- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Secret Story
Secret Story
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vond haar wel grappig vanavond. Ben wel benieuwd naar de foto opdracht, echt leuk altijd.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Geinige foto's! 
Monique was daar al een dramaqueen. Dat zie je zo! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha Jordy! 
Je zou bijna denken dat ze daar al MAAAAAAAIK roept.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat schaapje of poedeltje, wat is 't, op zijn badjas is dan niet veilig...
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes

Geweldige foto's. Als ze die foto's op het scherm net afgebeeld hadden, had ik het ook geloofd hoor! 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes

Kon niets verzinnen voor Karim, maar die is inderdaad goed! 
Don_Rubens
-
- 180 messages
- 1589 votes
Haha die Karim dacht ik ook al aan 
Royalty-vrije Stock Fotografie: Grappige jongen in rode broek - nl.dreamstime.com
Geinig jochie 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik bedenk me net ineens dat ik na vandaag een week lang geen SST kan kijken.
Dat wordt afkicken!
Btw, de tussenstand vind ik wel klote. Gerard moet gewoon blijven. Karim mag van mij vertrekken.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
NEE, nu heb ik me er op in gesteld dat Karim weg moet, dan mag Gerard niet weg! Hij is mijn favo sinds het begin al.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Me too. Volgens mij was mijn eerste post hier ook dat ik Gerard en Jo wel leuk vond en de rest maar niets vond 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Slim. Ik heb er nog niet heel veel van gezien, maar klinkt een beetje à la Huub (DGK):P.
Ik vind het ook een normale zaak om je haren even op te ruimen, maar als ze op de grond liggen (gewoon in de woonkamer) vind ik het een ander verhaal. Ik verlies ook altijd heel veel haar en ik ga niet op de grond kijken waar ik het allemaal verloren ben. Mijn haar valt ook niet echt op, omdat het blond is.
Joanna en Gerard vind ik tot nu toe het leukste. Sofia het minst.
Ja, ik had gelijk. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
15 februari:
Het houdt jullie wel bezig of niet? 
Heb gisteren de eerste 10 minuten gezien en toen afgezet. Ik was verslaafd aan DGK, maar dit lijkt me niet veel.

Don_Rubens
-
- 180 messages
- 1589 votes
Die tussenstanden kloppen voor geen meter. Je ziet elke keer dat degene wie het minste stemmen heeft in het begin, uiteindelijk blijft.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
JAAAAAAA i know i know...
Haha. Ik had ook na de eerste paar uitzendingen besloten dat ik het absoluut niet ging kijken! 
--
Ik had trouwens wel verwacht dat er wat meer missie's ofzo zouden komen in de live-uitzending. Vind het een beetje saaitjes.
Wat is die Fenneke toch een leuke vrouw! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wel toevallig dat Gerard nu wint, en zo w.s. dan naar huis moet. Ik hoop echt van niet.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik hoop het ook écht niet. Wat schattig om Gerard zo emotioneel te zien. De tranen staan in zijn ogen. Prachtig! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Gerard is wel met stipt de enige die altijd het spel heeft gespeeld, vanaf dag 1. Super. Hij kan met opgeheven hoofd vertrekken.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Hij mag écht niet weg. Ik weet niet hoe het met jou zit Eline, maar ik kan wel een zakdoekje gebruiken 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik sta op het punt om te gaan nagelbijten,misschien ga ik iets teveel op in dit programma. (Komt ze na 3 maanden eens achter..
)
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik denk dat ik het spannender vind als de bewoners zelf. Ben echt zenuwachtig!
Gerard en Jo MOETEN gewoon blijven van me.
Denk wel dat het doorgestoken kaart is hoor, op het laatst de stand Karim/Gerard nog even compleet omgooien, zodat het extra spannend wordt. Het werkt wel! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Denk niet dat Gerard in 5 minuten plots 5% erbij heeft. Hoop het wel, denk het niet.
Don_Rubens
-
- 180 messages
- 1589 votes
ooh die monique moet nu echt haar bek houden