• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.147 votes
Profile

Secret Story

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nog meer haters trekken voor Mo,zodat er nog meer over het programma wordt gepraat en mensen toch nieuwsgierig blijven wanneer ze breekt. Denk ik.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Aaarg, wat een bullshit. Ze laten gewoon meer dan de helft niet zien. Je hebt zo het idee dat Monique ook gewoon gelijk heeft en Karim en Jo de boosdoeners zijn. Dat was gisteren absoluut niet het geval en het ging er ook allemaal veel heftiger aan toe.

--

Ook vet geknipt in die brieven. Karim had er nog gewoon lieve woorden over Mo tussen staan bijvoorbeeld en die van Joanna was superlang. Die van Gerard ging heel veel over die tsunami van Sharon, dat ze daar zo'n sterke vrouw door geworden was.

---

Wooww! Die tussenstand!!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Goed gezegd van Karim, dat hij klaar is met de situatie en met Monique zelf.

22 - 57 - 21

Rare tussenstand hoor.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ging er gisteren gewoon veel harder aan toe. Baal echt dat jullie dat nu niet kunnen zien. Karim was harder, Jo was harder en Flip was wayyyyy harder tegen Jo. Monique had allemaal achterbakse dingen over iedereen te zeggen tegen Flip en het was gewoon één en al drama. Dat was nu niet te zien.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nu zag je alleen dat Monique zei dat ze blij was dat 1 van de 3 weg zou gaan. Snap dat ze niet alles er in kunnen stoppen, maar dit is flink bagatelliseren.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Mijn bloeddruk stijgt meer en meer

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Eventjes de herhaling gezien, en wat erger ik me dood aan Philip met zijn schijnheilige rattenkop. Zit echt de hele tijd bij Mouwniek op haar lip en stemt in alles in. Die gast is viiieeeeessss!

Maar wat een heerlijke kutsfeer hangt er in het huis

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

"Wat zijn we elkaar toch semi-erotisch aan het masseren..."

28 april om 00.44

Philip lijkt niet helemaal tevreden.

Nadat Monique de twee alleen heeft gelaten in de slaapkamer nestelen ze zich samen op bed. Monique heeft voor de tortelduifjes ook wat massage olie achter gelaten en Philip besluit Joanna te masseren. De blondine ziet een volledige massage alleen niet zo zitten en beperkt Philip tot het masseren van haar knie. Vol overtuiging begint Philip aan zijn massage, maar had toch liever iets anders gedaan: "Wat zijn we elkaar toch semi-erotisch aan het masseren..." Joanna lijkt wel te genieten van haar knie-massage.

Blijf het goed vinden van Joanna dat ze niet verder gaat, ze wil natuurlijk niet dezelfde reputatie als Mo krijgen.

"Oh Philip!"

28 april om 00.45

Joanna gilt het uit.

Sharon, Gerard, Karim en Monique zitten in de woonkamer als ze worden opgeschrikt door het geluid van een heftig krakend bed en een gillende Joanna. Gebeurt er dan eindelijk iets? Gerard en Karim besluiten te gaan kijken. Wanneer ze de deur opentrekken zien ze Philip op het bed heen en weer bewegen en Joanna, volledig aangekleed, rustig op bed liggen. De twee hebben iedereen voor de gek gehouden.

Nu is Joanna plots wel weer goed voor Flipmans. Blegh.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ja, Flip heeft zijn credits bij mij volledig verspilt. Ben wel echt benieuwd naar vanavond. Aan de tussenstand van gisteren te zien gaat het goedkomen (tenminste, voor mij. Aangezien ik wil dat Joanna erin blijft), maar ik hoop niet dat het nog helemaal om gaat slaan en dat Joanna uiteindelijk het huis moet verlaten.

Ben ook benieuwd wat ze nu weer gaan doen in de liveshow.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Het is de week van de veranderingen, het zou tof zijn wanneer degene die moet vertrekken, ik zeg maar ff karim, een andere bewoner moet aanwijzen die dan vertrekt, maar dat zal wel te mooi om waar te zijn zijn.

stinissen (crew films & series)

• 23441 messages
  • 76927 votes

Elineloves wrote:

Het is de week van de veranderingen, het zou tof zijn wanneer degene die moet vertrekken, ik zeg maar ff karim, een andere bewoner moet aanwijzen die dan vertrekt, maar dat zal wel te mooi om waar te zijn zijn.

Dat zou top zijn en dan het liefst de rat of Joanna er uit.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vind dat eerst de mensen die er niet willen zijn weg moeten, bijvoorbeeld een vrouw die al wekenlang loopt te janken en te zeuren..

Spider

• 324 messages
  • 1063 votes

ik had verwacht dat Gerard,Karim en Sharon de finale zouden halen en dat Sharon zou winnen. Maar zoals het er nu naar uitziet is het vanavond exit voor Karim helaas. Jammer, Karim zorgde mede voor wat humor in het huis.

Ik zat ook te denken dat als die Limburgse muis dit van te voren allemaal uitgedacht heeft om zo de finale te halen dat ze dan echt hoogbegaafd is. Gerard is trouwens wel erg rustig afgelopen dagen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Had nog wel eens een pittige Gerard-Monique discussie willen zien, maar hij is inderdaad braaf de laatste tijd.

Toch denk ik wat Melanie zei, dat de crew een flinke vinger in de pap heeft en dat de bewoners veel info en instructie krijgen wat wij niet mogen horen/zien/weten. Vooral zo'n laatste paar weken is niets meer eerlijk.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik dacht eerst dat het niet zo was, maar hoe er van de week tijdens die ruzie over 'achter' gepraat werd, leek het er toch wel op dat ze gewoon precies moeten doen wat er achter gezegd wordt. Veel andere dingen, net als bijvoorbeeld Mo die steeds loopt te janken en de 'relatie' tussen Flip en Jo zijn wel oprecht denk ik. Maar er bestaan een heleboel regeltjes daar waar wij niets vanaf weten.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Een super spannende Secret Story avond

28 april om 17.39

Welke bewoner mag vanavond een dierbare in de armen sluiten?

Zorg dat de chips klaarstaat en er genoeg drinken bij de hand is. Vanavond hebben we weer een extra lange Secret Story avond voor jullie op het programma staan. Tijdens de daily show om 19:30 uur praten we je bij over de meest recente ontwikkelingen. Hoe zijn de spanningen in het huis ontstaan en waar maken Philip en Joanna steeds ruzie over? Na de daily show is het tijd voor de liveshow. De Stem heeft weer een aantal bijzondere verrassingen voor de bewoners. Zo mag één van de bewoners vanavond een dierbare in zijn of haar armen sluiten. Uiteraard nemen we afscheid van één van de bewoners. Het is dus niet alleen voor jullie maar ook voor Gerard, Joanna en Karim een spannende avond. Wie van deze kandidaten moet deze week naar huis? Kijk vanavond vanaf 19:30 uur naar Net5.

Hoe zouden we dat moeten zien, die dierbare in zijn/haar armen sluiten? Als er iemand voor Mo het huis in komt, dan eet ik mijn schoen op.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Zal Maik wel zijn. Hopelijk komt hij haar dan ophalen, anders vreet ik je andere schoen op Mel

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

melvddonk wrote:

Hoe zouden we dat moeten zien, die dierbare in zijn/haar armen sluiten? Als er iemand voor Mo het huis in komt, dan eet ik mijn schoen op.

Eet smakelijk alvast.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Maik zei gisteren nog luid en duidelijk niet terug te gaan wanneer het hem gevraagd zou worden. *Legt alvast een baksteen klaar*

Zo is SS best leuk. (let op logo)

(afbeelding)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wat een kinderachtige reactie van Monique op het feit dat Karim zijn kluis wisselt met die van haar, het is een spel en als zij de kans krijgt, zou ze het ook doen. 'Ik hoop dat ie morgen vertrekt'. Tuthola.

Don_Rubens

• 180 messages
  • 1589 votes

Elineloves wrote:

Maik zei gisteren nog luid en duidelijk niet terug te gaan wanneer het hem gevraagd zou worden. *Legt alvast een baksteen klaar*

Zo is SS best leuk. (let op logo)

(afbeelding)

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Haha, dat ziet er beter ja Eline!

Blijft wel een vette actie van Jo, dat hij niet bij haar in bed mag slapen!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Requiem for a Dream achtergrondmuziek? Blasphemy!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

''Er hangt iets in de lucht.''

Ja,weer een jankbui zeker.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Sharon: "Neem een duik in het zwembadwater". Okeeee.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Pfff. Ik had dat stuk van dat Mo kwaad werd op Karim nog niet gezien, maar wat een bullshit zeg. Kluizen ruilen is op het moment gewoon het spel. Ze lijkt wel met de dag irritanter te worden die Monique.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ze zou het zelf ook gedaan hebben, en dan een 'sorriehhhh *naam*' gevolgd door een krokodillentraan.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

"Moet ik nog wat tegen Maik zeggen?"

28 april om 18.09

Joanna neemt alvast een boodschap op.

Monique en Joanna praten over vanavond. Joanna is bang dat ze het huis moet verlaten. Ze vraagt aan Monique of ze misschien iets door moet geven aan Maik als ze hem ziet. Monique denkt dat Joanna vanavond niet naar huis hoeft en heeft dus ook geen boodschap voor Maik. Wel hoopt Monique dat ze haar vriendje snel weer ziet. Als ze thuis is wil ze gelijk een hotelovernachting boeken met Maik.

Dit zegt toch heel wat over Joanna? Toch nog aan Monique denken, terwijl dat omgekeerd helemaal niet het geval is. Jo blijft mijn favorietje.

Don_Rubens

• 180 messages
  • 1589 votes

Die 2 houden het niet lang vol.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Kan ook anders gezien worden, Jo loopt al dagen te klagen over Mo en loopt nu wel zoetsappig te doen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.