- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Secret Story
Secret Story
Don_Rubens
-
- 180 messages
- 1589 votes
Ik volg het niet vanaf de eerste dag en kijk het ook niet zo veel als jullie. Wist dus ook niet Monique achter Flip aan zit. Het rare is wel dat Jo er nu ineens mee komt naar het nomineren. Maar eigenlijk heb ik het enkel over de situatie van gisteravond. Ze kon er toch helemaal niets aan doen dat ze zelf moest nomineren. Ze vroeg zelfs nog of ze zichzelf ook mocht nomineren.
Ik geef Karim wel gelijk dat het een keer moet ophouden en hij zei het allemaal nog netjes. Het liefst had hij gezegd dat hij knetter gek wordt van haar zielige gedrag. Maar hij bleef maar doorzagen over die brief wie hij moest schrijven terwijl het gene wat hem echt dwars zat is dat hij genomineerd is door haar.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Joanna is een paar dagen geleden al begonnen met haar frustratie te uiten over het continue aandachtvragen van Monique, en dat de sfeer daardoor niet meer leuk is. Dus al voordat ze wist dat ze genomineerd zou worden. Toen Maik voor het eerst weg ging, was er een week lang intens drama. Toen Maik de tweede keer weg ging, was er weer drama. Nu is Maik écht weg, en is er nog steeds ontzettend veel drama. Wel naar huis, niet naar huis, wel naar huis, niet naar huis. Plus het feit dat Monique telkens loopt te janken of Nederland haar wel leuk vindt, wat andere bewoners ook zat zijn.
Karim is te fatsoenlijk om grof te worden, hij heeft medelijden met Monique en wil nog steeds het beste voor haar, maar niet ten koste van zichzelf. Karim zal naar alle waarschijnlijkheid moeten vertrekken donderdag, door haar.
De poll tot nu toe:
Wie is jouw favoriet?
Gerard 28%
Joanna 45%
Karim 27%
Don_Rubens
-
- 180 messages
- 1589 votes
Dat iedereen geïrriteerd is door het aandacht vragen van Mo is wel duidelijk. Zelfs de kijker wordt er gek van. Maar Flip heeft al vaker gezegd liever geen relatie in het huis te beginnen omdat hij dan bang is dat hij mensen tegen zich krijgt omdat hij te veel met 1 iemand optrekt en dat hij dan op een dag moet gaan kiezen. Nu is dat punt dus bereikt.
Karim moet gewoon een vent zijn en zijn nominatie accepteren, het is ten slotte een spel!
Gerard daarin tegen hoor je toch ook niet zeiken.
Mijn favoriet:
Gerard 45%
Joanna 30%
Karim 25%
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Die poll is toch niet zo snel veranderd? 
Joanna heeft vandaag ook meerdere keren uitgelegd dat ze niet boos is en dat ze hem niets kwalijk neemt. Zodra ze wegloopt en Monique komt bij Flip zitten zegt Flip: 'Ze is boos op me en neemt me vanalles kwalijk'.
Jaaaaaaaaaaa Dáááááááág Flip!
DonRubens, ik weet niet hoe laat je gisteren gekeken hebt, maar ik ben anti-Flip geworden. Mo heeft het allemaal netjes nog wel gedaan (op een paar uitzonderingen daar gelaten en niet dat ik haar nu wel mag), maar Flip niet. Ik vind het ook niet normaal dat hij voor Mo bleef praten en Mo zelf niet eens kon zeggen wat haar dwars zat. Hij nam zijn taak als 'Mo-beschermer' wel héél serieus.
Als je ook nog een letterlijk zegt dat je het verdriet van Monique belangrijker vindt dan het plezier van Joanna (wat ze nodig heeft voor háár verdriet!) dan vind ik eigenlijk dat je een andere vrouw als je eigen vriendin op nummer 1 zet. En dat is NOT DONE!
Vind dat Monique het ook allemaal een beetje raar opvat en rare opmerkingen maakt. Dat ze gisteren boos was, was logisch, maar Karim en Joanna hebben duidelijk uitgelegd dat ze gewoon gefrustreerd waren en dat ze het allemaal niet zo boos bedoelde als gisteren. Ze hebben dáárna NOG een keer helemaal uitgelegd hoe ze er van het begin tot eind instaan en Monique blijft hun woorden verdraaien en met de wind meepraten. Tegen Jo: 'Jij hebt gelijk' (wat betreft Flip) Tegen Flip: 'Jij hebt gelijk' (wat betreft Jo).
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Schakel net live in, en hij zit maar weer eens bij Mo. Flip heeft ook afgedaan bij mij. Volgende exit voor hem hopelijk. Geef mij Gerard dan maar.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ze hebben het volgens mij wel weer bijgelegd, want ze lagen te kroelen net. Toen moesten ze op staan voor een missie (wie het langst tegen een muur kon staan met zijn knieën 90 graden gebogen) en nu zit ie inderdaad weer bij Mo..
Wat er vooraf ging aan het kroelen dat weet ik niet.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik zie Mo wel telkens haar wenkbrauwen ophalen of zuchten wanneer Joanna iets zegt. Beetje belachelijk maken vind ik dat.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Toen moesten ze op staan voor een missie (wie het langst tegen een muur kon staan met zijn knieën 90 graden gebogen)
stinissen (crew films & series)
-
- 23443 messages
- 76930 votes
Joanna is een paar dagen geleden al begonnen met haar frustratie te uiten over het continue aandachtvragen van Monique, en dat de sfeer daardoor niet meer leuk is. Dus al voordat ze wist dat ze genomineerd zou worden. Toen Maik voor het eerst weg ging, was er een week lang intens drama. Toen Maik de tweede keer weg ging, was er weer drama. Nu is Maik écht weg, en is er nog steeds ontzettend veel drama. Wel naar huis, niet naar huis, wel naar huis, niet naar huis. Plus het feit dat Monique telkens loopt te janken of Nederland haar wel leuk vindt, wat andere bewoners ook zat zijn.
Karim is te fatsoenlijk om grof te worden, hij heeft medelijden met Monique en wil nog steeds het beste voor haar, maar niet ten koste van zichzelf. Karim zal naar alle waarschijnlijkheid moeten vertrekken donderdag, door haar.
De poll tot nu toe:
Wie is jouw favoriet?
Gerard 28%
Joanna 45%
Karim 27%
Zou jammer zijn als de uitslag zo blijft ik zou Joanna geen stem gunnen wat een eng mens met die vreselijke ogen en dat kinderachtige gedrag mijn Favoriet is Gerard, Karim, Sharon, Mo, Joanna en dan heel lang niks en dan die flierefluiter P.
-
- 23443 messages
- 76930 votes
Schakel net live in, en hij zit maar weer eens bij Mo. Flip heeft ook afgedaan bij mij. Volgende exit voor hem hopelijk. Geef mij Gerard dan maar.
Dat jullie dit nu pas in zien zei ik al meer dan een maand geleden.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Gerard Karim Sharon is bij veel mensen de top 3 wel denk ik, Karim zal donderdag afvallen, dan hoop ik dat Gerard of Sharon winnen.
Ik denk eigenlijk dat al 'vast staat' dat Sharon wint, gezien haar geheim.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik vind Jo nog steeds het leukste, maar gun het Sharon heel erg om te winnen. 
-
- 23443 messages
- 76930 votes
Gerard Karim Sharon is bij veel mensen de top 3 wel denk ik, Karim zal donderdag afvallen, dan hoop ik dat Gerard of Sharon winnen.
Ik denk eigenlijk dat al 'vast staat' dat Sharon wint, gezien haar geheim.
Dat zou ik dan wer pure onzin vinden bv je stopt er dan de volgende keer een vrouw in die borstkanker heeft overwonnen en die zou dan moeten winnen omdat het impact heeft?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Wel leuk om dit stuk te zien, voorafgaande aan de drama van gisteravond. Dit stuk was gisteren helemaal niet live, dus denk dat het echt vlak na de uitzending was. Toen waren er namelijk een uur lang geen livebeelden.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik denk dat de programma makers daar wel toe in staat zijn,de opmerkelijkste laten winnen. Was ook met dikke Jaap toen. Ik denk altijd dat de winnaar al een paar weken van tevoren bekend is 'intern'. Gerard heeft het niet nodig, Sharon wel.
Al kan ik me vergissen hoor, voor hetzelfde geld wint Monique. Al is mijn verjaardag (de finaledag) dan wel verpest en gooi ik een stuk taart tegen de tv. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Denk niet dat Monique zal winnen, want het publiek zal ook wel een aandeel hebben (d.m.v. stemmen) op de uitslag. Zou een beetje ongeloofwaardig zijn als Mo dan ineens veel stemmen zou hebben! 
--
Mo zit allemaal zo te huilen dat ze haar familie mist, die verjaardag mist, etc.. Maar dat weet je toch ook voordat je erin gaat? Dat je die verjaardag waarschijnlijk niet bij kunt wonen. Beetje gejank om niks weer.
-
- 23443 messages
- 76930 votes
Ik denk dat de programma makers daar wel toe in staat zijn,de opmerkelijkste laten winnen. Was ook met dikke Jaap toen. Ik denk altijd dat de winnaar al een paar weken van tevoren bekend is 'intern'. Gerard heeft het niet nodig, Sharon wel.
Al kan ik me vergissen hoor, voor hetzelfde geld wint Monique. Al is mijn verjaardag (de finaledag) dan wel verpest en gooi ik een stuk taart tegen de tv.
Dat de winnaar bekend is daar denk ik met je mee.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha, ik had precies dezelfde reactie. Trok volgens mij nog een lip ook! 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Denk je van hem af te zijn...
Maar goed, ik ben wel benieuwd hoe ze het stuk van gisteravond op tv gaan neerzetten in een uur. Is bijna niet te doen volgens mij en ze zullen er ook zeker stukken uit laten denk ik. Er was namelijk wel erg veel gepraat over 'achter de schermen'. Contracten, boetes als je eruit gaat, gedwongen worden te blijven, dingen die achter gezegd schijnen te worden over andere bewoners (bijvoorbeeld tegen Mo: 'Kijk uit voor Gerard, Karim en Jo. Die gaan púúr voor het geld.'). Of Monique dat lult, of dat het waarheid is, dat zullen we alleen nooit te weten komen denk ik. Ik vind dat nou juist de drie personen die absoluut niet voor het geld lijken te gaan. Juist Flip bijvoorbeeld wel.
--
Kan goed zijn dat Maik en Mo straks mogen praten met elkaar. Als dat zo is, dan ga ik gillen! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat zie ik ook nog gebeuren, op deze manier is het niet leuk meer.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ze krijgt steeds na zo'n drama-bui van dr een of andere boodschap om er weer even doorheen te komen. Twee van die boodschappen komen trouwens door Joanna (die urenlang in de kamer heeft lopen zeuren, daar hadden ze het gister ook nog over).
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Als Mo wint heeft ze een vies, maar slim spel gespeeld. Telkens medelijden opwekken zodat ze niet genomineerd wordt.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Die wint echt niet. Misschien dat ze in de finale komt, maar winnen doet ze echt niet. Dat kan gewoon niet! 
--
Bah, Jo zegt gewoon: 'Ik begrijp het niet.'
Mo: 'Ik begrijp jou ook zovaak niet.'
Waarom meteen zo aanvallend? Het is toch helemaal geen aanvallend gesprek?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ze voelt zich wel heel snel aangevallen, als je 'boe' roept begint ze al te janken.Vervelend mens.
Eigenlijk kijk ik niet meer met plezier,maar stoppen kan ik ook niet.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik vond het vannacht echt GEWELDIG toen het Flip en Mo tegen de rest was.
Als je dat zometeen ziet dan weet je weer waarom je kijkt! 
Don_Rubens
-
- 180 messages
- 1589 votes
Als Mo wint heeft ze een vies, maar slim spel gespeeld. Telkens medelijden opwekken zodat ze niet genomineerd wordt.
Ik geloof niet dat het janken wat ze doet toneel is. Het is gewoon van nature een irritant verwend wijf.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ze zal er vaak genoeg een schepje of 10 bovenop doen, dat is ook een vorm van acteren. Ze wil toch zo graag actrice worden, perfecte oefening dit.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Het is wel opvallend dat ze al weken net voor de nominaties alle bewoners afgaat en zielige verhaaltjes ophangt. Misschien is het janken dan niet gespeeld, maar ze stelt zich wel behoorlijk aan zodat ze niet genomineerd kan worden.
---
Hoe kunnen ze nou zo'n gebeurtenis als gisteren, wat meer dan twee uur geduurd heeft, in een kwartiertje stoppen?
En de rest van de uitzending volproppen met een huilende Mo?