• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.066 actors
  • 9.372.301 votes
Profile

Secret Story

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Gelukkig kan ze niet met een hamer omgaan. Vrouwen..

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ja, die worden zo wel buitenspel gezet ja. Gelukkig weten ze ook niet wat dat betekent...

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Joanna en Philip breken eindelijk Behoorlijk gênant steeds bij Jo op bed kroop terwijl ze het helemaal niet wou. En ik hoorde toch echt maar 2,5 couplet van Mo, maar toch missie geslaagd

----

Philip, wanne homo joh

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

OMG, ik schakel net live in en zie philip gewoon in zijn blote leuter staan! Mo en Jo hebben stoeltjes gepakt en zitten hem niet al te subtiel te bekijken nu.

'' HALLO, lustobject, draai je nog eens om! ''

Hij heeft wel een mooi apparaat.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Jammer voor Mel dat ze dat heeft gemist dan

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

(afbeelding)

Hij kijkt wel heel fout op deze foto.

Monique zit helemaal uitbunding naar Flip zijn piemel te kijken, dat had Maik eens moeten proberen als Joanna naakt aan het douchen was, dan was er oorlog geweest..

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Brrr idd zeg. Maar had je het gister gemist of wat?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik was niet thuis nee, heb vanochtend even herhaling gekeken maar vond er niks aan.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Is nog zacht uitgedrukt, wat een kansloos gedoe met die kleedjes En Philip die een bord voor zijn kop heeft...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Flip is voornamelijk lomp, volgens mij is hij helemaal niet goed in de omgang met/het begrijpen van vrouwen. Hij snapt de helft van de tijd echt niet hoe en wat.

Don_Rubens

• 180 messages
  • 1589 votes

Wat is die Joanna een verschrikkelijk jaloers en irritant wijf zeg

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Heb het vanavond weer gemist, nu maar even terugkijken. Ben benieuwd.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Heb het ook gemist, ik kijk de herhaling om half 1 wel...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Blij met de genomineerden iig.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ja op zich wel, Mo vliegt er toch uit op die manier. Zou mooi zijn als ze dan donderdag ook te horen krijgt: "Monique, met 4% van de stemmen moet jij het Huis der Geheimen verlaten".

Maar ik zie Philip ook liever vandaag dan morgen vertrekken

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Ik zapte er vandaag langs en dacht ineens: jemig, is dat nog op de buis, ik dacht dat daar geen hond naar keek en het programma al lang uit de ether gehaald was, maar er zijn hier gewoon nog 72 pagina's over deze pulp vol geluld. Zat ik er schijnbaar dus toch naast toen ik dacht dat niemand hier naar zou gaan kijken.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Er zijn idd 3 á 4 kijkers hier Maar over 2 weken is het afgelopen, ben er ook wel een beetje klaar mee... en btw het programma heeft ongeveer 150.000 kijkers gemiddeld, weinig ja

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

FillumGek wrote:

Ja op zich wel, Mo vliegt er toch uit op die manier. Zou mooi zijn als ze dan donderdag ook te horen krijgt: "Monique, met 4% van de stemmen moet jij het Huis der Geheimen verlaten".

Maar ik zie Philip ook liever vandaag dan morgen vertrekken

Secret Story NL (71429) Sharon staat momenteel aan kop, Karim en Monique gaan redelijk gelijk op...

Terwijl het vanochtend nog 14% Mo en 40% Karim was.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

(afbeelding)

Het kado van Dries is een beetje kinky.

Karim is erin geslaagd zestien baantjes te zwemmen. Dries feliciteert hem met die prestatie en vertelt hem dat er een presentje klaarligt in het Labyrint. Vol enthousiasme rent Karim naar het Labyrint en vindt daar een kleine cadeauverpakking. Als hij de doos openmaakt in de slaapkamer, verdwijnt zijn enthousiasme als sneeuw voor de zon. Het is het badpak dat ‘Borat’ draagt in de gelijknamige film. Als hij het badpak aandoet en showt aan zijn medebewoners, krijgt hij ook nog 500 euro voor zijn persoonlijke kluis. De twijfel slaat toe, maar toch gaat hij ervoor en toont zichzelf in zijn nieuwe outfit. Zijn verschijning wordt met gelach ontvangen.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Dries? Roelvink??

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Tijdens de dodenherdenking op iedere zender pleinen vol mensen en ik kijk naar 5 malloten in een huis in Portugal, waar gaat het heen?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha ja, same here! We zijn diep gezonken Jordy.

Moest wel bijna huilen met die kaartjes opdracht van ze.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Elineloves wrote:

Moest wel bijna huilen met die kaartjes opdracht van ze.

Daar moest ik nog aan denken ja, Eline (en Melanie als ze het zou zien) zullen wel zitten snotteren

Vond het een beetje té allemaal. Zielig muziekje eronder etc. Alsof ze thuis op die dag ook allemaal een briefje geschreven zouden hebben... de Stem zat vast te genieten van de drama.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Je emoties zijn toch veel heviger wanneer je daar zo lang opgesloten zit? Ik snap het wel hoor. Wel weer dat Mo in 't dialect moest schrijven. Opa Nuth. Ik werk in Nuth, nu zal ik dat altijd linken aan Monique.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ja ik kon het nauwelijks verstaan, maar voor jou is dat een eitje natuurlijk

Wordt nog leuk die nominaties. Weet niet hoe het nu staat, maar net dus 27% voor Monique. Dat is dan haar vader, moeder, zus en zwager denk ik.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Zij 27%, Karim 28%.

Wedden dat Karim weg moet?

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Denk het ook. Maar daar kan je verandering in brengen he Ook al is de uitslag nu al bekend

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik zal morgen vlak voor de uitslag voor honderd euro smsen voor Karim.

Not

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Haha, vermakelijke aflevering met knetterende ruzie tussen Jo en Philip. Snap ze allebei wel, ik had in zo'n situatie misschien wel hetzelfde als Philip gedaan. Romantisch doen kun je na de show toch ook doen? Aan de andere kant komt het hard aan bij Jo maar die stelt zich wel erg aan. Die zit er ook meer mee denk ik dat ze voor lul stond dan dat ze het avondje niet krijgt.

En dan als slagroom op de taart het pruillipje van Bart... rot toch op

-----

Gedicht van Philip Kan echt niet, knetterende ruzie gehad. Wacht, ik heb een gedicht: "Jij en Ik"!

Kan alleen in de film als goedmakertje...

-----

Dubbele eliminatie Hopelijk wint Sharon dan.

-----

Haha prachtig, Karim zijn wraak op Joanna door haar een stuk gelei van visolie te geven. Jo continu over d'r nek in de liveshow

-----

Bart tegen moeder van Sharon:

"Hoe zit het met het seksleven van Sharon?"

"Hoef je niks over te vragen."

"Oh en met d'r paard?"

-----

Ok, toch maar één afvaller maar Philip en Jo dacht dat ze de keus hadden en kozen voor twee afvallers. Wordt dus leuk nog hehe. En Monique is exit eindelijk!

PS. Bedankt Muur, voor je luisterend oor deze avond

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik heb net zo uitbundig als Gerard staan springen, finally! There is a God!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.