• 178.096 movies
  • 12.213 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.990 votes
Profile

Secret Story

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

melvddonk wrote:

Pfff. Ik had dat stuk van dat Mo kwaad werd op Karim nog niet gezien, maar wat een bullshit zeg. Kluizen ruilen is op het moment gewoon het spel. Ze lijkt wel met de dag irritanter te worden die Monique.

HA! Gezien hoe zij haar kluis ruilde met die van Sharon, die het meest had? Hypocriet mens!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Jo heeft gewoon gezegd dat ze die drama niet meer wil. Mo heeft daarop gezegd dat ze die drama ook niet meer aan Jo zal laten merken en toen was t gewoon goed!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

(quote)

HA! Gezien hoe zij haar kluis ruilde met die van Sharon, die het meest had? Hypocriet mens!

Ja zag het! Sharon ging van 21.000 en nog een beetje naar 4.000 en nog een beetje. Echt raar om daarna dan zelf kwaad te worden over een kluizenruil. Blegh.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Bovendien zag ze de humor in van het kluizen ruilen...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Mo en humor.... dat kan niet.

Ik hoop echt dat haar pa haar komt weghalen vanavond ofzo.

Don_Rubens

• 180 messages
  • 1589 votes

Wat kan Joanna doordraven zeg

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik snap haar wel, als mijn vriend me dat flikte zou ik het ook niet pikken. Denk dat meisjes zichzelf sneller in Jo haar positie zetten en denken ; wat nou als mijn partner... en daardoor Jo wel begrijpen.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik snap Jo ook wel Maar dat is puur omdat die Philip niet weet wat 'prioriteit' betekent, dat zwijn.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Vind het vooral schijnheilig wat Monique zei in de kamer,dat ze maar weer eens lief moesten doen tegen elkaar. Het komt verdorie allemaal door haar!

''Ooohw dat is makkelijk!'' En het dan nog fout zeggen. Wat een doos.

Don_Rubens

• 180 messages
  • 1589 votes

Wat moet ze dan doen, Flip wegsturen als hij bij haar komt? Als Flip en Jo zo gek op elkaar zijn hebben ze al die bullshit niet eens nodig.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Eh, niet constant hysterisch rondlopen alsof de wereld vergaat, niet telkens met een bejankt gezicht naar Flip lopen, niet telkens zwelgen in zelfmedelijden, niet alle aandacht opeisen..

Flip is gewoon een sukkel. Al ziet hij er vanavond wel verrukkelijk uit..

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Dat wou ik net over Renate zeggen

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Helemaal met Eline eens.

Ik vind het wel prachtig dat die zus en nichtje van Monique er niet zijn! Je zag haar meteen al weer chagrijnig kijken. Ben benieuwd of ze al huilt en boos is ondertussen!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik wacht nog steeds op: ''Ik had ook wel graag een familielid willen zien.''

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

FillumGek wrote:

Dat wou ik net over Renate zeggen

Als je denkt dat Bart niet kan presenteren, heb je Renate nog niet gezien. Eigenlijk moet je eens bij gaan houden hoeveel fouten die 2 maken op een avond, nu toch zeker al een stuk of 3 in nog geen kwartier tijd..

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik hoop dat Gerard of Flip met dr familielid mag praten. Puur omdat ik denk dat Karim morgen weer gewoon zijn familie ziet.

Don_Rubens

• 180 messages
  • 1589 votes

Ze kan nu echt niks meer goed doen bij jullie he?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik zie Gerard zichzelf wel opofferen, evenals Karim. Philip is de niet-genomineerde dus de grootste kans om lang(er) in het huis te blijven, dus denk dat we kennis gaan maken met Ineke.

Al ben ik wel nieuwsgierig naar Piet.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Als je denkt dat Bart niet kan presenteren, heb je Renate nog niet gezien. Eigenlijk moet je eens bij gaan houden hoeveel fouten die 2 maken op een avond, nu toch zeker al een stuk of 3 in nog geen kwartier tijd..

Klopt, maar ik doelde natuurlijk alleen op haar uiterlijk. Voor de rest een spuughekel aan ze.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Don_Rubens wrote:

Ze kan nu echt niks meer goed doen bij jullie he?

Al een heeeele lange tijd niet meer. Ik schaam me voor mijn provinciegenootje. Een kennis van een kennis kent haar, en het schijnt in real ook een jankerd te zijn.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Dat kan ze al weken niet. Het is niet alleen om dat gedoe met Jo en Flip, maar gewoon Monique in het algemeen. Ze zeurt, huilt en klaagt heel de dag door. Daar kijken veel mensen, waaronder wij, nou niet echt met plezier naar.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Voor mij hoeft het echt niet weer de hele liveshow over Mo te gaan, gun haar die aandacht toch niet steeds..

Hoewel, als ze eenmaal uit het huis is, krijgt ze het zwaar. Veel mensen zullen niet meer in staat zijn om dit beeld over haar van zich af te schudden.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Nee, dat geldt ook voor komende sollicitaties enzo. Wat dat betreft heeft ze zichzelf wel écht belachelijk gemaakt.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Die grap van Joanna over 'op grote voet leven' vind ik nog steeds heel komisch. Het orgasme faken heb ik geen seconde leuk gevonden.

Haha, Gerard: ''Maaaar ik heb het droog gehouden, GOED HE!''

HOOO ik heb het skinnydippen van Gerard gemist geloof ik, haha! Leuk moment,leuk filmpje, leuke vent!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Gerard, Sharon en Joanna moeten ook gewoon naar de finale.

Ben benieuwd wie die kist als eerste kapot slaat.

--

Gooo Jo!! Die kop van Monique weer. Ze schudde hevig nee!

Netjes van Jo dat ze wisselt en voor het geld in het spel houden gaat.

---

Wel belachelijk trouwens dat het choco-munten waren en de Stem dat niet even aangegeven had. Segredo had blijkbaar bijna zo'n ding opgegeten.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

'Ze willen hun geliefde ontarmen"?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha ja, haar reactie was zwaar typisch.

Met wie ruilde Jo?

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

FillumGek wrote:

'Ze willen hun geliefde ontarmen"?

Het wordt steeds gekker daar.

@Eline: Ze ruilde met Flip (4.000 nog wat euro's)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Das wel netjes van dr.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Hahaha, die moeder van Jo blijft een raar mens!

Ben benieuwd naar die foto's !

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.