- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Secret Story
Secret Story
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
LIEFDEEE
Ik betrap mezelf erop dat ik die kreten ook dagelijks roep nu. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ja het ligt ook gewoon lekker in de mond 
stinissen (crew films & series)
-
- 23439 messages
- 76924 votes
Als ik aan Philip denk dan zie ik een vuile rat dat zei ik weken geleden al en werd weer eens benadrukt...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik moet de liveshow eigenlijk terugkijken want heb amper iets kunnen zien, teveel afleiding. Begrijp dat Flip en Jo iemand verraden hebben ofzo?
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ze mochten kiezen tussen één bewoner naar huis of twee bewoners naar huis. Hebben toen voor twee bewoners gekozen zodat zij automatisch in de finale zouden staan. Helaas ging dat feest niet door voor ze en kregen de andere bewoners hun keuze ook te horen.
Don_Rubens
-
- 180 messages
- 1589 votes
Ze kregen de keus van de stem om in plaats van 1 genomineerde, 2 genomineerde naar huis te sturen. Dan zouden ze hun kluisinhoud behouden en een concurrent minder hebben, dus meteen een plek in de finale.
Of ze konden er voor kiezen 1 iemand naar huis te sturen en daarmee hun kluisinhoud verliezen en dus meer concurrentie.
Wat ze dus niet wisten is dat ze dit helemaal niet mochten beslissen maar dat het een test was. De genomineerde werden hiervan op de hoogte gesteld
Ze kozen dus heel logisch voor optie 1. Ze voelden zich behoorlijk schuldig toen er een tweede bewoner door de deur terug kwam.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
wat een onzin, elk weldenkend mens had er voor gekozen, zeker wanneer ze anders zelf met lege handen komen te staan. Kromme test weer.
Maaaaar gelukkig is Mo weg. Kan vanavond maar een klein stukkie van de daily zien, maar dat is voldoende, Mo haar hoofd was ik toch flink zat.
Don_Rubens
-
- 180 messages
- 1589 votes
Ja eindelijk! Ze heeft al die tijd dus gewoon geluk gehad dat ze niet werd genomineerd. Nu voor de eerste keer en meteen weg. Weet ze meteen hoe de mensen in NL over haar dachten 
Vind trouwen wel dat Joanna ook een behoorlijk lastig mens begint te worden.
Op vrijdag kijk ik nooit TV, kijk morgen wel op programma gemist als ik met een kater in me bed lig
Zal me niks verbazen als ze Maik ook meeneemt naar de uitzending.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Maik staat haar daar vast op te wachten en dan krijgen we nog een laatste puberaal huilmoment te zien en te enthousiast uiteraard.
Zoveel scheelden de stemmen niet blijkbaar tussen haar en Sharon. Wat ik lastig te geloven vind, want in andere polls scoort monique telkens heel laag, en nu zogenaamd meer dan 30%.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik heb deze week helemaal niets gezien. Ga zometeen flink aan het terugkijken en begon al last te krijgen van afkickverschijnselen! 
Als ik dit topic zo doorlees heb ik wel weer flink wat gemist.
Wel meegekregen gisteravond dat Monique eruit is! Eindelijk! 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Kiek die Mo bekken trekken, dat kan gewoon echt niet.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
O god, was vergeten dat in de vrijdagshow natuurlijk altijd de afvaller zit. Nog een keertje naar Mo kijken dus. Zelfs bij Bart op de stoel kan ze het niet droog houden.
Ik heb even een vraagje, zodat ik weer een beetje up to date ben. Zijn Jo en Flip op dit moment nou wél of geen stel? Ik snap het niet zo goed. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Hmm. Het is ook echt niet bij te houden tussen die twee. Ben wel heel erg benieuwd wie er naar de finale zullen gaan en hoe die finale eruit zal gaan zien.
--
Wel geinig zo die speeches. Sharon raakt bij mij altijd een of andere kippenvel-snaar als ze over haar geheim begint.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ben benieuwd naar de finale! Heb vrijdag de daily niet kunnen kijken maar morgenavond toch wel weer zin in. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik zit weer lekker geïnstalleerd op de bank. Ben benieuwd of er vanavond wat meer duidelijk zal worden over de finale. Nog maar 4 dagen SST en daarna afkicken! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik kan het niet zien want ga naar de bios vanavond, maar heb het opgenomen.
Zat laatst mijn vriend eens goed te bekijken en toen dacht ik plots, verrek, jij hebt wel iets weg van Philip!
Die ogen sowieso, maar Flip heeft ook vaak zo'n heel schattige lach, en dat heeft hij ook. Verder lijkt ie dr totaal niet op, maar ik dacht wel even driedubbel scored! 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Sinds kort een vriend ja?
Dacht dat je pas geleden hier nog ergens zei dat je single was namelijk.
Maar ben benieuwd. Kijk uit naar donderdag, en dan eindelijk voorbij. Kan ik m'n dagelijkse uurtje van half 8 tot half 9 anders (maar niet nuttiger waarschijnlijk) gaan besteden 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Sinds kort een vriend ja?
Dacht dat je pas geleden hier nog ergens zei dat je single was namelijk.
Heel pril nog inderdaad. 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Leuk voor je 
En zoo, wat een dooie boel zeg.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Wat leuk om te horen Eline! 
--
De tussenstand is mijn ideale tussenstand. Van mij zou alleen Flip en Karim ook wel omgewisseld mogen worden. Sharon en Jo zijn mijn favorietjes op het moment en hoop dat Sharon uiteindelijk wint. Denk ook wel dat dat gaat gebeuren.
Vind het tot nu toe maar een saaie uitzending eigenlijk.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Vriendin is te laat dus heb nog met één oog een beetje mee kunnen spieken, maar de tussenstand heb ik ook gemist. Sharon - Joanna - Karim - Philip ?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Weet de cijfers niet meer, maar Karim onderaan, daarna Flip, daarna Jo, daarna Sharon. Sharon nummer 1 dus. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Cool,die tarot! Ik had gisteren ook de kaarten laten leggen, was best spannend. Ik kom voor een keuze te staan die te maken heeft met werk en studie, ik had veel positieve kaarten om me heen liggen wat zegt dat ik een goede tijd tegemoet ga, maar ook een kruis wat betekende dat ik tegenwerking zal krijgen. Deze is echter van korte duur omdat ik zoveel positiviteit om me heen had.
Altijd interessant.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Sorry, ben echt te nuchter voor die onzin. Lijkt net alsof ik naar die zigeuners op tv aan het kijken ben.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ben daar ook iets te nuchter voor. Heb het ook nog nooit gedaan en me er nooit in verdiept, dus ik heb geen idee wat het inhoud ook. Kan er dus eigenlijk niet echt over oordelen.