- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Secret Story
Secret Story
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Kijkt iemand nog naar de streams? Vraag me af of er nog wat interessants gebeurd.. Denk dat ik na EMIDJ weer ga kijken naar SST.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Net even gespiekt, ze zijn nog steeds Servio aan het ondervragen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ton.E
@ Stem
Stuur ff een doos komkommers naar Monique anders red ze het niet in het huis. Maik exit is het mooie van de dag joehoeeeeeeeeeeeeeeeee
Erika
Toch vind ik het sneu voor Maik..... Tis geen rare jongen, maar jah de sluisdeuren van Mo staan weer open..... Karim er maar weer gauw in en Mo exit.....
Ze zijn wel hard over dr.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha.
Dat heeft ze toch wel over zichzelf afgeroepen. Als je in zo'n programma zit weet je dat mensen meningen over je gaan vormen en als je jezelf dan zo slecht neerzet. Tja... Dan kan je zoiets verwachten.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vind wel dat ze -wat ik er van gezien heb- zich goed houdt momenteel, het is niet meer dat overdreven drama van eerst.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Dat wel, maar ik vind haar nog steeds erg onaardig. Vooral haar opmerkingen en reacties zijn zo egoïstisch en afgunstig en daar kan ik nooit zo goed tegen. Dingen als: Geen gefeliciteerd zeggen tegen Sharon, zeuren over dat ze een kaart wil, zeuren over dat ze met haar schoonmoeder wil praten, etc. Blegh. 
--
Broertje van Jo is jarig, ze zit met zo'n feestmuts op dr hoofd en serpentine om haar nek! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha, Jo maakt haar eigen feestje wel. Is het live nog een beetje leuk? Ik kan vanavond de daily hopelijk wel zien, tenminste.. Al is het maar om bevestigd te krijgen dat Maik echt weg is uit portugal. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik kan vanavond de daily ook wel kijken denk ik, maar het weekend wordt lastig
. Mijn vriend is jarig en we organiseren een BBQ, dus eerst veel voorbereidingen en dan feestje.
Maar er gebeurt nu niet echt wat boeiends, ik ben net gestopt met kijken. Ze zitten te ontbijten en hebben nog steeds vragen voor Servio. Bijv: 'Zijn er nog nieuwe liedjes op de radio?' Beetje boring dus.
Morgenavond zal wel leuk worden tijdens het feestje. Ben benieuwd of Flip weer gaat zoenen als ie gedronken heeft.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hebben ze morgenavond feest dan? Om te vieren dat Maik weg is? 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Zaterdag hebben ze altijd feest toch?
Vorige keer die foute party bijvoorbeeld, en dat gemaskerde bal laatst. Altijd op zaterdag.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Oh oke, dacht dat dat 'themafeesten' waren, maar kan best dat zaterdagavond de vaste party avond is.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Zijn ook themafeesten, maar die zijn altijd op zaterdagavond idd.
Ik ben benieuwd wat ze deze week voor een thema hebben. Waarschijnlijk zullen we dat vanavond wel horen in de daily.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik ga uit eten dus ik hoop dat de kok het op heeft staan. Anders is het restaurant officieel een no-go voortaan.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Laptop mee en die op het tafeltje zetten!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Klem gepraat
15 april om 12.48
Gerard hoort Servio uit.
Gerard praat met Servio en vraagt hem wat hij vorig jaar met Koninginnedag heeft gedaan. Servio zegt dat hij gewoon moest werken. Als Gerard hem vervolgens vraagt of hij dit jaar weer moet werken, antwoordt Servio: “Ja, denk ik wel.” Gerard wijst hem er direct op dat hij dan misschien wel in het Secret Story huis zit en dan helemaal niet kan werken. Servio zegt dat hij niet weet of hij er dan nog is, “Jullie weten toch niet wat mijn missie is.” De miljonair is allang blij met het antwoord en vertelt iedereen dat hij Servio beet heeft. Het lijkt voor Gerard een bevestiging dat Karim gewoon weer terugkomt. Nu maar afwachten wat de missie van Servio precies inhoudt.
Gerard is slim 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
N.a.v. de 'date' die kijkers wonnen met Alex:
Appelgraantje 15 april 2011 om 12:18
En de volgende actie is sex met Maik????
Corinna 15 april 2011 om 12:25
neeeeeej danke daar zit de................van moontje nog aan
Appelgraantje 15 april 2011 om 12:29
Ik zou niet weten welke ze actie anders met hem kunnen doen. Of samen een hele dag in badjas lopen. Meer heb ik niet van hem gezien in huis.
Die gesprekken, echt schitterend. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Een heleboel leuke nieuwtjes weer. Het thema van deze week is ook weer bekend.
De Week van de Verbroedering
15 april om 14.28
De Stem roept om dat er een nieuwe week is gestart.
De afgelopen weken zijn de bewoners zwaar op proef gesteld. Daarom staan de komende dagen in het teken van ‘De Week van de Verbroedering.’ Gerard vraagt zich af wat ‘verbroedering’ precies is. “Straks moet ik op een stel eieren gaan zitten.” Philip en Monique leggen uit dat ze de komende dagen veel met elkaar moeten gaan knuffelen. Joanna zegt dat het een positieve week wordt.
--
Gerard hoopt Alex weer te zien
15 april om 16.21
Zouden er nog meer bewoners terugkomen?
Nu Servio terug is in het huis, hoopt Gerard dat Alex ook terugkomt. Laura lacht maar ziet dit niet zo snel gebeuren. “Dan duurt het spel wel erg lang, dan zijn we over drie maanden nog niet klaar.” Servio zegt:”Je weet het niet, het blijft een spel.”
--
Wie wordt de nieuwe bewoner?
15 april om 16.47
Het wordt druk vanavond in de daily show.
Maik heeft het Huis der Geheimen verlaten en is te gast bij Bart in de daily show. We komen erachter hoe Maik zijn tijd in het huis heeft ervaren en hij vertelt over zijn gevoelens voor Monique. Servio heeft de plaats van Karim ingenomen en voelt zich weer helemaal thuis. De Stem heeft nog een verassing in petto, er betreedt een nieuwe bewoner het Huis der Geheimen. Wil jij weten wie dat is? Kijk dan naar de daily show, vanavond om 19:30 uur op Net5!
---
Ik neem aan dat ze met 'nieuwe bewoner' een hondje bedoelen, omdat er een plaatje van een hondje boven de tekst staat op de site.
Ik ben erg benieuwd naar de daily. Het enige wat jammer is is dat we nog naar Maik moeten gaan kijken, maar dat is als het goed is na vandaag ook weer voorbij. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nu zien we hem alleen nog in Holland's Next Male Model, Popstars 14, X-Factor 12, gastrolletje in GTST als loverboy...
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik zet net de streams uit en Joanna is aan het huilen. Ze mist dr broertje heel erg en vindt het erg dat ze niet op zijn verjaardag kan zijn.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik zie Gerard en Servio, en Servio is flink verbrand vandaag zo te zien. De pup komt inderdaad vanavond het huis is, ben benieuwd. Denk dat Joanna vooral veel steun kan halen uit dat beestje, dat is toch zo'n hondengek?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja, ze heeft volgens mij zelf ook een hondje. Ik denk alleen dat Monique dat hondje een beetje gaat 'opeisen' en daar heel de tijd achteraan loopt. 
edit: Joanna is echt zielig. Ik hou het hier ook niet droog. 
Ik hoop dat Joanna hem mag spreken, een brief krijgt, een live-boodschap mag achterlaten, of iets dergelijks.
edit2: AAAAAAAAAAAAARG Monique!!!!! Begint ze tegen Flip 'Alsof Ian het wel leuk vind als ze op bed ligt te huilen? Ik voel me hetzelfde en ik ga ook niet in bed liggen. Ik heb ook al twee maanden van mijn neefje gemist hoor!' 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Gerard is echt een heeeerlijke vent, dat vreugde dansje van hem, fantastisch! 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Wat stoer dat Sharon gewoon 6.000 euro geeft aan een goed doel. Mooi mens. 
edit: Volgens mij moet ik ongesteld worden, want ik ben wéér aan het janken.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha ik zag Sharon janken, toen dacht ik, Melanie zal nu ook wel janken, en toen begin ik ook weer te janken.
Wel heel erg schattig, die reactie van de bewoners op dat kleintje.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Nu hoeft er niet veel te gebeuren om jullie aan het janken te krijgen volgens mij
maar watskeburt? Heb geen seconde gezien gister.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Hahaha. Ze zijn nu karaoke aan het doen. Ze begonnen met zijn allen, daarna kwam Flip twee keer en Gerard (die 'zij gelooft in mij' opdraagde aan Fenneke. Zo aandoenlijk!). Nu is Mo 'Unfaithfull' van Rihanna aan het zingen. Ongelofelijk vals! écht heel grappig. Ze lijkt het zelf wel goed te vinden!
haha.
Ben benieuwd naar de rest.
---
edit: Heb nu iedereen horen zingen. Sharon is het beste, maar ook niet goed!
Verder vind ik het wel irritant dat Flip zoveel bij en aan Monique zit. Mo zit steeds: 'Je bent me positief opgevallen Flip', etc.. En Flip is met dr aan het kroelen. Blegh.
Telkens als Flip aan het zingen is dan zingt ie tegen Mo. Weird.
---
edit2: Jo en Flip zijn nu ineens aan het zoenen. Melanie snapt het niet meer. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Was het niet Bas, Flip zijn alter ego? 
Misschien slijmt Flip zo bij Mo om een nominatie te voorkomen?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja, het was Bas. Ik weet het niet hoor, maar Joanna was volgens mij ook best chagrijnig. Ik heb niet heel het karaoke afgekeken, maar tussendoor ging Jo steeds op bed liggen met Segredo. Flip en Mo, het was een beetje weird.