lijkt me wat leuker aangezien ze meer te doen hebben overdag dan hangen bij het zwembad.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Triol? Daar gaat je topictitel.

Ik dacht dat het al begonnen was. Voel niet echt de behoefte om het te volgen, gezien donderdagavond sowieso een drukke tv-avond is. Het Cherso gebeuren was soms wel vermakelijk.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Haha, foutje!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Is die sniper er niet bij? Zie hem nergens op foto's staan.

(afbeelding)

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Geen idee, hoorde wel dat er een nieuw meisje bij kwam, en Barbie zit erook in dus lijkt me dat dit niet een groepsfoto is.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oh verrek, Barbie staat er ook niet op. Hoe kan ik die nou missen.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Haha, vind haar het leukste van de hele mikmak. Lekker ordinair en durft emoties te laten zien (ook al zijn ze niet van een heel hoog niveau en verreweg van toepasselijk).

Jammer dat wie is de mol bijna is afgelopen anders was het echt een heerlijke avond, tuurlijk nog even wachten hoe dit seizoen gaat bevallen.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ben het weer aan het kijken en vermaak me al weer goed. Maar die Tatjana, wat een figuur hebben ze weer gekozen

Matsoe Matsoe weer de held natuurlijk met z'n eeuwig verstopte neus

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Matsoe Matsoe was mijn favoriet. Het is nu op tv dus, welke zender en tot hoelaat? Dan kijk ik even na de uitslag van SS

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Haha inderdaad, hopelijk kunnen Roos en Tatjana het goed met elkaar vinden aangezien het niet echt een programma is die het moet hebben van de ruzies, maar meer van de lompheid. Tot nu toe de quote van de aflevering: slissende tijger! GE-WEL-DIG!

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

rtl 5 van 21:30 tot 22:00 uur

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wat een figuur, die Tatjana! Vreselijk.

'Sniper en Tijgertje', waar is 'Sniper en Little Princess'?

Haha, Jokertje tijdens de aftiteling. Wat een baklap zeg, nou nou nou.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Die vlammenwerper van Tatjana in de aftiteling haha wat een gek wijf. Wat een cliffhanger ook, kunnen ze niet alle afleveringen achter elkaar uitzenden?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Was dat een vlammenwerper? Ik kreeg niet helemaal mee wat ze nou deed, dacht dat ze de cameraman wou slaan.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Inderdaad duurt veel te kort! Die Sniper is wel erg hoor, haha. Maar was hij en roos nou echt een stelletje of wat? Las de hele tijd dat het uit aan was, laatste keer was het uit. Blijkbaar nog niet uitgebloeid dus.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Elineloves wrote:

Was dat een vlammenwerper? Ik kreeg niet helemaal mee wat ze nou deed, dacht dat ze de cameraman wou slaan.

Ze zei ''Alles voor een peuk in de ochtend'' haha

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Was een deobus met een aansteker Was een beetje een moment dat je een stoere actieheld ziet doen, en geen Haags huppelkutje.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Jessen0wnt wrote:

Inderdaad duurt veel te kort! Die Sniper is wel erg hoor, haha. Maar was hij en roos nou echt een stelletje of wat? Las de hele tijd dat het uit aan was, laatste keer was het uit. Blijkbaar nog niet uitgebloeid dus.

Die Tatjana is er ook alleen bij gekomen om onrust te stoken tussen Sniper en Roos. Missie volbracht, al na 20 minuten.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Apart, Roos en Vincent waren gaan samenwonen, las ik enkele weken geleden nog..

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik wist niet eens dat dit vanavond kwam! Ga het meteen terugkijken. Vond Oh Oh Cherso echt super leuk. Vooral die opmerking van Barbie toen ze ging bungeejumpen: 'I'm Scary'

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

'' Ik eet geen vlees, alleen frikandellen ''

Zullen we opperen dat ze Barbie in het Secret Story huis zetten, Melanie?

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Ja, de makers kunnen nu natuurlijk wat gaan uitproberen omdat ze toch al een zee van promotie van het vorige seizoen hebben. Weet echter niet welke kant dit seizoen heen gaat, beelden van de ski les zagen er wel weer vermakelijk uit! Was 'ie nou een Duitser of?

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Elineloves wrote:

'' Ik eet geen vlees, alleen frikandellen ''

Zullen we opperen dat ze Barbie in het Secret Story huis zetten, Melanie?

Als dat gebeurd neem ik uit eigen zak het 24-uur kanaal, haha.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Barbie meets Sofia, haha. Moeten we alleen nog even een leuk geheim voor Barbie verzinnen.

''Ik ben vroeger een vent geweest''.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Of ''ik ben vegetariër'' en ondertussen wel frikadellen eten: niemand die het raad!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha dat past meer in haar straatje ja. ''Ik ben hoogbegaafd'' zal het in ieder geval niet zijn.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Haha nee, daar prikken ze snel genoeg door heen.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Jaaaa, dat is een goed idee! die Matsoe Matsoe (als je het zo schrijft) moet er dan ook in! Die is zooo ongelofelijk droog

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dan wil ik er ook in! Matsoe Matsoe = held

Vraag me wel af hoe ze dit hele ski-gebeuren boeiend kunnen houden, afleveringen lang.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.