- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Secret Story
Secret Story
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zou ik als ik Joanne was ook niet leuk vinden, dat Flip zich plots zo op Mo werpt. Flip doet sowieso al wat anders de laatste dagen, maar hoop niet dat hij nu aan Mo blijft plakken.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Verliefde Philip
17 april om 10.01
Blue eyes valt voor Joanna.
Philip en Joanna hebben samen de nacht doorgebracht in bed. Joanna vertelt dat Philip iets liefs tegen haar heeft gezegd: “Phil heeft vannacht tegen me gezegd dat hij verliefd op me is.” Monique vindt het erg leuk om te horen en Joanna is er natuurlijk ook blij mee en vindt Philip erg lief.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja, dat is wel erg lief!
Straks maar weer eens even live kijken hoe het er in het huis aantoe gaat vandaag. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik schakel net in en wat denk je? Mo is aan het huilen. *zucht*
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Heb net ook even gekeken, zag alleen Gerard en Servio op het bedje liggen, te kletsen over het beroep van Serv. Verder vond ik 't niet veel bijzonders.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Nee, ik ook niet echt. Heb hem nu ook weer uitgezet. Ik ben wel erg benieuwd naar de nominaties. Dat is altijd op dinsdag toch?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Maandag is nominatiedag, dinsdag maken ze het bekend ja. Ik kan de show morgen niet zien, maar ga het wel opnemen denk ik. Ben toch wel benieuwd naar de weekend beelden.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Ik dacht dat dit programma wel een gigantische flop zou zijn en het genre inmiddels wel op sterven na dood was, maaar met 55 (
) pagina's discussie hier heb ik me blijkbaar gemist.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Schijn bedriegt, het zijn hooguit 4 personen die in dit topic actief zijn
. De helft van de kijkers dus.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
O my god!
![]()
--
Na het zien van die foto ben ik even live gaan kijken. Flip wilde met Jo zoenen, maar zei steeds: 'Dit is heel gek. Ik kan dit niet hoor'. Uiteindelijk hebben ze we gezoend. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Het ziet er live nog raarder uit als op die foto. Hij had zelfs een jurk ofzoiets aan.
Had van mij inderdaad ook niet gehoeven.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik zie het, ben nu live aan het kijken. En Jo als man haha moet niet gekker worden 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Monique heeft blijkbaar een flinke smak tegen haar hoofd gekregen ofzo, want die lag een tijdje bijna helemaal knock out en zeurde over hoofdpijn, duizelig en ze zat met een zak ijs op haar hoofd..
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Aha, dat heb ik verder niet meegekregen, heb maar heel eventjes gekeken vandaag. Ik ben wel benieuwd naar de daily van vanavond. Ben benieuwd naar de beelden van het afgelopen weekend en ik ben erg benieuwd wanneer Karim weer terugkomt.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Vind het een beetje een saaie uitzending. Vooral dat gedeelte over dat daten met Karim is echt verschrikkelijk! Wel leuk dat Karim in ieder geval een beetje mee mag kijken met wat missies. Lijkt me verschrikkelijk om dagen lang alleen op een kamertje te gaan zitten.
Die Bingo-avond lijkt me wel leuk om te zien en ik hoop dat Karim straks terug het huis in mag. Het zou ongeveer 4 dagen duren en die zijn nu toch wel om? 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik zit net live te kijken en Karim zit op de bank. Hij is weer terug! 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja, ze hadden hem in de uitzending terug gebracht. De bewoners hebben er wel geld voor moeten betalen uit hun kluis.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
De dames (?) gaan hun haren maar weer eens verven, volgens mij gaat Monique een andere kleur nemen. Karim is voor kappertje aan het spelen. Verder niet veel bijzonders, aflevering van gisteren was niet echt boeiend. Ben wel benieuwd naar de nominaties, denk dat Monique weer niet hoeft.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Door haar lange haren? 
Hehe nee, daar moet ik je dan wél weer gelijk in geven. 
Don_Rubens
-
- 180 messages
- 1589 votes
Haar hele manier van doen! Ik kan me er kapot aan ergeren, vooral dat dominante gedrag.
En hoeveel kaas ze wel niet op een broodje doet, te ranzig gewoon. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik ben ook benieuwd naar de nominaties. Ik denk dat Monique inderdaad de dans weer ontspringt, helaas. Ik denk ook dat Flip niet op de stoel komt. Joanna komt er denk ik juist wel op.
---
Hoelang houdt de relatie stand?
19 april om 10.54
Monique en Laura praten over Philip en Joanna.
De ruzie tussen Joanna en Philip van gisteren is het gesprek van de ochtend. Monique snapt er niets van, “Als ik Maik hier nog een week had, dan ga je toch niet met zijn tweeën ruzie maken. Zo zonde.” Laura vindt het ook raar, “En dan gaan ze het om twee uur goedmaken en weer fluisteren. Ga dan ergens anders zitten.” De twee dames hebben duidelijk last gehad van het geruzie en denken dat Philip en Joanna buiten het huis weinig kans maken als stel. Laura verwacht dat Joanna buiten het huis weinig tijd heeft voor een vriend en Monique ziet problemen met het beroep van Philip: “Hij werkt in een kroeg en zij heeft alleen de avonden vrij. Ik had ook een barman als vriend en dat was niet leuk.”
*zucht*. Roddeltantes! 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Kijk om 19:30 uur naar Secret Story op Net5
Het is namelijk weer tijd om te nomineren!
Is de eerste Secret Story baby onderweg? Welke missie krijgt Karim live in de uitzending? En wie is er deze week genomineerd? Je ziet het vanavond in Secret Story op Net5 om 19:30 uur.
--
Hoezo baby? En ben benieuwd of de missie van Karim die met die dozen is die hij moest kiezen. Ook heel benieuwd naar de nominaties.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dozen heeft iets te maken met het feit dat ze de leader mogen zien geloof ik, niets boeiends. Karim mocht kiezen tussen 3 dozen ofzo.
De baby, hopelijk is Mo niet zwanger (na al die onveilige seks met Maik zou het me niet verbazen.)
Edit: Die vrouwen van Karim, haha. Ik verwacht echt zo'n zweefmiep naast hem ofzo.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Dat zou wat zijn! 
Ja die vrouwen voor Karim lijkt me ook echt hilarisch. Ben benieuwd hoe Karim reageert.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zou een apart kind worden. Een klein jochie met borstjes, een zogenaamd hoog IQ, heel ijdel en vooral veel janken. Oh ja, en hij draagt de hele dag een baby-badjasje.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ben wel echt benieuwd wat ze ermee bedoelen hoor. Wat zouden ze toch anders kunnen bedoelen dan dat Monique zwanger is? In DGK was het echt zo. Nadia was daar zwanger geraakt van Dennis! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wat een belachelijke missie weer.
Ze zijn door hun ideeën heen ofzo.