- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Secret Story
Secret Story
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Inderdaad een erg rare missie. Niet echt boeiend.
--
Oh god. Zometeen in Secret Story: 'Is Monique zwanger door haar nachtelijke avontuurtjes met Maik?'
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha ja, en wéér dat beeld van de seks.. Ik word er nu een beetje moe van.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Flip voelt zich wel heel erg thuis in zijn nieuwe outfit! 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik wil al haar kleding en haar schoenen! Vind Laura (en trouwens bijna het hele huis) erg irritant tegen Joanna.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hm, ik heb wel dezelfde badjas als Laura zie ik, dat hoeft dan weer niet zo. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
''Jij bent een begeerde vrijgezel'' en dan dat lachje van Karim, alsof hij denkt 'Yeah right!' 
Hij wordt er helemaal verlegen van, schattig.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
'In het dagelijks leven kijk ik vooral Secret Story!'
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Die nummer 4, Peggy (?) vind ik wel een leuke meid, op haar 'in het dagelijkse leven kijk ik vooral Secret Story!' opmerking na. (Al moet ik niks zeggen daarover
) Die vrouw met die zwarte haren vind ik niet zo leuk, en dat meisje van 22 vind ik te jong voor hem.
Mevrouw Texas of Peggy vind ik dan wel leuk.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Die ene die in haar dagelijks leven SST kijkt vind ik ook het knapste. Die Bianca vind ik het spontaanst. Het lijkt nou net of diegene die in het dagelijks leven SST kijkt geen werk heeft, maar alleen maar SST kijkt.
--
edit: Karim is het eens met ons! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Op die foto van mevrouw nr 1 (Texas) lijkt ze heel erg op onze eigen http://www.moviemeter.nl/user/65131.
Edit: Flip noemt als eerste naam van degene die hij NIET wil zien vertrekken Monique? Foei!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zwanger van een varken... hoogbegaafd... ja hoor.
Laten ze beelden zien van toen Alex er nog in zat, lekker up to date weer.
Genomineerden (gokje): Joanna en Laura?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Fuck. Het zal toch niet dat Flip en Jo er allebei op zitten?!
edit: Gelukkig! Geen Flipje! 
edit2: Neeee niet Mo veilig! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Volgens mij heb ik nog gelijk ook. Dan mag Laura wel weg.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Mooi. Bye bye Laura! Maar ik zou het wel echt *piep* vinden als Jo naar huis moet.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Laura is te lui en roddelt teveel. Kan ze naar haar ridder toe.
Stomme Flip met zijn Mo-stem.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja, maar hij 'hangt' sinds de afgelopen week ook erg aan Mo. Verschrikkelijk.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Volgens mij niet. Beetje opgeblazen in de uitzending. Ze was gewoon aan de pil, maar heeft nu vreetbuien en ze zei zelf: 'Misschien ben ik wel euhhh.. ' als grapje.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ze moeten de show vullen, maar weten tegenwoordig niet zo goed meer waar mee 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Nee, klopt. Vond het stukje met Karim wel erg leuk en was erg benieuwd naar de nominaties, dus al met al heb ik me wel vermaakt met de uitzending van vandaag. Vond de week van de angst wel vele malen leuker als de week van de verbroedering.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mwoah, of zich voortplanten zo'n goed idee is... 
Don_Rubens
-
- 180 messages
- 1589 votes
Daar zit inderdaad niemand op te wachten. Maar het was wel mooi geweest want dan had ze zich helemaal kapot geschaamd ten opzichte van die ouders.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Echte liefde
20 april om 00.33
Ook buiten het huis.
Philip verklaart nog een keer zijn liefde voor Joanna. Misschien moet hij haar wel een tijdje gaan missen en dat vooruitzicht stemt hem niet positief. Hij kijkt er wel naar uit om eerst nog een paar weken met haar in het huis te zitten en vervolgens de relatie thuis voort te zetten. Joanna is ontroerd door die mooie woorden en beloont hem met een kusje.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Te schattig! 
Heb je dit ook gelezen?
Wat als…
20 april om 11.05
Joanna heeft wilde plannen.
Aan de ontbijttafel bespreekt Joanna wat ze allemaal gaat doen, mocht ze vrijdag weer terug in Nederland zijn. Ze heeft een hele lijst met activiteiten in haar hoofd. Zo gaat ze met haar hond knuffelen, haar nagels laten doen, lekker in bad, naar haar BFF en uiteraard keihard stappen. Monique laat weten dat ze de eerste drie dagen waarschijnlijk een hotel gaat boeken met Maik. Joanna neemt het stappen erg serieus en plant een heuse stedentrip in. Ze gaat eerst Rotterdam onveilig maken, daarna knallen in Den Haag en als toetje de boel in Amsterdam op stelten zetten.
Hotel boeken, alsof ze nog niet genoeg in bed hebben gelegen samen. 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Dan is de 'relatie' van Philip en Joanna waarschijnlijk ook meteen ten einde aangezien ze tijdens die stedentrip zo'n 50 kerels aan de haak zal slaan, met name omdat ze best wel herkend zal worden. Beetje alcohol erin en hoppa 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Denk dat Joanna wat dat betreft wel vrij trouw is, wanneer ze iemand leuk vindt gaat ze daar ook voor denk ik. Philip daarentegen....
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Vind Joanna niet echt een meisje wat met 50 kerels gaat zoenen oid.