- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Oh oh Tirol
Oh oh Tirol
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nou nou, dan schat je ze wel hoog in zeg.
Ze zeiden het gisteren zelf al (Joey geloof ik?): ''Leuk voor Barbie dat Tijgertje er nu bij is, nu is ze niet meer de domste van de groep.''
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Je bent mild. 100 is het gemiddelde van heel Nederland. Zij horen er ver onder te zitten (al vermoed ik dat Sniper en Kabouter zich dommer voordoen dan ze zijn)
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Bij Jensen waren ze ook geweest en daar heb ik stukjes van gezien. Die tijgertje heeft zich daar redelijk voor lul gezet vond ik
Ik kan niet wachten tot volgende week donderdag.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Blijkt dat Tijgertje eerder weg is gegaan omdat ze een kindje thuis heeft. Ze had heimwee en vertrok toen.
Barbie zat met de skileraar en een vriend in een skihut, die vent zei iets naars over haar en toen zou ze een bierglas in het gezicht hebben gegooid in het gezicht van de man, maar dat is niet waar, het glas viel gewoon en er is geen rechtzaak aangespannen.
Ja, ik lees de weekend 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ohja moet Jensen ook nog terug kijken. Moet natuurlijk wel up to date zijn over onze favoriete Tirollertjes.
edit: Best geinige show, alleen jammer dat het af en toe nogal geregisseerd grappig is. En nogmaals wordt bevestigd wat voor een kutwijf Tatjana is zeg, die stem alleen al en die opmerkingen. Oh oh oh dat word mezelf weer in slaap huilen vannacht.
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Vind de serie nu al minder dan Oh oh Cherso. Het spontana is er wel af, en dat zat er natuurlijk dik in... Helaas moet Rtl nou eenmaal altijd alles uitmelken...
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Toevallig de eerste twee eps ook meegepikt, maar die droge opmerkingen van MatsoeMatsoeMatsoeMatsoe zijn wel heel briljante.
Wijvahschoenah. 
filmliefhebber92
-
- 1196 messages
- 2570 votes
Toevallig de eerste twee eps ook meegepikt, maar die droge opmerkingen van MatsoeMatsoeMatsoeMatsoe zijn wel heel briljante.
Wijvahschoenah.
Inderdaad haha
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Iedereen een weekje overgeslagen? Die Ferrari 
En die kut Barbie die de camera weer niet kan lijen. Was in Cherso ook al het geval.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2630 votes
Barbie in zo'n beetje het domste wijf van Nederland. In de tweede aflevering zat ze op haar gemak een worstje te eten, wanneer ze ineens zegt: Oh wacht, ik ben natuurlijk vegetariër
.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Vandaag aflevering terug gekeken, Barbie is toch wel de meest sympathieke persoon die daar rond loopt en begin die Roos ook steeds meer te waarderen! Voor de rest niet zo'n bijzondere aflevering.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Barbie heeft een nieuwe liefde in haar leven. De Oh Oh Tirol-ster maakte woensdagavond bij Shownieuws bekend dat ze tot over haar oren verliefd is op Michael uit Scheveningen: ''Hij is echt een schatje. Ik wil hem nooit meer kwijt.''
Barbie, die in het echt Samantha de Jong heet, en haar nieuwe vlam zijn nog maar drie weken bij elkaar, maar wonen nu al samen. De Haagse blondine heeft zelfs al een tatoeage met de naam van haar vriendje op haar onderrug laten zetten.
Oh my. 
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2630 votes
Oh my God. Na drie weken al samenwonen, en ook nog eens een tattoo boven d'r reet
.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Gister weer eens gezien en dit is toch wel echt een zwaar treurig niveautje.
Ze zijn zo dom en irritant dat ze niet eens grappig meer zijn!
En dan gebeurt er eindelijk iets en hebben ze mot en dat gaat dan als een sisser uit onder het mom van : 'ik heb gewoon geen zin in gezeik en we zetten er een streep onder, nu weer vakantie en zuipen' .
.
happie
-
- 6234 messages
- 426 votes
Het is gewoon de onderkant van de samenleving, die ze hier laten zien. Het erge is nog, dat deze mensen ook nog stemrecht hebben.
Niveautje Jensen dit programma.
happie
-
- 6234 messages
- 426 votes
De Leeuw past zich moeiteloos aan met zijn niveauloze grappen.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Gisteren was een leuke positieve aflevering, lekker gelachen. Jammer dat we in de flashforward zien dat het weer moeizaam verloopt met Tijgertje...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Shana Dolphen - Rübsamen | Facebook
De vriendin van Jokertje, hehe..
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Beter een kut in de hand dan de lucht van tien 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
DBTim
-
- 854 messages
- 1151 votes
Matsoe Matsoe geeft normaal gesproken helemaal nergens om en vind alles best en nu begint ie ineens met glazen te gooien. Volgens mij is de helft (nu) nep
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Dat vind ik juist het leuke aan Oh Oh Tirol, de gang is volledig open over hun bestaan met het programma. RTL 5 laat gewoon stukken zien van Barbie die zat is van het programma (snap je, zat
) en er wordt herhaaldelijk gesproken over hoe het is om in het programma te zitten. Juist daarom denk ik dat het gewoon allemaal echt is. Bovendien is het prima mogelijk dat Matsoe Matsoe een keer kan knappen als ie een paar "bakkies" op heeft.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
En wat maakt het uit of het echt of nep is? Het blijft puur vermaak, of het nou gescript is of niet.
filmliefhebber92
-
- 1196 messages
- 2570 votes
En wat maakt het uit of het echt of nep is? Het blijft puur vermaak, of het nou gescript is of niet.
precies ik maak me daar niet druk om. Het is toch lachen.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha. Ik vind normaal die Bibi een beetje een zeur, maar ik zou toch ook niet in die paal gaan hangen. Ik vind het wel irritant dat Oh Oh Tirol tegelijk met Secret Story komt, want nu kijk ik het alleen tijdens de reclame van Secret Story. Straks Oh Oh Tirol maar even terugkijken.