• 178.033 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.613 votes
Profile

Secret Story

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Ook hier zijn weer users die dit volgen. Heb 3 dagen gekregen, best wel leuk alleen een enorme stomme zendtijd en een website om van te huilen. Ik geef toch liever de voorkeur aan DWDD, maar stiekem kijk ik wel live mee als ik me heel erg verveel.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha, niet lezen als je niet wil meeraden over de geheimen:

Het geheim van Maik:

Het geheim van Maik Bos is nu ook bekend. Zijn geheim is dat hij een borstverkleiningsoperatie heeft gehad, dit om overtollig weefsel te verwijderen nadat hij veel was afgevallen.

Zou wel leuk zijn als het zo was.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ben wel tevreden met de genomineerde vrouwen, nu maar hopen dat Cynthia eruit gaat, want ik ben haar hoofd inmiddels wel zat.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Tussenslag stond ze als 2e, Aafke stond op 1.

Zal geen lange duur krijgen verwacht ik, gezien de kijkcijfers:

Kick-Off 541.000

Eliminatieshow 274.000

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik kan het op het moment opzich best kijken, maar ze hadden er wat meer 'soorten' mensen in moeten gooien. Bijv. een homo en iemand die homo's haat ofzo. Of 2 lesbische chicks. Of ehhmm een of andere gek als Jaap (DGK ) of iemand die heel verwaand of heel dom is.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Laura mag winnen. Even stukje gezien en die is wel

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

Ik had 1 klein stukje gezien, en toen kwam Laura. Ik vond haar erg overdreven en alles wat uit haar mond kwam nep was. Begrijp me niet verkeerd, had alleen het kleine stukje van de kick off gezien Toen mochten ze het huis betreden.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Elineloves wrote:

Zal geen lange duur krijgen verwacht ik, gezien de kijkcijfers:

Gelukkig maar.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Gelukkig maar.

Je kan toch ook wegzappen als je het programma tegen komt?

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Dan kom ik het weer tegen op kanaal 14, waar het 24/7 uitgezonden wordt.

Ben blij dat Nederland niet valt voor dit plastiek programma.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Gisteravond/nacht even live gekeken, en wat mij betreft mag Aafke er vanavond uit. Wat een dronken, overdreven krolse kat zeg. Liep maar wat tegen Philip aan te rijden als een loopse hond, telkens dr blote billen in beeld als ze weer eens viel..

En hetzelfde bij Maik en Monique, die elkaars amandelen wel errug interessant vonden.

Philip rotzooit met Aafke: 'ik heb geen blote tieten gezien!' (yeah right). Maik zoent met Monique; die daar vervolgens spijt van heeft (yeah right 2). Wat een beetje zon al niet doet met de mens. Of was het de drank?

(afbeelding)

Skycrawler

• 741 messages
  • 0 votes

Zijn er echt mannen die dit kijken?

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

Nee, Vandaar ook de lage kijkcijfers.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Haha, ik vond het gisteren dan eindelijk wel leuk. Zo'n Aafke zou niet mijn favoriete persoon zijn om zelf mee om te gaan ofzo, maar in zo'n huis vind ik zo'n type ertussen altijd wel leuk. Dan gebeurt er tenminste nog eens iets! Ik had ook even live zitten kijken gisteren en 's nachts had ze nog heel raar staan dansen op een tuinstoel en liep ze steeds bij Gerard en Karim (Ik weet niet of ik de namen goed schrijf).

Hoe laat begint die liveuitzending?

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Half 9

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Oh, das mooi. Dan kan ik ook even kijken. Ben na gisteravond toch wel benieuwd wie eruit zal gaan. Fijn in ieder geval dat het om half 9 komt. Ik vind half 8 zo'n stomme tijd.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Om half 8 is wel eerst de reguliere uitzending, en dan komt om half 9 gelijk de liveshow erachteraan. Vind het ook wel een lekkere tijd, al vind ik half 8 ook niet erg, moet nu alleen altijd GTST inhalen de volgende dag. Ach ja je moet wat te doen hebben

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

In de reguliere uitzending zal het spektakel van vannacht wel te zien zijn. Heb op een gegeven moment het geluid uit gezet, werd er kriegelig van, dat irritante gedoe van die mensen.

Gerard zijn geheim is vanmiddag bekend gemaakt, en vanavond nog 1, ik ben benieuwd of ik goed zat!

SOFIA Ik ben opgegroeid in een internaat
+ SHARON Ik overleefde de tsunami
+ SERVIO Ik ben bingokoningin
+ PHILIP Ik had een romance met Olympisch goud
MONIQUE Ik ben hoogbegaafd
MAIK Ik heb een borstverkleining gehad
+ LAURA Onze relatie is een leugen
+ KARIM Ik ben dakloos geweest
+ JURIEN Ik slik anabolen
+ JOANNA Ik slaapwandel
+ GUIDO Onze relatie is een leugen
+ GERARD Ik ben miljonair
CYNTHIA Ik heb in een Bollywood film gespeeld
+ ALEXANDER Ik ben ridder
AAFKE Ik ben piercer van beroep

Btw, Guido is blijkbaar ook een male gigolo..

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Kijk, met alcohol op wordt het al leuker

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Plaatsvervangende schaamte bedoel je zeker!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ja, maar dát is juist wat ik wil zien op tv. Ik hoef ze niet te zien douchen, of eten of praten of koetjes/kalfjes. Ik wil actie in de tent zien!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha dat is waar. Ik kan Aafke echt niet meer uitstaan joh, zo'n vrouw doet meteen af bij mij met dat achterlijke gedoe.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik zou haar ook echt niet in mijn vriendenkring willen, maar ik vind het toch wel echt leuk als er zo'n ordinaire chick in het huis zit

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hehe, ze brengt wel meer spektakel met zich mee dan Cynthia of Laura. Maar ook pas sinds vannacht, daarvoor hoorde of zag je dr amper.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Klopt, maar ik hoop dat ze allemaal een beetje los komen, anders haak ik denk ik weer erg snel af.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Sharon vind ik ook wel een leuke meid. Niet echt op de voorgrond, ook niet bijzonder spannend, maar ze heeft wel iets. Bij de mannen heb ik dat met Karim.

Zit je dan 2 uur je haar te stijlen en jezelf in de make-up te zetten, moet je het zwembad in.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Haha. Ik vind Sharon ook erg leuk, maar dat is vooral omdat ze op mij het meest 'echt' overkomt. Die reactie van haar toen ze de missverkiezing won was echt ontroerend!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja aandoenlijk he! Het was even alsof ik mezelf daar zag staan, die lange donkere haren, toch wat steviger en vrouwelijkere rondingen dan die andere slanke dennetjes, en de onzekerheid was van haar gezicht af te lezen voordat ze won. Echt mooi inderdaad.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ja. Zij heeft voor mij heel erg de gunfactor. Maar met een huis vol met Sharontjes zou het erg saai worden, dus van mij mogen Gerard, Joanne en Aafke ook zeker blijven. Gerard en Joanne vind ik speltechnisch erg actief en als Aafke zo blijft als gisteravond dan ben ik blij!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Gerard vind ik ook cool, ben benieuwd naar de 'ontknoping' van zijn geheim zometeen. Ofja, de reacties van de medebewoners meer.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.