- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Secret Story
Secret Story
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Jawel joh!
Net Karim ook, dus Gerard kan dat ook. Ik blijf optimistisch. Kom op Gerardje!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wat zei ze dan Don?
Nouja, dan kunnen we over 2 weken wel weer GTST kijken. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
ooh die monique moet nu echt haar bek houden
Inderdaad. Zij heeft ze genomineerd, dus voor haar maakt het geen reet uit, anders had ze anderen moeten nomineren. Heb haar van de week nog horen roepen: 'Gelukkig gaat er een van hun drie weg'
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Wauw die kop van die ma, hele gezicht barst. En wat vind ik 'kroelen' een schijtwoord zeg.
Don_Rubens
-
- 180 messages
- 1589 votes
'Ze komt wel terug'
Ik dacht meteen toen ik haar zag staan bij Flip: Nu is het moment om je kop te houden 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes

--
Voor Sharon is het nu toch wel het spannendste. Háár maatjes.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mo: '' Jaaa nou we hoorden 't al horrrr! ''
Sluit dat mens eens op in de geheime kamer ofzo, tot 13 mei.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Jo: 'Ik dacht dat ik zou gaan'
Mo: 'Ja, hallo. We zeiden het toch?!' Ooooh, wat een b*tch!
--
Wat moeilijk voor Gerard en Karim dit.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zij weet natuurlijk alles ja, Miss Hoogbegaafd. Zelden zo geïrriteerd aan een TV persoon.
Als Renate het niet snel zegt en stopt met eindeloos lullen, mag zij bij Monique in het kamertje.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
hypocriet wijf!
Heb je t licht ook gezien? 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik overweeg om acuut te stoppen met kijken.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
't is dat Jo en Sharon er nog in zitten.
Gerard heeft natuurlijk die ton ook niet nodig he, dat scheelt. Maar ik had hem die finale zóóó gegund!
Don_Rubens
-
- 180 messages
- 1589 votes
Heb je t licht ook gezien?
Ja ik kijk natuurlijk nog niet zo lang als jullie. Ik irriteerde me al aan haar uiterlijk en stem.
Maar hoe meer je kijkt hoe meer je ook nog aan haar karakter gaat storen.
Gerard weg
Vind er nu niet veel meer aan.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik heb het deze aflevering wéér niet droog kunnen houden.
Don_Rubens
-
- 180 messages
- 1589 votes
Ik overweeg om acuut te stoppen met kijken.
Me 2
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Huilen hoef ik niet, maar ik voel me wel rot als ik Gerard zo zie staan. Had het hem zo gegund.
Gelukkig heeft hij zijn zus bij zich nu.
Don_Rubens
-
- 180 messages
- 1589 votes
Ik heb het deze aflevering wéér niet droog kunnen houden.
Je begint wel op Monique te lijken 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Het verschil is dat ik zelden om mezelf huil, maar met anderen meeleef.
Groot verschil dacht ik zo 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Dacht serieus dat Gerard en zijn zus uit het scherm de zaal instapte. Begin moe te worden denk ik 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Graag. Ideale finale is nu Jo, Sharon en Karim. Als Jo of Sharon dan die ton wint, dan hoor je mij niet meer klagen.
Ben wel echt benieuwd hoe Karim hieronder gaat zijn. Voor hem is toch zijn maatje eruit nu en hij had het de afgelopen dagen al zo moeilijk.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha, dat dacht ik ook Jordy! Moest even 2 keer kijken, zat echt met een WTF gevoel.
Denk dat de mede bewoners ook niet hadden verwacht dat Gerard zou moeten vertrekken,zal extra hard aankomen.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Denk ook wel dat Gerard zo weinig stemmen had, omdat Karim en Gerard favorieten zijn bij dezelfde mensen. Bijna niemand vindt alleen Karim leuk, die vindt dan ook Gerard leuk en andersom.
Plus hij is de afgelopen weken ook een beetje passief geweest. Hij heeft zich bijna niet bemoeid met ruzie's en heeft zich vaak teruggetrokken met zijn boek, of ging vroeg slapen.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ben wel tevreden met hoe deze avond verlopen is. Jo is bij mij weer wat in waarde gestegen door haar kluizen wissel, zag ik even niet aankomen en vond ik super lief. Afscheid nemen van Geer was moeilijk, maar ik zag liever hem gaan dan Karim. Geer heeft het geld niet nodig, en vond het geloof ik wel lekker om naar huis te gaan. Kon ook duidelijk aan hem zien de afgelopen paar dagen dat hij het ook zat was. Dus ik vind het prima zo. Jo en Karim weer terug, kunnen ze lekker doorgaan met het stangen van Mo. En wat helemaal heerlijk is, is de kluisinhoud van Mo, tenminste nog een beetje gerechtigheid.
Sp1der
-
- 1 messages
- 21 votes
in welke Bollywoodfilm heeft Karim nou gespeeld? Volgens sommige sites is het Bollywood Hero met Egbert Weeber maar volgens mij zat hij daar niet in....
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Saaie aflevering zeg, hele tijd weer terugblikken van Gerard, lekker boeiend. En Mo die weer ging janken om haar kutschilderij. Zag eruit alsof iemand in haar knieholtes aan het trappen was, mongooltje.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Niet veel aan nee. Al klinkt de nieuwe opdracht wel aardig. Als Mo de vrijstelling krijgt...
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Heb de opdracht niet helemaal gehoord. Maar heb het gevoel dat Mo hem niet wilt winnen, dus misschien gaat ze haar best wel niet doen.