• 178.033 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.613 votes
Profile

Secret Story

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

Het schijnt een dikke flop te zijn, ben eigenlijk wel benieuwd of het echt zo is. Lijkt me wel een leuk progamma al zal het wel weer veel van hetzelfde zijn. Zal wel een keer via internet eens terug kijken ofzo.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vind het nog steeds wel vermakelijk. Het is inderdaad geen hit a la DGK geworden, maar zo op zijn tijd is het wel leuk.

Vooral Alex *hartje*.

Genomineerden: Aafke, Cynthia en Laura.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Van mij mogen Cynthia, Sofia en Joanna wel genomineerd worden.

Leukste man is zeker Servio

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Las zojuist dat Sofia er net vrijwillig is uitgegaan, of dat ze in ieder geval plannen heeft om op te stappen. Ben benieuwd.

Servio is zeker een leuke vent ja. De enige die ik amper zie, is Maik. De rest is wel vrij 'in the picture'.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik was van plan om Secret Story te gaan volgen, maar na een aantal afleveringen gezien te hebben ben ik helemaal van gedachten veranderd. Ik ben normaal gesproken wel in voor dit soort reality tv, maar Secret Story kon me tot nu toe nog niet echt boeien. Helaas.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Beetje langdradig soms ja, weinig spectaculairs. Maar ach, als er niks anders te zien is, is het wel handig. Zoals de herhaling om 23.15.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Jup. Ik ben de laatste tijd toch niet meer heel erg van de televisieprogramma's. Zelfs GTST volg ik nog maar amper. Gelukkig kan je GTST ook prima volgen als je het 1x per week kijkt. Een tijdje terug volgde ik echt van alles, maar ik had dan vaak geen tijd meer om films te kijken. En films kijken vind ik dan toch net een tikkeltje leuker als televisie.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik heb het momenteel juist andersom, kijk liever (slechte ) televisieprogramma's als X factor en secret story, dan dat ik films ga kijken, ben er even te moe voor ofzo. Even film-dipje dus. Alleen mijn vaste series (Grey's Anatomy, Desperate Housewives, Vampire Diaries, Criminal Minds) volg ik nog.

Over SS: Cynthia is blijkbaar de meeste gehate kandidate tot nu toe. Heeft de meeste tegenstanders, zowel in het huis als de kijkers. Niet verwacht, heb niet veel met haar maar ook niet tegen haar.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Heb ik inderdaad ook een tijd gehad. Ik heb sowieso ook erg vaak dat ik ineens een genre beu ben en dan een tijd lang dat genre helemaal ontloop. Of dat ik juist ineens helemaal into een genre ben, en dan alleen nog maar films van één bepaald genre kijk.

Secret Story gaat het voor mij denk ik helaas niet worden. Had er toch wat meer van verwacht denk ik. Ik ga zometeen nog 1 poging wagen. Een film kijken heb ik nu geen zin meer in en die herhaling om 23:15 begint zometeen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Heb even de live streams gekeken omdat er een relletje Laura/Guido/Alex was, maar nu is het voornamelijk Gerard met zijn wilde theorieën en zijn sluwe spel. Heb het vanavond niet gezien, dus zap ook maar even naar de herhaling.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Relletjes zijn leuk.

Dat was één van de 100 redenen waarom ik DGK zo geweldig vond. Toen ik hoorde dat DGK voortijdig stopte was ik ook echt niet te genieten de hele dag

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Die presentator is tenenkrommend. Gooiden ze hem maar eens voortijdig er uit.

Joanna is wel een sensatiebeluste troela zeg. Vraag me af wat dat meisje allemaal aan zichzelf heeft laten verbouwen.

Lijkt me wel leuk om die 'stem' te zijn, lijkt me een leuke baan. ''Wat denk jij.... dat hem geheim..... van Sofia.... is?''

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Haha, die stem is inderdaad cool. Die Joanna vind ik één van de leukste. Vooral omdat ze zo sensatiebelust is. Ook omdat ze af en toe slimmer wil overkomen dan dat ze is, wat heel vaak mislukt.

edit: Erg leuk dat stuk nu over die haren. Ik heb vandaag toevallig bij ons boven gestofzuigd en dan zie ik ook hoeveel haren ik verlies. Ik vind haren ook niet zo heel vies, vooral niet als het op de grond ligt. Ik neem aan dat Joanna niet over de grond gaat rollen heel de dag, dan zou het namelijk een ander verhaal zijn.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Pittig blondje ja, maar kan het van haar wel hebben. Wat deze hygiëne discussie betreft vind ik Cynthia ook maar vervelend, snap nu wel dat ze niet zo leuk wordt gevonden. Ik heb zelf ook lang donker haar, maar niks logischer dan dat je het zelf even opruimt wanneer je haar verliest of als je je haarborstel schoonmaakt. Kudo's voor Joanna. Wel grappig trouwens, dat gebrabbel in haar slaap. Hoe kun je zoiets 3 maanden verborgen houden joh?

Edit: Wat is Sofia toch zwaar onaantrekkelijk, dat haar, die oren, haar gebit, die ogen... Weinig moois aan.

Nog een edit:

Sofia breekt

21 februari om 22.02

Gerard speelt het spel erg overtuigend.

Eerder vandaag knapte er iets bij Sofia. De extravagante vrouw dacht zeker te weten dat Gerard informatie had gekregen van een medewerker van het programma. Gerard is echter vanaf zijn selectie al bezig met het spel. Zo is hij voortdurend bezig met mensen tegen elkaar op te zetten en verwarring te zaaien. Bij Sofia heeft het duidelijk effect gehad. Ook heeft ze al een tijdje last van heimwee en weet ze dat Jurien informatie over haar heeft doorgespeeld aan Cynthia door middel van een dagboek. Maar wat hier precies in staat, dat weet Cynthia nu als enige.

Gerard speelt inderdaad een sluw spel. Slim of achterbaks?

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Slim. Ik heb er nog niet heel veel van gezien, maar klinkt een beetje à la Huub (DGK):P.

Ik vind het ook een normale zaak om je haren even op te ruimen, maar als ze op de grond liggen (gewoon in de woonkamer) vind ik het een ander verhaal. Ik verlies ook altijd heel veel haar en ik ga niet op de grond kijken waar ik het allemaal verloren ben. Mijn haar valt ook niet echt op, omdat het blond is.

Joanna en Gerard vind ik tot nu toe het leukste. Sofia het minst.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Mwoah als je met 15 (of 13) mensen samenwoont lijkt het me wel handig als de vloer gewoon schoon is, maar in de privésituatie wanneer je met je partner/echtgenoot samenwoont is het iets anders ja.

Hehe lekkere actie, Cynthia komt er bij en iedereen gaat weg.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Sofia is nu nóg lelijker dan dat ze al was. Ze ziet errúg witjes.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ze lopen er wel lekker zomers bij allemaal, terwijl er toch veel regenachtige dagen daar zijn. Maargoed als je mij nu in een villa in Portugal zou zetten zou ik ook de jurkjes uit de kast trekken.

Monique is die Limburgse toch? Hoor iemand telkens een beetje Limburgs praten, dat is wel grappig. Wat de geheimen betreft zit ik nog steeds op hetzelfde als vorige week.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik weet het niet. Ken niet alle namen. Joanna is in bijna elk stukje te zien, die mengt zich overal tussen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Joanna speelt ook meer spelletjes dan je zou denken geloof ik. Wel handig als je je overal in mengt, dan kom je ook steeds meer van verschillende mensen te weten. Dit gesprek gaat verder echt helemaal nergens over, beetje stoerdoenerij.

Die Maik blijft echt een gladde vent, kan niet aan zijn voorkomen wennen.

Edit: Lol, laat dat plastic ballonnetje er maar over heen hoor!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik ook niet. Sowieso vind ik dat er weinig boeiende personen inzitten. Ze zouden allemaal wel wat meer leven in de brouwerij mogen gooien als het aan mij ligt. Condooms opblazen is nou niet echt iets wat ik spannend vind om te zien op televisie. Ruzie's daarentegen wel

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ze zullen niet door vers geproduceerde kots gaan rollen denk ik. Maar inderdaad zoals jij al zei, Gerard gaat op zijn Huub'ies en dat zal nog voor de nodige rellen gaan zorgen.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Huub was sowieso een van mijn favorieten in DGK. Die was ook echt heel erg bezig met het spel en dat is juist zo leuk. Jaap deed dat ook. Ik hoop dat Gerard idd op zijn Huub'ies gaat en dat Joanna ook een beetje die kant in gaat en dan kan het nog wel eens zijn dat ik Secret Story ook ga volgen.

Wie zijn jouw favorieten?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Gerard vond ik in het begin een kwal, maar nu kan ik hem wel waarderen. Zeker de combinatie Gerard-Alex vind ik leuk. Die laatste is zeker een favoriet. Om een top 3 te maken, kan ik Joanna er nog aan toevoegen, dat vind ik een leuke roddeltante slash enkelbijtertje.

Philip heeft de mooiste ogen en lijkt op Ian Somerhalder, dus hij is eye-candy. Servio vind ik de grappigste.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Je ziet wel duidelijk dat Alex jaloers is op Guido, vind ik schattig! Al snap ik niet goed wat Alex in Laura ziet, vind ze totaal niet bij elkaar passen. (Ja, hij past veel beter bij mij inderdaad. )

Zielig dat Sharon zo moet huilen. Ze is inderdaad een van de dikkere dames in het huis (niks mis mee) en daardoor is het juist een echte vrouw, tussen alle barbies daar. Maar snap heel goed dat ze overstuur is en knap dat ze haar onzekerheid zo durft te tonen. Ik zou precies hetzelfde hebben denk ik.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Philip vind ik ook zeker de eye-candy. Verder ben ik nog niet echt heel goed thuis met de namen. Ik hoop eigenlijk dat er nog wat setjes komen in het huis. Dat zou ook leuk zijn. Maar omdat het programma zo kort duurt (3 maanden?) zal dat misschien niet gaan lukken.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik vind Laura en Monique de minst leuke meiden.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

En Sofia dan?

Monique heeft wel een prachtig lijfje zeg. Aafke is volgens mij piercer van beroep. Beetje butch-achtig.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Sofia is dé minst leuke inderdaad, die vergat ik even. Daarna volgen Laura en Monique erg snel. Aafke en Sharon vind ik er een beetje tussenin hangen en Joanna is gewoon leuk!

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Ik heb het gisteren voor het eerst gezien. Er zitten zoveel mensen in dat het wat moeilijk is nog om ze uit elkaar te houden.

Sofia viel me erg op omdat ik die eruit vind zien als een alien. Echt een eng mens. Verder vond ik het programma ook niet echt boeiend. Bart ( zo heet hij toch?) moet nog wat oefenen met presenteren.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.