- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Oh oh Tirol
Oh oh Tirol
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
De eerste minuut begint al goed met Barbie:
'Zwarte piste? Het zijn witte toch?' 
edit: Minst favoriet blijven bij mij Sterretje en Sniper. Bleh.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Het spontane is er ondertussen wel een beetje vanaf, zal nu nóg meer acteren worden.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ja en het gaat er bij mij ook niet in dat ze toevallig alle acht niet weten waar Oostenrijk ligt, wat de hoofdstad is of welke taal ze spreken.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mwoah, daar kan ik nog enigszins inkomen, je moet de lat ook niet TE hoog voor ze leggen. 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Mwoah, daar kan ik nog enigszins inkomen, je moet de lat ook niet TE hoog voor ze leggen.
Haha nee daar heb je zeker gelijk in, moest na een pauze van een paar maanden ook weer even inkomen 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik ben nu aan het terugkijken op rtlgemist, maar hij buffert iets te veel naar mijn zin. Wordt er gefrustreerd van 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Zelfde personen, andere plaats... het zat er al aan te komen.
Heb wel samengevatte clips gezien, maar niet het hele Chersonissos serie. Geen behoefte aan, dat geldt trouwens ook voor Tirol.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Hoe fouter het tvprogramma, hoe leuker ik het vind. Fouter dan dit kan bijna niet 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Een aantal jaar geleden had je ook het Britse (?) The Villa. Kent iemand dat? Was een beetje hetzelfde idee als dit, vond ik toen ook erg leuk.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Vergelijkbaar met Jersey Shore, denk ik. 'Stoere' jongens en minder snuggere dames.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Vind het een geweldige eerste aflevering. Ook die Tijgertje erbij hebben ze goed gedaan! 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Z.s.m uitzending gemist bekijken, hou hier enorm van. Lekkere guilty pleasure..
Heb sowieso iets met foute tv programma's, zat ook altijd klaar voor de Gouden Kooi enzo, genieten van die onzin!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Vind het altijd jammer dat ik na het bekijken van een uitzending nog een week moet wachten op de volgende!
Verslavende serie is het wel.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vergelijkbaar met Jersey Shore, denk ik. 'Stoere' jongens en minder snuggere dames.
Enorme rip-off van JS inderdaad, net zo groot als The Lion King is. Jersey Shore is dan ook tig keer leuker en beter met veel leukere mensen en komt veel spontaner over. Al stoort mij vooral het ripoff gehalte, met zo'n jokertje/Samantha is niet zoveel mis. Zal dit dus ook niet gaan volgen, al heb ik dat bij de zomerse counterpart ook niet gedaan.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Jersey Shore is inderdaad veel minder gemaakt, maar verder net zo suf.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik vind Jersey Shore juist helemaal niet leuk.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Heb ik nog nooit gekeken, maar wel al veel over gehoord. Dacht eigenlijk dat JS niet zo de moeite waard zou zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Snooki alleen al is een reden het te volgen. Wat een tof wijf is dat toch
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Snooki? Is dat de 'Barbie' van JS ofzo?
Edit:

Okeeeeej... 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ik ken het alleen van South Park
Briljante aflevering!!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hehe, AGE-411 denkt: ''Als ik nog geen homo was, was ik het nu wel geworden''? 
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Een aantal jaar geleden had je ook het Britse (?) The Villa. Kent iemand dat? Was een beetje hetzelfde idee als dit, vond ik toen ook erg leuk.
Was zelfs al 11 jaar geleden op de Nederlandse televisie. Maar dat was maar een week en 1 aflevering. De "kracht" van Oh oh Cherso is dat het om een vast stel gaat, dat ook nog eens Haags is/praat/doet. Vind het overigens weinig aan.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Je vind haar toch niet serieus aantrekkelijk he? 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
. Knap is ze niet, maar ze heeft toch wel een bepaalde appeal. Maar vind vooral tof omdat ze een coole attitude heeft, behoorlijk down to earth is en dat ze heel onbegrepen is. Ook dat ze als flinke stevige meid maling had aan wat mensen in het openbaar vinden als ze niets verhullende kleding droeg, met die i don't give a fuck attitude scoort ze ook goed bij mij.
Staat toch wel in mijn top 3 van mensen waar ik graag een keer mee op stap zou willen.