• 178.167 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.037 votes
Profile

Secret Story

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Spel was veel leuker geweest als de kijker niet wist wat de opdrachten, geheimen en missies waren geweest. Raak je er veel meer bij betrokken.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Wat ik echt leuk zou vinden in het kader van de week van de verandering is dit:

Stem: 'Monique heeft drie mensen genomineerd, maar het is natuurlijk de week van de verandering. Daarom wordt dit veranderd. De drie mensen die nu niet genomineerd staan zijn dus genomineerd.'

Maar ja, dat zal wel niet gebeuren!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Hahahaha! Gooooo Karim!

Gerard, Karim en Jo zijn het er over eens: Monique is irritant met haar gedrag. Karim die heeft het ook gewoon tegen haar gezegd. Hij heeft een missie gekregen waarin hij een brief moet schrijven naar Monique's moeder waarin hij moet opschrijven waarom hij Monique de finale gunt, maar hij gunt haar de finale helemaal niet.

Hij ging dus even in de aanval tegen Mo!

--

Flip gaat het natuurlijk weer voor Mo opnemen. Flip tegen Jo: 'Laat Monique toch eens in haar waarde!'

Joanna die breekt compleet, niet door Flip, maar vooral door Mo. Quote van Jo: 'Mo is zo nep als mijn tieten' Hahaha! Maar ze is aan het huilen, helemaal overstuur. Best zielig dus.

--

DIT is televisie!

---

Monique zegt net dat ze niet naar huis mag van SST zelf. Van de stem dus. Ze mag dit niet zeggen, maar doet het toch.

Flip blijft bij Mo, terwijl Jo ook aan het huilen is. Hij is boos op Jo. Flip tegen Mo: 'Hoe Jo doet tegen jou dat is écht niet normaal. Ik vind het niet kunnen.'

---

Wie is jouw favoriet?

Gerard

30%

Joanna

47%

Karim

23%

---

Mo: 'Ik heb de ware gezichten van hun gezien' (Ze doelt vooral op Jo, maar ook op Karim en Gerard)

Flip: 'Ik ook ja.'

Mo: 'Ze zijn zooo vals. Gelukkig gaat een van hun weg. Prima.'

Mo: 'Ze doen alles voor de ton. De stem zei nog: Let op Monique, zij doen alles voor de ton!'

Mo: 'De hele groep tegen me! Leuk!'

Heel interessante dingen kom je zo te weten. Óf Monique lult, of achter de schermen worden inderdaad hele vieze spelletjes gespeeld.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Pak je wel op tijd je nachtrust, Mel?

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Nee. Het is écht te mooi om waar te zijn dit. Lijkt een beetje op Gouden Kooi taferelen! Helemaal te gek!

Nu hebben ze toch die brief geschreven, ook Karim. Ze moeten nu op de rode bank gaan zitten allemaal. Ben benieuwd! De kop van Monique is GOUD waard!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ja het duurde negen weken maar het lijkt eindelijk een beetje los te komen als ik het zo hoor. Mooi dat Mo nu met haar gedrag geconfronteerd wordt en Philip is gewoon een clown.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ze moeten nu hun brieven voorlezen. Gerard is aan de beurt en heeft een brief voor de moeder van Sharon. Sharon moet huilen en lachen! Het is een hele mooie brief!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ja ben aan het kijken, eventjes

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Nou komt het hoor, de brief voor de moeder van Monique!

edit: Anti-climax

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ja da's ongeveer de 42769785e anti-climax van de show.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Mo is er in ieder geval wel kapot van, dus dat is mooi. Maar ik had gehoopt dat ze nog even door zouden gaan. Flip heeft wel gezegd dat hij er nog niet klaar mee is en dat hij het er morgen verder over wil hebben. Hopen maar dat ze dat dan in ieder geval doen.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Philip neemt het nu zelfs voor Mo op door tegen Karim in te gaan. Wat een gast...

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Jordy, je hebt net echt wat gemist. Net nam hij het voor Monique op en viel hij Jo echt heel erg af. Met letterlijke uitspraken als: 'Jo, je doet echt achterlijk nu!' en 'Jo, je moet eens leren mensen in hun waarde te laten' etc.. Dat was zielig voor Jo, want die moest huilen, maar het was wel een grote chaos. Karim flipte en was écht boos, Monique in tranen, Jo in tranen. GEWELDIG!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Haha tering, da's wel zuur dat ik dat heb gemist ja. Maar komt vast in de uitzending morgen. Ben benieuwd wanneer die luitjes naar hun nest gaan, Karim gaat weer los dadelijk heb ik het idee

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Nou, ik denk dat ze veel dingen niet in de uitzending stoppen, want ze hebben het ook heel de tijd over dingen gehad waar ze niet over mochten praten. Monique mocht niet naar huis en achter wordt je gedwongen om dingen te doen, vanwege een contract ofzo? Nou ja, in ieder geval, ik denk niet dat alles uitgezonden wordt.

--

Monique: 'Ik deel niets meer met jullie, alleen nog maar met Philip.' Ook fijn voor Jo. Is ze Flip volledig kwijt de komende dagen, terwijl ze misschien wel naar huis gaat. Al denk ik wel dat ze blijft, aan de poll te zien. Ze staat ver voor!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Daar ging ik al een beetje vanuit ja. Want als iedereen zomaar nokt heb je geen programma meer. Dus het is een beetje een gevangenis nu voor Mo

---

Philip is echt een kneus dat ie zo voor Mo opkomt. En behoorlijk irritant dat ik op 4 camera's tegelijk kijk en ze allemaal een paar tienden achter lopen. Dus als Mo een traan wegveegt zie ik dat 4x achter elkaar

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ja, hoewel ze zelf zegt dat ze niet in verzet is gegaan en zich er volledig bij neer gelegd heeft nu dat ze moet blijven. Beetje gek ook, want als je écht weg wil, dan doe je wel meer dan het alleen maar eventjes netjes vragen.

--

Mo en Jo samen op de bank. Enge stilte is het. Ik hoop dat Jo in de aanval gaat, maar dat zal wel niet!

--

Jo confronteert Flip nu met zijn gedrag.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ja, mooi zo. En Mo huilt, bel de krant!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik vind dit prachtig! Ik hoop dat ze zo nog dagen en nachten lang doorgaan. Flip gaat nu letterlijk zeggen dat hij voor Mo kiest als Jo niet wil dat hij nog zoveel naar Mo trekt. Zielig voor Jo, kut van Flip, maar wel prachtig dit!

Jo: 'Ik dacht dat wij iets bijzonders hadden.'

Flip: 'Joanna... Trouwens, ik ga dit niet zeggen.'

--

Flip: 'Dus ik moet nu kiezen?'

Jo: 'Nee, dat doe ik wel voor je.'

Flip:' Dus ik moet nu daar slapen?'

Jo: 'Ja, of daar.'

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

melvddonk wrote:

Flip: 'Joanna... Trouwens, ik ga dit niet zeggen.'

Ja, iets ergers kan je niet zeggen hoor haha. Even de boel opfokken. Denk dat Philip en Jo allebei gaan janken dadelijk haha.

---

Waarom herhaalt Philip iedere zin drie keer?

---

Hahaha! Flip en Jo zijn even finished voor vandaag

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Weet het niet. Jo: 'Philip, ga weer lekker bij de mannen slapen, ik wil dit niet meer'

GOOOOOOOOOOOOOOO JOANNA!

---

Ik vind het jammer dat Monique nu haar zin heeft, maar echt goed van Joanna dat ze deze keuze gemaakt heeft.

Maar Jordy, prachtige televisie toch? Of had ik iets teveel gezegd?!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ja was leuk, al heb ik het beste gemist als ik jouw mag geloven En Jo heeft die keus alleen voor nu gemaakt, maar die zijn morgen weer samen hoor. Maar goed, welterusten!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Oh, Joanna gaat volgens mij nog niet slapen hoor, dus ik ook niet! Ik MOET dit nu tot het einde zien. (Hoezo addicted? )

---

Jo: 'Philip zei dat jij niet naar huis mocht.'

Mo: 'Nou, dat heb ik niet gezegd, maar ik kan het gewoon niet'

Had ze wel gezegd! Meerdere malen zelfs.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Melanie gaat schoonmaken, dus SST staat weer aan.

Ik hoop dat ze vandaag verder gaan waar ze gisteren gebleven zijn. Flip loopt in ieder geval een beetje achter Jo aan nu. Jo is aan het lezen, Flip zit er sipjes bij en er zijn héle lange stiltes. Net zei hij ineens tegen Jo: 'Alles goed?' (Nadat ie daar dus al 10 minuten zat! ) Jo: 'Ja, met jou?' Flip: 'Ja' Jo: 'Mooi'

Ben benieuwd waar dat heen gaat vandaag.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Heb even de filmpjes teruggekeken en wat een drama vannacht Karim die helemaal flipte, dat is ook niet iets wat ik verwacht had. Maar wel terecht natuurlijk, kun je nagaan hoe erg Mo is in haar doen en laten want Karim kan een hoop hebben hoor. En dat tussen Jo en Flip vind ik ook logisch, Flip doet toch ook enorm raar en laat Jo behoorlijk vallen met alles. Volkomen terecht dat hij maar lekker in zijn eigen bed kon gaan slapen.

Als Mo nou een beetje fair wilt zijn moet ze gewoon naar huis gaan. Niemand wil haar daar nog hebben, ja Flip maar daar heeft ze ook weinig aan.

Maar dat met Karim vond ik echt moeilijk om te zien, hij is mijn favoriet en ook zo'n lieve jongen, dat hij het zo zwaar had vond ik niet leuk.

Maar wel leuk dat er weer eens wat gebeurd Laat die drama maar lekker verder gaan vandaag. Ongemakkelijke stiltes, Flip die als een loopse hond achter Jo aanloopt, leuk

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ja, nu zit ie weer bij Mo. Het is gewoon 'uit' nu he, tussen Jo en Flip. Tenminste, Jo ziet het niet meer zitten!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Phoe, viel flink wat bij te lezen. Heb een hoop gemist zo te zien. Straks even de filmpjes terugkijken, ben benieuwd naar Karim,als hij al flipt moet er een hoop aan de hand zijn..

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Op de filmpjes is het helaas niet zo heel goed te zien. Misschien in de daily vanavond!

Flip en Jo zijn in ieder geval over. Ze hebben vandaag nog twee (of drie?) keer geprobeerd te praten, maar daar is niet veel uitgekomen. Verder heeft iedereen het nog heel de dag over gisteren alleen nu zijn ze aan het zwemmen.

Fijn zo, zo'n schoonmaakdag met SST! Ik mis niets.

Don_Rubens

• 180 messages
  • 1589 votes

Heb gister nacht ook even zitten kijken. Ik vind dat Flip gelijk heeft. Jo heeft er nog nooit moeilijk om gedaan dat hij Monique zoveel aandacht geeft, en nu wordt ze genomineerd en gaat ze ineens moeilijk doen tegen Flip. Een beetje uit jaloezie en het feit dat ze weet dat ze eigenlijk maar 1 maatje in het huis heeft (Flip). Ik vind ook dat hij heel goed reageerde op het rare gedrag van Jo. Want uiteindelijk bedoelde ze dus dat Flip moest kiezen tussen haar en Monique. En voor het spel doet ze het ook niet echt slim, als ze Flip dalijk verliest.

Ik vind Monique een verschrikkelijk mens maar ik had het gister wel met haar te doen. Ze kon hier helemaal niets aan doen. En toch namen Karim en Jo het haar kwalijk.

Nu het spel naar het einde toe gaat zie je dus de ware aard naar boven komen bij de spelers.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Onjuist. Monique is al vanaf dag 1 jaloers op Joanna en probeert haar telkens -door middel van kletsen over haar- zwart te maken. Ik kijk al vanaf dag 1 en ik heb Philip zelden bij Monique gezien, al kwam dit ook omdat Monique te druk was met seksen met Maik en janken. Joanna is degene waar Philip vanaf het begin al bij is geweest, en nu laat hij haar vallen als een baksteen en Monique gebruikt deze gelegenheid om nog wat meer te stoken.

'' Mo is gewoon heel erg egoistisch bezig.. Iedreen heeft het moeilijk inderdaad, maar het moet steeds weer om de zielige mo draaien.. Dat is gewoon niet eerlijk naar de anderen toe. ''

'' Ik begrijp Karim volkomen zit dat huigelachtige mokkel weer te janken en Flip is ook een eitje dat hij niet ziet hoe die domme bitch de boel in de maling zit te nemen , hij zou eens beter naar Jo moeten luisteren die heeft tenminste geen oogkleppen voor . Mo is al vanaf dag 1 jaloers op Joan en geniet nu van deze ruzie want ze loopt Flip overal achterna en maar vragen met een piepstemmetje gaat het Flipje , bah om te kotsen. ''

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.