- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Secret Story
Secret Story
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ben vooral benieuwd wie wint, ik denk sowieso een van de dames. Op zich maakt 't me niet veel uit, maar ik gun het Flip het minst.
Ik zal dr vanavond eentje drinken op de winnaar.
Mo is iig weg, dus mijn bday kan iig niet meer verpest worden door een klote winnaar.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
De 'duurste tv-flop ooit' komt vanavond dan tot een einde. Gezien de 75 (!) pagina's hier mogen we stellen dat de fans op een hand te tellen zijn, maar wel bloedfanatiek
Zelf ken ik niemand die hiernaar heeft gekeken, of ze geven het niet toe.
Zeer benieuwd wanneer een omroep het weer aandurft een Big Brother kloon groot in de markt te zetten. Roddel-goeroe Wilma Nanninga had vooraf verwacht dat Secret Story een enorme hit zou worden (met '3 miljoen kijkers') 'omdat Nederland er weer aan toe was', maar dat bleek een pijnlijke en voor SBS dure misvatting.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ach ja, ik hoop in ieder geval dat er snel weer een soortgelijk programma op tv komt, maar dat zal wel niet.
@Eline: Ik denk ook dat er een van de dames zal winnen en als dat zo is, ben ik helemaal tevreden. Ik ga duimen voor Sharon, maar gun het Jo ook zeker. Flip gun ik het absoluut niet en Karim eigenlijk ook niet zo.
Ik ben wel benieuwd hoe ze het vanavond gaan aanpakken. Zitten ze nog in het huis of zijn ze al naar Nederland gevlogen en zijn ze in de studio? Zou er eerst iemand afvallen, zodat er echt 3 mensen de 'finale' ingaan? Want volgens mij kwamen er maar 3 mensen in de finale en mochten alle drie die mensen hun inhoud van de kluis houden.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Nee hoor ze zijn al bij de studio in Nederland. Stond een foto van ze op de hyves 
Endemol over actie moeder Joanna - home.nowlive.eu
Zegt ook alweer genoeg 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Heb al 30 euro korting gekregen in Jo d'r winkeltje
Nee, gewoon diskwalificeren die hap, goed voor het drama.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Jo kan dr toch niets aan doen dat haar moeder vals speelt?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Zo, ik zit klaar. Let Secret Story begin! 
Het duurt tot 22:30 vanavond, dat is langer dan normaal toch?
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Half uur langer ja. Maar als ik het goed begrijp zijn de kandidaten al in de studio? Wel raar en minder spannend.
---
Nou, dat begint goed 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
O god, Monique! 
Bart volgt dr op twitter. Jeah.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Beetje saaie daily. Hoop dat de finale wel spectaculair zal zijn, maar dat zal wel niet. 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Haha die stemmen kunnen gewoon niet kloppen. Bijna iedere week is er een duidelijke favoriet geweest en nu is het continu gelijk. Als de favoriet nu duidelijk bovenaan staat is de finale natuurlijk een stuk minder boeiend. Dikke lul, en natuurlijk is het een saaie daily, ze herhalen alles 10x omdat er nu geen fuck meer in het huis gebeurd. Finale wordt ook sowieso een anti-climax 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ach die arme Karim nog steeds onderaan, vind i toch wel heel erg sneu hoor. En klopt ook voor geen meter als je berichten leest op internet. Hij is veel populairder dan Flip.
Irritaties alom bij Secret Story 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja, ik geloof er ook echt niets van. Had het er toevallig met mijn vriend over. Op de SST-hyves is het ook veel verdeelder. Moet zeggen dat de volgorde van favorieten daar wel hetzelfde is als op tv, alleen heeft Flip 14% en Sharon 43%.
Denk ook dat het een anti-climax gaat worden, maar ik hou toch maar goede moed. We moeten immers nog twee uur en drie kwartier kijken! 
edit: Volgorde is niet hetzelfde zie ik. Dacht dat Flip op tv net namelijk ook het minst populair was, maar dat is dus niet zo.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik kan het smoelwerk van Bart ook niet meer zien en ik gun het niemand om te winnen op het moment. Maar dan maar Sharon, omdat ik me daar het minst aan erger. En irritaties alom ja, ik heb het echt helemaal gehad na vanavond, het heeft echt veel telanggeduuurafnmfds%#*^! *plof*
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ben er bijna zeker van dat Joanna gaat winnen, nou ja so be it, maar Karim vierde vind ik echt diep triest. Die jongen is zo zichzelf gebleven en heeft altijd iedereen geholpen, en is eerlijk geweest in tegenstelling tot Flip.
Ben benieuwd trouwens wat Gerard straks te zeggen heeft.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
En irritaties alom ja, ik heb het echt helemaal gehad na vanavond, het heeft echt veel telanggeduuurafnmfds%#*^! *plof*
Inderdaad, ben ook blij dat het straks afgelopen is.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Inderdaad, ben ook blij dat het straks afgelopen is.
Haha, jullie hoeven niet verplicht te kijken toch? 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Nee maar ja je wil dan ook wel weten hoe het afloopt 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Begrijp ik wel hoor. Ben het zelf ook wel een beetje beu. Ik vind alleen iedereen die er nu in zit, op Flip na, wel leuk. Jo en Sharon blijven mijn favorieten en ik denk dan ook wel dat ik blij ga worden vanavond met de uitslag. Kan me niet voorstellen dat een van de mannen wint. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Laura ziet er ook elke keer uit als een zuurstok 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ja, en de make-upper heeft ook weer met de viltstift geknoeid. Ik bedoel, van jezelf ZOveel moedervlekken hebben kan gewoon niet 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Sharon en Karim doen het wel leuk zo. Flip en Jo nadoen!
Flip kan Karim niet nadoen, dat was overduidelijk.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Nou, alleen Jo mag er wezen. Ding van Sharon is foeilelijk.
En was even vergeten dat het op Net5 was totdat Renate weer met zo'n kutgrap kwam.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Komt wel hard aan bij de bewoners denk ik, dat ze maar met 3 mensen in de finale staan. Ik hoop zo erg dat Flip niet bij die 3 zit.
---
*tromgeroffel*
----

melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
NEEEEEEEEEEEEEE!
---
Ik krijg de neiging om hééééél erg te gaan vloeken. *piep*Philip!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
NEEEE, niet Joanna! Hele dag op #1 gestaan en nu er uit, onzin!