- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Oh oh Tirol
Oh oh Tirol
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Hoe krijg je het voor elkaar ook. Als je er elke avond 1tje zou doen ben je al meer dan 2 jaar bezig.
Misschien is ie op zijn 12e begonnen ofzo! 
TheShadowking
-
- 403 messages
- 0 votes
Die Gerrit met zijn 750 bedpartners, die gayboy, doet ook mee aan 'Wie trouwt mijn zoon'. Lol.
Dit dus en die gayboy verdiende echt een nekschot
Wat een vreselijk wangestalte!
Inderdaad ja doet ie goed z'n best, vraag me af of z'n moeder ook heeft zitten kijken...
TheShadowking
-
- 403 messages
- 0 votes
die stewardess vond ik verwaand en dom. Past er dus wel goed bij.
Dom iig niet, ze wist namelijk precies hoe ze het moest aanpakken en zei niet echt iets doms voor zover dat mogelijk is als je met van die mensen over niks moet praten.
Net zoals die meid met die hond, die zogenaamd Ado heette. Die was er dus echt niet toevallig bij. Dat is gewoon slim aanpakken, die domme gasten vinden het toch wel goed als ze er lekker uit ziet en indruk maakt met haar verschijning.
Ze zijn eigenlijk ook gewoon met een vleeskeuring bezig en dat geld ook voor de vrouwelijke juryleden. Shirtje omhoog en door..
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Dom was ze wel degelijk, want als je als stewardess dagelijks de reizigers moet vertellen hoe te handelen bij nood en het vervolgens verkeerd reproduceerd (ze was ook nog echt overtuigd ook) als er naar wordt gevraagd, ben je echt niet slim. Volwassenen moeten namelijk wel eerst de mondkapjes op doen voordat ze hun kinderen ermee helpen. Ze werd niet voor niets keihard uitgelachen door Nikkie. Ik zou liever niet bij haar in het vliegtuig willen zitten.
Voor zover ze een echte stewardess was tenminste, want ik denk eerder dat het gewoon een rol was. Maar op rollen moet jij je natuurlijk wel goed voorbereiden. 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Vond haar echt geweldig, ook dat haar vriendje het uit maakte. Geniaal!
happie
-
- 6234 messages
- 426 votes
Ach ze hebben de onderkant van de samenleving ook weer een tv programma gegeven. Dat ze zulke mensen niet tegen zichzelf in bescherming nemen. Er is niks ergers, dan dat dit soort programma's te laten maken en die mensen te laten denken, dat ze ook nog leuk zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ergste is er zijn genoeg mensen die dit echt leuk vinden. Je zou gek zijn als commerciele omroep om daar niet op in te spelen.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Waarom is het erg dan dat mensen dit leuk vinden? Er zijn mensen die het leuk vinden om eraan mee te doen, er zijn mensen die het leuk vinden om te kijken en de commerciele omroep kan er wat centen mee verdienen. Ik zie geen probleem. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Puur omdat het kwalitatieve televisie in de weg staat. Voor mensen die dit goed vinden is het allemaal leuk, voor de counterparts van die groep wat minder. Dit soort programma's worden nu massaal aan de lopende band gemaakt. Spijtige ontwikkeling voor de groep die dit slechte televisie vinden.
Al is dit gewoon wat het Nederlandse publiek leuk vindt. Gelukkig is er altijd nog internationale televisie.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Lijkt me dat er, vooral met alle extra zender die digitale televisie biedt, genoeg aanbod is. Ook voor mensen die hier niet van houden. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
8 kanalen MTV bijvoorbeeld?
Onzin natuurlijk. Dat zijn allemaal subzender en zitten niet allemaal aparte networks achter. Het is gewoon filler, gelukkig is de publieke omroep er altijd nog. Wel een spijtige ontwikkeling rond de commerciële zenders. Maar dat er voor iedereen wat wils is is onzin. Het zoeken naar kwalitatieve televisie is gewoon lastig, en dit soort tv valt gewoon goed bij de Nederlandse bevolking. Die worden op hun wenken bediend, de Nederlanders die 'meer' zoekt heeft een probleem.
Daarom jammer dat dit soort formats het goed doen, uit mijn pov.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Net zoals die meid met die hond, die zogenaamd Ado heette. Die was er dus echt niet toevallig bij. Dat is gewoon slim aanpakken, die domme gasten vinden het toch wel goed als ze er lekker uit ziet en indruk maakt met haar verschijning.
.
Het programma (uiteraard) niet gezien, maar dat was weer good old Patricia las ik.
Opvallend dat al die TVafvoerputje programma's hetzelfde volk trekken om er in te figureren.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Good old Patricia. Had ik ook niets van vernomen trouwens.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
8 kanalen MTV bijvoorbeeld?
Onzin natuurlijk. Dat zijn allemaal subzender en zitten niet allemaal aparte networks achter. Het is gewoon filler, gelukkig is de publieke omroep er altijd nog. Wel een spijtige ontwikkeling rond de commerciële zenders. Maar dat er voor iedereen wat wils is is onzin. Het zoeken naar kwalitatieve televisie is gewoon lastig, en dit soort tv valt gewoon goed bij de Nederlandse bevolking. Die worden op hun wenken bediend, de Nederlanders die 'meer' zoekt heeft een probleem.
Daarom jammer dat dit soort formats het goed doen, uit mijn pov.
Ik heb het niet over die 8 kanalen MTV, maar meer over Comedy Central Family, Filmkanalen, Sportkanalen, Nostalgienet, en zo zijn er echt nog talloze op te noemen. Zit inderdaad weinig Amerikaans vermaak in, maar daarvoor hebben we dan weer het Internet. Ik heb sowieso vrij weinig te klagen, omdat die commerciële zenders wel uitzenden wat ik wil zien. Programma's als 'Help mijn man is ... (klusser, heeft een hobby, etc)' of dat burenruzie gedoe vind ik helemaal niks, maar daar zal ook vast wel weer een doelgroep voor zijn.
Maar jammer dat niet iedereen aan hun trekken komt, had verwacht dat dit wel het geval zou zijn. Maandag avond crimeserie-avond, Net5 met een heleboel Amerikaanse series, Comedy Central, daar zitten toch ook behoorlijk wat Amerikaanse dingen tussen. De publieke omroepen zenden weer totaal andere dingen uit als de commerciële. Ik vind dat er variatie genoeg is in ieder geval.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Diversiteit is er zeker, al is het nog lang niet zo dat er voor iedereen wat is. Vooral veel hetzelfde. Als je dit soort dingen wel leuk vindt kom je extreem goed aan je trekken ja
.
happie
-
- 6234 messages
- 426 votes
In ieder geval heeft testbeeld nog meer uitstraling, dan deze nono's uit DH.
TheShadowking
-
- 403 messages
- 0 votes
Dom was ze wel degelijk, want als je als stewardess dagelijks de reizigers moet vertellen hoe te handelen bij nood en het vervolgens verkeerd reproduceerd (ze was ook nog echt overtuigd ook) als er naar wordt gevraagd, ben je echt niet slim. Volwassenen moeten namelijk wel eerst de mondkapjes op doen voordat ze hun kinderen ermee helpen. Ze werd niet voor niets keihard uitgelachen door Nikkie. Ik zou liever niet bij haar in het vliegtuig willen zitten.
Voor zover ze een echte stewardess was tenminste, want ik denk eerder dat het gewoon een rol was. Maar op rollen moet jij je natuurlijk wel goed voorbereiden.
Maw je weet dus helemaal niet of ze echt stewardess is en om iemand op basis van het bovenstaande dom te noemen slaat nergens op aangezien de vraag van de presentatrice ook nergens op sloeg. Als zij eruit wordt gepikt als dom terwijl er malloten in voorkwamen die 10 keer zo dom waren noem ik dat pure afgunst.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Iemand die een fout maakt en zich vervolgens meerdere malen niet wil laten verbeteren is in mijn ogen wel dom. Het maakt dan niet uit of ze wel of geen stewardess is.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Iemand die een fout maakt en zich vervolgens meerdere malen niet wil laten verbeteren is in mijn ogen wel dom. Het maakt dan niet uit of ze wel of geen stewardess is.
Helemaal waar.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Vond 't best wel leuk, die X-cherso shit. Heb er wel weer zin in, ookal feesten ze als kleuters 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik zit weer voor de buis hoor. Ben wel benieuwd wie er nou uiteindelijk meegaan. Eentje weet ik al (jammergenoeg), maar de andere is gelukkig nog steeds een verrassing. Ik neem aan dat er 2 (1 jongen en 1 meisje) uitgekozen worden?
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Indeed
Tony mag wel eens een nekschot krijgen. Lelijke dikke kwal denkt echt teveel van zichzelf..
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Uhuh. Die vind ik ook echt niet leuk. Matsoe Matsoe vond ik in het eerste seizoen erg leuk, maar in Tirol vond ik het ook echt helemaal niets meer. Denkt ook iets teveel van zichzelf. Ben blij dat ie niet meer meegaat. 
Barbie blijft gewoon echt de leukste. Ook het relaxed, vind zichzelf niet helemaal geweldig zoals de rest (ook Bibi en Little Princess vinden zichzelf echt helemaal geweldig. En dan heb ik het nog niet eens over Sniper). Elize vind ik ook nog steeds erg cool en Jokertje ook.
Ben benieuwd hoe de nieuwelingen in Cherso zullen zijn. Vanaf volgende week zullen we het zien. Ik heb er in ieder geval zin in! 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Bibi 
Barbie is inderdaad wel de leukste van het stel, lekker dom zonder schaamte.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Kga een lijstje doen à la het Jersey Shore-topic.
Barbie, Elize, Jokertje, Bibi, Matsoe Matsoe, Little Princess, Sniper, Sterretje.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Barbie, Bibi, Jokertje, Elize, Matsoe Matsoe, Sniper, Sterretje, Little Princess 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Barbie, Elize, Jokertje, Matsoe Matsoe, Bibi, Sterretje, Sniper, Little Princess.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Matsoe Matsoe is toch echt wel de leukste, jammer dat hij niet mee op vakantie gaat deze keer. Daarna ga ik voor: Barbie, Bibi, Elize, Jokertje, Little Princess, Sniper en Sterretje.
Vooral bij Sterretje erger ik me vreselijk. Komt bij hem nu zo gemaakt over, en hij is totaal niet grappig met zijn "vrouwen uit elkaar trekken". Respectloze gozer, bah.
Ondanks dat het nog steeds erg fout is, en misschien nog wel fouter dan eerst blijft het vermakelijke troep. De nieuwelingen lijken me niet zo bijzonder, op de homo na dan. Wat een heerlijk figuur haha, alleen om hem zou je al gaan kijken