• 178.061 movies
  • 12.206 shows
  • 33.977 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.774 votes
Profile

Secret Story

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ja, ik vond het ook een beetje raar. Hij moet niet zo zeuren.

Ben benieuwd naar die reactie van Jo op dat filmpje. Zag er grappig uit!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Jezus die reactie, krijgt dr gewoon stijve tepels van...

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Je zou daar naast moeten zitten. Dan krijg je pijn aan je oren!

--

Flip kan niet tegen jaloezie en wil zichzelf 'vrij voelen' in een relatie. Goh, dat had ik nou echt niet verwacht.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

*Belt Playboy*

---

Die ma vind Bart ook een hond, dat kan je zo zien

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Volgens mij vind iedereen dat. Kan me niet voorstellen dat iemand hem leuk vind!

---

Krijg honger van die sushi!

--

edit: Honger is over na dat geflirt van Bart tegen die ma van Flip!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Doe mij die sushi!

Bart vindt de ma van Philip wel leuk...

En serieus, iedereen die kroelen zegt zouden ze de bek dicht moeten kitten.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Hahaha! Die vraag voor Joanna!

Zo te zien komt er weer ruzie aan tussen Flip en Jo. Ik ben dat nu toch wel een beetje beu.

Don_Rubens

• 180 messages
  • 1589 votes

melvddonk wrote:

Hahaha! Die vraag voor Joanna!

Zo te zien komt er weer ruzie aan tussen Flip en Jo. Ik ben dat nu toch wel een beetje beu.

nu al?

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Eerst vond ik het nog wel leuk. Toen had ik namelijk nog de hoop dat Jo het écht uit zou maken, Flip helemaal over de zeik zou zijn, etc.. Maar het blijft elke keer hetzelfde en gaat eigenlijk (indirect) ook steeds over hetzelfde onderwerp.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Wat is Philip's grootste angst in een relatie? Jaloezie. Goeie zet, Jo! Stomme trol.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik vind niet eens dat Jo zo héél jaloers is. Ik zou er ook écht helemaal gek van worden als ik een man had zoals Flip. Ik heb het idee dat je hem ook gewoon niet kan vertrouwen en je weet bij hem ook totaal niet waar je nou wel/niet aan toe bent. Net zegt ie zelf dat ie eerst weer moet kijken buiten het huis. Flip is in ieder geval goed in het onzeker maken van mensen.

--

Karim kan écht zeuren met zijn principes. Soms kan je jezelf ook gewoon ergens overheen zetten en gewoon doen. Vooral bij een spel.

--

Hahaha, mijn vriend zit mee te kijken en zegt: die blonde moet haar benen wat wijder doen, dan kan ik onder haar rokje kijken!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

haha, dat is een betere reactie dan: 'is die onzin nou nog niet afgelopen?' zoals ik gisteravond te horen kreeg, dus toen zijn we maar gaan zappen. Maar morgenavond, op mijn verjaardag, staat 't toch stiekem op de achtergrond aan hoor!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Aflevering teruggekeken, en was een hysterische reactie van Joanna. Zo zou ik ook doen denk ik, ofja, zo kan ik doen als ik erg blij ben. Zal inderdaad wel een vrouwendingetje zijn.

Philip zou met zijn 'anti jaloezie' speech al weg mogen voor mij. Sharon haar antwoord was daarentegen wel weer heerlijk oprecht en eerlijk, schattige vrouw is het toch.

Die ma van Joanna: '' Joanna is heel erg van: van mij, van mij, van mij, van mij, HIERRRRR. '' Zo ben ik ook wel, beetje bezitterig.

Don_Rubens

• 180 messages
  • 1589 votes

Elineloves wrote:

Aflevering teruggekeken, en was een hysterische reactie van Joanna. Zo zou ik ook doen denk ik, ofja, zo kan ik doen als ik erg blij ben. Zal inderdaad wel een vrouwendingetje zijn.

Philip zou met zijn 'anti jaloezie' speech al weg mogen voor mij. Sharon haar antwoord was daarentegen wel weer heerlijk oprecht en eerlijk, schattige vrouw is het toch.

Die ma van Joanna: '' Joanna is heel erg van: van mij, van mij, van mij, van mij, HIERRRRR. '' Zo ben ik ook wel, beetje bezitterig.

Wil je er over praten?

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Jaloers, hysterisch, bezitterig. Ik word bang van je, Eline

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

You should be. Nee, het valt mee. Enigszins.

Joanna wisselt vaak tussen de #1 en #2, toch populairder dan ik dacht.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Jezus, heb nog niks gezien, ben nog steeds verblind door Bart z'n vest.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik zit te wachten op het moment dat hij plots dit begint te doen, maar dan met een flauwe Secret Story rap.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Vond het wel een leuk jasje

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Iets voor Naomi misschien?

Baggeruitzending weer met een laffe Karim en een onzekere Sharon en een onzekere Jo en een zielige Philip, och och och

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vond er ook niet zoveel aan, vooral niet omdat de personages TOEVALLIG rond de 25% liggen, dus elk ook bijna 1/4.

Viel me op dat Gerard niet in het campagnefilmpje van Karim zat, had ik wel verwacht.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ja, dat had ik inderdaad ook wel verwacht. Ik denk alleen dat Gerard niet kan kiezen tussen Sharon en Karim en daarom niet meedoet. Verder vond ik het ook een saaie aflevering, ik leefde wel met Sharon mee. Ik begrijp niet dat ze zichzelf lelijk vindt eigenlijk, vind haar wel een mooie meid hoor.

Ben wel héél erg benieuwd naar morgen! Finale!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ze is wat steviger en tegenover grietjes als Lau,Jo en Mo lijkt ze al snel wat 'dikker'. Kan me daar wel in vinden, zou me persoonlijk ook niet helemaal lekker voelen als wat stevigere meid tussen allemaal blonde, slanke dennetjes.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ja maar dom dat ze eerst 'sexy' gaat doen met Barbie Girl en daarna loopt te janken. Snap het ook niet zo, vind haar niet echt knap of zo maar er zijn veel lelijkere meiden.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ja, dat snap ik wel, maar Sharon is toch zeker wel knapper als Laura en Mo en Aafke? Of ligt dat aan mij?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ze is een stuk sympathieker en die uitstraling heeft ze ook zeker, maar door haar molligheid en de manier hoe ze haar haren heeft (vind ik niet altijd even mooi) denk ik wel dat er nog meer uit te halen zou zijn.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

FillumGek wrote:

Ja maar dom dat ze eerst 'sexy' gaat doen met Barbie Girl en daarna loopt te janken. Snap het ook niet zo, vind haar niet echt knap of zo maar er zijn veel lelijkere meiden.

Dat is onzekerheid, ze heeft zelf al meerdere malen aangegeven niet tevreden te zijn, te willen afvallen, en wanneer ze dan lekker gek doet met de knappe Jo dan komt te 'klap' daarna meestal pas. Ik herken dat wel.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ze is vaak bij de paarden dus vandaar dat ze misschien een pony heeft Haar haren zitten zo niet zo mooi nee, een kennis heeft dat ook. Als ik die zie herinner ik me altijd dat de heg weer geknipt moet worden Gewoon paar maandjes sportschool en dan voelt ze zich vast zekerder.

@Mel

Ligt aan jou, Laura is knapper Al ben ik daar ook lang niet meer zo kapot van.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Wat die mannen toch allemaal in Laura zien... Het is me een raadsel!

Ik verheug me heel erg op vanavond! Jammer dat het na vanavond niet meer te zien zal zijn, hoewel ik hoorde dat er nog een 'best of' aflevering zou komen. Ben echt heel benieuwd wie er vanavond gaat winnen en hoe de finale precies in zijn werk zal gaat.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Nou, die best of aflevering hoef ik echt niet te zien. Wanneer er mensen zijn afgevallen wordt de boel al meerdere malen herhaald en op zondag is er toch ook een wekelijkse samenvatting? Na vanavond heb ik mijn buik er helemaal vol van hoor

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.