- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Secret Story
Secret Story
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik hoop dat ze zichzelf ook mag noemen! 
---
Fuck! Stomme rotstem!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Niet jezelf nomineren, wát een bullshit. Dit is echt vooropgezet spel,ze sturen Monique zeker niet naar huis, zij trekt nu de kijkcijfers.
Dikke onzin. Nu krijgen nog meer mensen een hekel aan Monique.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Joanna, Gerard én Karim. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Kijk, dit is gewoon prachtig. Dat Mo gebroken is. Vind het wel best zo 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik zie haar nog in de finale staan ook.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik snap ook niet dat ze Joanna nomineert terwijl ze Flip zo hoog heeft staan. Ze neemt dan zijn vriendinnetje weg, terwijl ze zelf helemaal niet echt wat met Sharon heeft. Beetje bullshit ook. Maar ja, Sharon, Gerard en Karim zou ook niet leuk geweest zijn.
Ben het voor het eerst met Mo eens: '*piep*spel!' 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik geloof niet dat het toeval is dat juist zij die opdracht kreeg en de juiste sleutel had.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Maar ze mochten toch zelf een sleutel uitkiezen? Wel toevallig ja.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Wat een onzin weer
Sorry hoor maar ik kan echt niet tegen dit soort dingen
Dat is echt geen toeval dat Mo nu de juiste sleutel heeft en zichzelf niet mag nomineren. En dan ook nog Jo op de bank zetten, alleen omdat ze Flip voor zichzelf wil hebben en het niet aan kan zien dat hun klef doen. Pfff wat een verschrikkelijk mens zeg.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Vind het ook een verschrikkelijk mens. Zijn nu weer live beelden en ben even aan het kijken. Mo had het net over 24-uur aanvragen, dus hoop dat ze dat gaat doen. Jo en Flip hadden ruzie.
Jo: 'De laatste dagen hier waren nou niet bepaald leuke dagen.'
Flip: 'Nee, het waren niet onze leukste dagen nee.'
Jo: 'Ja, daar doel ik ook op.'
Jo: 'Nu ben ik genomineerd en wil je wel bij me komen liggen.'
Flip: 'Dit bedoel ik nou. Je trekt te snel je conclusies'
Jo: 'Vertel me nu maar wel wat er in dat boek stond' (Welk boek eigenlijk?)
Flip: 'Nee.'
En toen liep Flip weg.
Jo zit nu naast haar bed (volgens mij te huilen) en Mo zit achter de deur in het labyrinth op de grond te huilen. Gezellige boel daaro! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Flip zit nu weer bij Sharon en het gaat over de hond. Hopelijk ziet Flip snel het licht.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Zou het ook echt irritant vinden hoe hij doet. Hij zit veel meer bij Monique als bij Joanna. Dat zou in principe niet echt veel uit maken als het een dag voor zou komen, maar het is al vanaf vorige week zaterdag. Ik zou als ik Jo was ook echt boos zijn.
Flip, wordt wakker!!
---
edit: Dacht dat Mo in het labyrint zat, maar ze zit in de wc. (nou ja, niet erin, maar in de ruimte waar de wc staat!
)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
''Nu is het overrrr''.en dan wel allemaal kusjes geven. Joanna lijkt wel op afroep beschikbaar. 
Als ik donderdag naar huis moet, dan weet ik maandag mijn achternaam niet meer!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja, Joanna vindt hem gewoon heel leuk. Hij haar ook wel, maar volgens mij zit het bij Jo iets dieper.
Haha, ze gaat los! 
--
Is Mo in slaap gevallen op de wc? 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hopelijk niet met haar hoofd in de pot, dat huilt zo lastig.
Gerard en Karim zijn wel rustig onder de nominaties.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
O, Mo is alive! Het loopt weer.
Gerard en Karim zijn inderdaad rustig. Lijkt me voor Jo ook heel anders om ineens thuis te komen. Die heeft niet eens een thuis meer.
--
Ja hoor, Flip loopt weer naar Mo!
Hij gaat zelfs op haar bed liggen. Moet niet gekker worden. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ben blij dat Joanna haar hart even lucht over Monique bij Sharon. Misschien wordt Sharon ook wakker! Ik hoop dat ze allemaal eens wakker worden daaro en Monique gaan pesten met zijn allen!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Sharon zegt inderdaad haar volkomen te begrijpen en dat het niet eerlijk is. De hele week is letterlijk verpest geworden door het drama van Monique en dat moet onderhand klaar zijn.
Gerard en Karim zeiden eerder ook al dat Mo eigenlijk helemaal niet weg wil maar de aandacht fijn lijkt te vinden, nu moet Flip nog wakker worden.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja en ze moeten het allemaal tegen Mo gaan zeggen, dat is natuurlijk het belangrijkste! 
Hoop dat ze haar gewoon keihard wegpesten. 
---
Vind het sowieso raar dat Flip continue Mo loopt te troosten en als Joanna nu moet huilen, hij er niet voor haar is. Hij is er natuurlijk wel altijd voor haar geweest, maar nu lijkt Mo ineens belangrijker te zijn ofzo. Vreemd, vreemd vreemd.
---
Update: Mo wil ineens weer blijven. Ze wil haar 'hoofd omhoog houden' voor het medespelers. Jo zegt tegen dr dat ze het raar vindt: 'Kan je nu ineens wel blijven dan?' En Flip gaat dammen met Mo. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik snap Flip niet, ik zou het echt niet tof vinden. Hij kan nog tijd genoeg met Mo doorbrengen, misschien gaat Joanna over 2 dagen wel weg, kan hij toch beter bij haar zijn?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Inderdaad. Ik vind Monique nu écht een *piep*!!
Jo deed een beetje geïrriteerd en liep toen weg. Mo tegen Flip: 'Je moet me wel backen hoor!' (tegenover Jo dus). Flip: 'Natuurlijk. Maar ik kies geen partij.'
Ik krijg zo ook een hekel aan Flip. Jo verdient beter. Die zit ook steeds alleen een beetje verdrietig te zonder, zonder al te veel drama, maar zie je Flip bij haar? Nope.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik krijg zo ook een hekel aan Flip..
Eens, ik begin hem steeds minder leuk te vinden.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zelfs nu op de mannen slaapkamer weer. Hij kijkt nog niet eens naar haar, erg vreemd. Als je verliefd bent dan kun je je ogen toch niet van diegene afhouden? Vraag me af wat de intenties van Flip nou precies zijn, wil hij iets serieus opbouwen met Jo of niet? Gelukkig is Sharon er wel voor Jo, anders stond ze er ook maar alleen voor.
Nee,die Mo is een schijnheilig, manipulatief meisje.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ben wel benieuwd wat de stem nu weer verzonnen heeft. Ze zullen vast wel wat gaan doen weer. Maar als ik Jo was, dan had ik daar nu al lang een bitchfight gehad en had ik Flip ook even de les gelezen! 
Ik hoop ook dat ze het langer vol houdt dan Mo en Flip. Karim mag van mij naar huis, want ik wil graag dat Jo en Gerard blijven. Volgende week Flip naar huis en dan Mo huilend erachteraan. Dat zou ik de meest ideale situatie vinden. Maar dat zal wel niet uitkomen denk ik. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Flip heeft ook niet meer zoveel toegevoegde waarde op deze manier.
Ben benieuwd hoe ze de laatste weken gaan opvullen nu alle geheimen er uit zijn.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Van mij mag Jo eruit deze keer. Karim en Gerard verdienen het gewoon om in de finale te komen. Zijn samen met Sharon de drie die het meest zichzelf zijn gebleven en het leukst overkomen. Flip mag van mij ook wel naar huis eigenlijk, ben hem een beetje zat na dat gedoe met Mo.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Missie's denk ik. Ik hoop dat die telefoon ook wat vaker zal gaan weer en dat ze er volgende week een week vol met actie van maken. Niet de halve dag luieren, maar de halve dag missie's, de telefoon, feestjes, etc..
Er staat een ding met een doek erover in de woonkamer. Stond dat er al?
edit: Ze hebben naar me geluisterd. De telefoon gaat namelijk en ze hebben een nieuwe soort missieding. Een soort kluizenruilsysteem! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik zag het, moest meteen aan jou denken haha.
Tof,let the games begin!
![]()
Telefoon!
26 april om 23.18
Philip is er als de kippen bij.
De Stem heeft nog maar net het spel uitgelegd, of de rode telefoon rinkelt. Philip weet als eerste bij de telefoon te komen en neemt op. De Stem deelt hem mee dat hij nu, als eerste, zijn kluis mag ruilen met een andere bewoner. Philip besluit zijn foto bij de kluisinhoud van Sharon te hangen en gunt zichzelf hiermee de tweede hoogste kluis.
En wéér spaart hij Monique!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja, hij had er een hele theorie over, maar volgens mij deed hij het inderdaad om Mo te sparen. Ik blijf het irritant vinden en hoop dat Jo vandaag of morgen ontploft en kwaad wordt op die twee.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Mo's janktactiek werkt wel goed zo te horen...