- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Secret Story
Secret Story
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hoogstens met 36 kerels en 3 vrouwen, maar meer ook niet.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
De tussenstand
20 april om 14.13
Hoe staan Laura en Joanna ervoor?
Sinds gisteren kan er gestemd worden en iedereen kiest voor zijn of haar favoriet. Er kan gekozen worden tussen Joanna of Laura. Op het moment gaat Joanna duidelijk aan kop, maar Laura heeft nog genoeg kans om haar in te halen. Je kan nog stemmen tot morgenavond. Wie mag er in Portugal blijven, wordt het Joanna of toch Laura? Het beloofd een spannende strijd te worden.
--
Heb nu al erg veel zin in morgen! Ik hoop echt dat Jo in het huis blijft. Ze was net bezig om een jurk te maken van een vuilniszak. Ze had een tijdje terug beloofd dat ze minimaal één liveshow een vuilniszak aan gaat doen, dus misschien doet ze dat morgen wel!
Ben benieuwd.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
En er komt geen voetbal dus ik kan ook de liveshow kijken. Jeuuuj! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Joanna trekt die zak wel aan denk ik ja, kijken of Laura met haar meedoet of dat zij weer in een naveltruitje rondparadeert. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Gezellig Jordy!
Ik ben ook benieuwd hoe Laura er bij gaat lopen. Die vuilniszakjurk wordt volgens mij nog mooi ook! 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Wat een doos die Bianca, vreselijk
Ook totaal geen type voor Karim. Al is dit natuurlijk een eerste indruk. Maar die Peggy lijkt me dan toch leuker, ben benieuwd 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Die Peggy lijkt me ook leuker. Ik heb de eerste helft gemist. Zag nog net dat Jo live een brief aan het lezen was, was die van Dennis? Zo ja, wat zei ze ervan?
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ja dat was de brief van Dennis. Ze mocht hem meenemen of versnipperen. Ze nam de brief mee en heeft hem samen met Sharon gelezen. Reactie was niet te zien, want toen schakelde ze weer naar Karim en zijn dates. Helaas.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Bianca: "Ja, ja, ja, leuk, ja ja ja, vrijgezel, ja ja dus..." Wat een doos. Peggy is gewoon nu al leuker.
En Moneuk die helemaal gek werd bij de leader van Mike en een seconde later ligt te janken. Aaaarrghh!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja inderdaad.
Die SST soap!
Ging weer nergens over natuurlijk. 
--
Tussenstand: 41% Laura, 59% Joanna. Ik hoop dat het donderdag de uitslag er ook zo uit ziet en dan ben ik blij.
--
Peggy: 'Ik heb het ook heel heet nu'
Karim 'Dit is ook een hele hete kamer'

FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Peggy is wel wat leuker. Die zijn morgen dus ook in de live-uitzending, hoop dat ze bij de overige bewoners worden gezet en dat er dan een bitchfight komt tussen Peggy en Bianca.
Ja Karim begreep de hint niet helemaal denk ik 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Haha Peggy was echt geweldig, leuke meid en inderdaad een vlotte babbel. Je kon ook duidelijk aan Karim zien dat hij haar wel leuk vond, die klik was wel te zien. Leuk 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Zet SST net live aan en zie de bewoners met zijn allen op de vrouwenslaapkamer. Alleen Jo is er niet. En net kwam er een flits tussendoor van Jo met een huilgezicht in de kamer vd waarheid.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik moet eigenlijk wegblijven hier want ik heb het niet kunnen zien, maar ik ben zoooo nieuwsgierig! 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha, ik heb het eerste half uur ook niet gezien, dus kijk straks gezellig met je mee naar de herhaling. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jeej! Moet nog even opzoeken hoelaat het komt, en zorgen dat ik dan wel thuis achter de buis zit. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Zet SST net live aan en zie de bewoners met zijn allen op de vrouwenslaapkamer. Alleen Jo is er niet. En net kwam er een flits tussendoor van Jo met een huilgezicht in de kamer vd waarheid.
Inderdaad, voor de rest al de hele tijd streamlocks 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Eerste half uur was niet interessant tbh.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
01:05 Secret story
Mijn god, ik neem het vanavond wel op en kijk morgen terug, ga echt niet tot dan wakker blijven alleen om dit te zien. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha. Normaal komt dat toch om 23:15? Daar was ik op aan het wachten eigenlijk.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat dacht ik ook, dat zou ik nog wel redden, maar na 01.00 hoop ik toch echt lekker te slapen. Cold Case komt en dat duurt lang ofzo.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Is dat Secret Story nou nog niet van de buis joh? 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Joanna trekt die zak wel aan denk ik ja, kijken of Laura met haar meedoet of dat zij weer in een naveltruitje rondparadeert.
Wie wat waar. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Is dat Secret Story nou nog niet van de buis joh?
Natuurlijk niet. Er zijn 4 vaste kijkers! 
---
edit: Wilde net naar bed gaan, zie ik dat SST nu al begint.
Toch maar kijken dan.
Spider
-
- 324 messages
- 1063 votes
Dames, jullie zijn echt grappig. Ben nu ook SecretStory verslaafd! Dank......
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Welkom bij ons clubje, Spider! 
Wie is (of was) jouw favoriet?
--
Ben die van gisteren aan het terugkijken, maar ik word toch wel echt heel moe van Mo. Eerst dat overdreven heppie de peppie toen ze hem zag, echt als een dolle koe.. en daarna liggen snotteren. Snap ook niet dat die vrouwen hem zo'n lekker ding vinden. 
--
Wat een doos die Bianca! ja, ja, ja, ehm, ja ja, nou, nee, niks, ja, nou hoe heet 't...
En dan zo hangend in die stoel en de hand onder de kin.
--
Laura moet echt NOOIT gaan acteren, wat een verschrikking. Joanna deed het dan stukken beter. En eh... zoenden ze nou echt? 
--
Wat is Monique vervelend tijdens Philip zijn speech over Joanna, de héle tijd over seks bezig. *zucht* Waar het hart van vol is..
--
Wat een spontaan, leuk meisje, die Peggy! Leuk man, zo'n spraakwaterval.
En sproetjes he 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wie wat waar.
Like ehm.. elke dag wel? 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Eline, die jurk die Joanna laatst aanhad die jij zo mooi vond is te koop in haar eigen winkel. Ging even online wat nieuwe kleding uitzoeken, kwam ik terecht bij die online winkel van Jo.
The Online Fashion Store :: Jurken - theonlinefashionstore.nl
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Zooo wat is die Bianca een ongeïnteresseerd, lelijk, kutwijf zeg. Zit lekker met haar haar te spelen en meteen zo down toen Karim binnenkwam.