- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Secret Story
Secret Story
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Weet wel dat er op de kermis ook zo'n tentje staat waar ze handlezen, maar als je die prijs kijkt weet je zeker dat je platzak weer naar buiten komt daar. Zoals Joanna nu, daar kan ik dus echt niet in komen. Maakt haar zelf gewoon gek, net als met die geesten toen.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Nja, ik zou ook niet heel lekker in mijn vel zitten als ik weet dat ik over een week thuis kom in een rare situatie. Ze heeft geen huis meer, geen vent meer en moet weer helemaal opnieuw beginnen. Tot nu toe zat ze daar heel beschermd, maar nu moet ze dadelijk toch echt weer de werkelijkheid in. Zou het ook heel moeilijk vinden.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jawel, maar om dan nu te roepen dat ze direct naar huis wil, gaat een beetje de richting op van Monique.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Maar Monique wilde al naar huis als er een scheet gelaten werd.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat is waar, maar wanneer je commentaar op iemand hebt moet je niet zelf exact dezelfde scène schoppen.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ach, ik vind Jo gewoon leuk, dus die kan veel maken bij me. Monique vond ik meteen al niet leuk, dus ben ik daar eerder door geïrriteerd. Maar ik heb Mo ook nooit echt gesnapt met haar gehuil en Joanna wel. Die heeft écht wat ergs meegemaakt in het huis. Monique roept wel steeds dat ze erge dingen in het huis meegemaakt heeft, maar ik zou nog steeds niet weten wat. Johanna?
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Nee, dat de Stem haar steeds moest hebben en Maik een kamertje verder op plaatste. Boehoe. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
En dat anderen altijd meer kreeg dan zij, brieven, telefoontjes, nieuws van thuis..
Don_Rubens
-
- 180 messages
- 1589 votes
Joanna begint em een beetje de pan uit te freaken. Je zult maar zo een lastige vriendin hebben. Als ze dit ook doet wanneer ze weer thuis zijn weet ik zeker dat Flip het niet lang vol gaat houden. Je merkt heel goed dat hij moe wordt van haar.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nou, wat dat betreft lijk ik dan wél weer heel erg op Joanna. 
Zo te zien kan ik het nog wel uitkijken, vriendin is 1,5 uur te laat, hij's fijn.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik ook.
Vandaar misschien dat ik haar ook kan begrijpen. Ik kan ook echt periodes hebben dat ik totaal niet goed in mijn vel zit en heel prikkelbaar ben, net als Joanna nu. Dan kan ik ook echt flippen om 'niks'.
Maar met Mo ging het echt helemaal nergens over. Een beetje janken om andermans geluk enzo. Blegh.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Dus als die tarotkaarten gisteren verkeerd zouden zijn gevallen zou je net als Jo de pan uit flippen?

melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Als ik al niet goed in mijn vel zou zitten? Dan zeker.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha misschien niet direct om tarotkaarten, maar wel om stomme kleine dingen. Dan begin ik te piepen en word ik erg lastig.
Bevestiging nodig..
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Oeeh, de vragen komen. Ben benieuwd!
Btw, Flip lijkt op mij nu. Je kan zien dat hij zijn zonnebril opgehad heeft in de zon. Bij mij kan je dat nu ook! 
Don_Rubens
-
- 180 messages
- 1589 votes
Vrouwen zijn gewoon lastig blijkbaar
Ik heb ook al eens moeten leven met iemand met stemmingswisselingen,dat is niet zo makkelijk. Joanna begint daar ook een beetje op te lijken.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Godverdomme een wild feest, zo met zijn vieren!
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Dat beloofd wat ja. Zou bijna op d'r gaan stemmen.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Dat liedje! Die heeft volgens mij echt een beetje te diep in het glaasje gekeken! 
Don_Rubens
-
- 180 messages
- 1589 votes
Godverdomme een wild feest, zo met zijn vieren!

melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Tussenstand
10 mei om 15.47
Hoe staan de laatste vier bewoners ervoor?
Jullie voeren al een aantal dagen druk campagne voor jullie favoriete bewoner en het is tijd voor een tussenstand. Wie krijgt de meeste stemmen van het publiek en welke achterban moet nog even hard aan de slag. Op het moment hebben we een gedeelde eerste plaats. Joanna en Sharon hebben allebei 28% van de stemmen binnengehaald. Ook in de onderste regionen is er wat verschoven. Karim stond op de laatste plaats, maar hij heeft Philip ondertussen ingehaald. De Bollywood acteur heeft op het moment 23% van de stemmen en Philip staat onderaan met 21%.
--
Ik hoop dat het zo blijft en dat Flip eruit gaat.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ja hoor, opeens willen ze allemaal dat Flip eruit gaat ...
Nou ja, hoop het ook hoor!
PS. Waar is Ponyo? 
stinissen (crew films & series)
-
- 23438 messages
- 76923 votes
Ik zei aan het begin al dat die vreselijke fake gozer er uit moest. En dan hopen dat of Karim of Sharon wint en niet dat vreselijke kind Joanna.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja hoor, opeens willen ze allemaal dat Flip eruit gaat ...
Nou ja, hoop het ook hoor!
PS. Waar is Ponyo?
Flip is en blijft leuke eyecandy, maar hij verdient het gewoon het minste om te winnen. Helemaal na hoe hij tegen Jo gedaan heeft. Daar verdient ie klappen voor! 
Was Ponyo even beu. Nu dus maar even een foto van mijn hondje. 
--
Ze laten btw wel erg veel tussenstanden zien vandaag. Nu staat Jo weer bovenaan.
Joanna haalt Sharon in
10 mei om 17.25
Philip staat nog steeds onderaan.
De blondine staat bovenaan in de peilingen. Met 28% heeft ze de meeste stemmen tot nu toe. Sharon volgt haar op de voet met 27% van de stemmen. Philip staat onderaan, maar Karim voelt de hete adem van Philip in zijn nek. Met 22% en 23% kan het nog alle kanten op tussen de twee heren.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Karim wil niemand nomineren. Wat een kneus. Meedoen aan het spel en vervolgens niet willen spelen. Oprotten met die handel.